SecretDiamondF Skrevet 13. mars 2015 #1 Skrevet 13. mars 2015 Jeg personlig sluttet å røyke og drikke for nesten 2 år siden. Mest på grunn av sykdom. Røyker du eller drikker? Kanskje begge delene? Eller kanskje du har sluttet. Fortell gjerne hvorfor du sluttet
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #2 Skrevet 13. mars 2015 jeg drikker. Aldri røyket. Anonymous poster hash: 956df...43d 2
Gjest Explsm Skrevet 13. mars 2015 #3 Skrevet 13. mars 2015 Slutta å røyke etter at jeg begynte med medisiner med røykesluttmiddel. Og drikker så og si aldri mer.
Polly Ester Skrevet 13. mars 2015 #4 Skrevet 13. mars 2015 Jeg sluttet å røyke for 12 år siden. Fordi jeg ville. Jeg har ikke sluttet å drikke per se, men det er vel nesten et år siden jeg har drukke alkohol... Jeg drikker ikke alene hjemme, selv om jeg kunne tatt meg et glass rødvin innimellom, og jeg drikker ikke hvis jeg drar ut på by'n. Så da blir det lite alkohol. Like greit. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #5 Skrevet 13. mars 2015 Har røyket fast og sluttet. Har festrøyket og sluttet. Er ikke avholds, men heller ikke fester. Så lenge jeg ikke flyr rundt på byen hver helg og drukner selvfølelsen i sprit, synes jeg det er helt greit å ha ølen Øl<3 Anonymous poster hash: 73553...66b 1
Gjest Nosoul Skrevet 13. mars 2015 #6 Skrevet 13. mars 2015 Jeg sluttet med snus for 3,5 mnd siden Jeg er ikke avholds og pleier å ta meg en fest i ny og ned. 1
Smoothie Skrevet 13. mars 2015 #7 Skrevet 13. mars 2015 Har aldri røyket. Drikker i gjennomsnitt en gang i mnd, kanskje, men sjelden mer enn et par enheter. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #8 Skrevet 13. mars 2015 Aldri røyket Drakk før, men var også ofte på fest uten å drikke. Har nå en sykdom som gjør at jeg ikke kan drikke så nå holder jeg meg for det meste unna. Drakk noen glass rødvin på nyttårsaften, men var dårlig i to uker etterpå, så det var ikke vært det. Anonymous poster hash: 0ea80...665 1
Blablaa Skrevet 13. mars 2015 #9 Skrevet 13. mars 2015 Jeg drikker av og til i helgene, men har aldri prøvd røyk eller snus 1
Gjest Gjest_Erica Skrevet 13. mars 2015 #10 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Nei, ingen av delene - og det er både helsen og lommeboken glad for Endret 13. mars 2015 av Erica 1
Gjest Skrevet 13. mars 2015 #11 Skrevet 13. mars 2015 Drikker ikke siden jeg ikke liker smaken av alkohol Har røyket/snust, men sluttet med det for et par år siden 1
Sillicious Skrevet 13. mars 2015 #13 Skrevet 13. mars 2015 Slutta med alkohol etter russetia, 5 år siden nå. Ble lei, og det smaker jo ikke godt! Aldri røykt/snuset. 1
Sugerøret Skrevet 13. mars 2015 #15 Skrevet 13. mars 2015 Har både drukket og røykt Sluttet å røyke for 5.5 år siden.Drikker ikke særlig .. Kan ta litt likør 1-2 ganger i året 1
bippo Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 Har aldri røyket, drikker kanskje en gang i halvåret.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #18 Skrevet 13. mars 2015 Drikker, men røyker ikke. For alkohol går det mest i rødvin. Liker smaken av vin, men ikke glad i vodka eller sterkere ting. Har aldri røkt overhodet så aldri noe jeg har måttet slutte med heller. Veldig glad for det. Anonymous poster hash: 8a6d9...d9b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #19 Skrevet 13. mars 2015 Slutta å røyke mars 2010 Er ikke avholds, men drikker så sjelden, hadde et glass rødvin for 3 år siden, Det tar sin tid mellom hver gang her ser du Anonymous poster hash: adf5c...f6f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #20 Skrevet 13. mars 2015 Jeg røyker, kan når som helst slutte Drikker ikke alkoholAnonymous poster hash: 7e631...45b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå