Gå til innhold

Røyker du? Drikker du?

SecretDiamondF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Peanut

Prøvde en gang røyk, men ikke noe for meg.

Alkohol blir vel noen få ganger i året men ikke mer enn et lite glass hver gang, og da helst noe likør eller en drink med et eller annet. Hvis alkohol så alltid vann i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Røyker ikke. Prøvde røyk et par ganger i tenårene, og det var bare ubehagelig. Like greit. Det samme gjelder forresten også snus.

Jeg drikker noe alkohol, men ikke så mye. Er student og stikker ut på byen i ny og ne, eller tar et par øl med noen, men det er vel som regel to-tre kvelder i måneden at jeg inntar noen alkohol som helst. Koster meg null og niks å la være å drikke, derfor pleier det å være jeg som kjører hvis jeg for eksempel skal bort i middag sammen med noen.

Anonymous poster hash: 67000...77b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker fast, og snuser når jeg ikke kan røyke! Har ikke tenkt på å slutte! Koser meg med mine rundt 30-35 Tidemanns Rød om dagen og liker det! :-)

Drikke blir bare i helgene eller på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg har i løpe av mine litt over 31 år aldri røykt noe som helst.

Jeg har drukket litt alkohol det meste av det da jeg var 18-19. Sist jeg drakk alkohol var jeg 23.

Har heller aldri snuset.

Endret av Horatio Hornblower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i god vin til maten og tar gjerne noen øl i godt lag, men sprit drikker jeg aldri. Jeg er fascinert over alkoholens plass i kulturen vår, og lurer på hvorfor det er så mye hyggeligere å møtes over noen øl enn Pepsi Max! Jeg drikker lite og tror ikke jeg har vært full siden jeg var på backpacking da jeg var 20, men jeg liker smaken av både øl og vin og det er en hygge jeg unner meg en gang i blant. Likevel er jeg kritisk til alkohol som rusmiddel og tror mange har en tendens til å undervurdere hvor skadelig det er, spesielt om man drar på fylla hver helg.

Hadde en periode i tenårene hvor jeg røykte litt, mest for å irritere mor og far :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker, kan når som helst slutte

Drikker ikke alkohol

Anonymous poster hash: 7e631...45b

Av ren nysgjerrighet, hvorfor slutter du ikke? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å røyke for 1,5 år siden cirka. Skulle fjerne mandlene omsider, så må jo være røykfri i 2 uker etterpå, så slutta like godt for godt.

Drikker ikke egentlig, aldri gjort. Blir bare med en cider eller en pils hjemme en sen kveld, men blir med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får dra ned snittet litt her da, røyker.

Snuser et par ganger i året, men vurderer å konvertere på heltid. Noen laster må man da ha.

Drikker øl/vin en gang eller to i måneden, kanskje sjeldnere.

God og børsten kanskje 4-5 ganger i året eller noe sånt, litt moro må man da fortsatt ha.

Det å drikke seg godt børsten sammen med noen gamle, gode kompiser fra tid til annen, juge og skryte, snakke skit og stable i hauger, det er medisin for sjelen det :)

Anonymous poster hash: e872a...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dra ned snittet litt her da, røyker.

Snuser et par ganger i året, men vurderer å konvertere på heltid. Noen laster må man da ha.

Drikker øl/vin en gang eller to i måneden, kanskje sjeldnere.

God og børsten kanskje 4-5 ganger i året eller noe sånt, litt moro må man da fortsatt ha.

Det å drikke seg godt børsten sammen med noen gamle, gode kompiser fra tid til annen, juge og skryte, snakke skit og stable i hauger, det er medisin for sjelen det :)

Anonymous poster hash: e872a...9ab

Ikke noe galt det, så lenge du selv trives med det :D Hehe børsten.. Første gangen jeg har hørt det ordet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri røykt, er ikke avholds men drikker svært lite.

Fantastisk :) Så herlig profilbilde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidemanns Rød eller Rød Prince sigg, og Rød3 rullings er deilig! Nyter dagens første nå, så blir det 30-35 til i dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Aldri prøvd røyk eller snus. De få gangene jeg drikker alkohol blir det bare 1-2 øl/cider/drinker alene hjemme i sofaen. Drikker ikke alkohol mer enn 2-5 ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri rørt en røyk. Kan ikke fordra lukten.

Drikker veldig sjeldent. Blir som regel bare å smake på forskjellige ting under høytider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri røyket, drikker kanskje en gang i halvåret.

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidemanns Rød eller Rød Prince sigg, og Rød3 rullings er deilig! Nyter dagens første nå, så blir det 30-35 til i dag! :-)

Er du 98er? Og er du seriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...