Gå til innhold

Røyker du? Drikker du?

SecretDiamondF

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjer med alle som ikke drikker? :O er (ufrivillig) total avholds nå og det suger, savner vin og en sigarett til så mye at jeg driver å drømmer om det. Nei, en dag i uka må vanligvis gå til alkohol og skøy, men det holder med den ene dagen for meg!

Anonymous poster hash: 617c3...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjer med alle som ikke drikker? :O er (ufrivillig) total avholds nå og det suger, savner vin og en sigarett til så mye at jeg driver å drømmer om det. Nei, en dag i uka må vanligvis gå til alkohol og skøy, men det holder med den ene dagen for meg!

Det er ikke alle som har behov for å ruse seg, vet du

Anonymous poster hash: 75cde...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke alle som har behov for å ruse seg, vet du

Anonymous poster hash: 75cde...6d1

Kaller ikke å drikke vin å ruse seg men. Glad jeg aldri skal bli avholds, noe så kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig sluttet å røyke og drikke for nesten 2 år siden. Mest på grunn av sykdom. Røyker du eller drikker? Kanskje begge delene? Eller kanskje du har sluttet. Fortell gjerne hvorfor du sluttet :)

Aldri prøvd røyk før, men jeg drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kaller ikke å drikke vin å ruse seg men. Glad jeg aldri skal bli avholds, noe så kjedelig!

Alkohol er et rusmiddel, uansett hva du kaller det. Drikker du alkohol så ruser du deg.

Anonymous poster hash: 772a5...123

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri røykt, kun "puffet" indonesiske nelliksigaretter en stund.
Drikker så absolutt. Blir et glass vin nesten hver kveld, og så en del mer i godt selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Røyker en sjelden gang, mest i sommerhalvåret. Da er det snakk om en halv til en sigarett ute på terrassen etter en god middag. Nå er det f.eks mange måneder siden jeg rørte en sigarett.

Jeg drikker også sjeldent men skulle virkelig ønske jeg kunne drukket litt mer, spesielt vin. Sliter med mye migrene så da stopper det seg selv.

Jeg er jo veldig glad i vin til maten og synes øl er veldig godt en gang i blandt, men det får bli i mitt neste liv :)

Anonymous poster hash: 3ffb7...7a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ruser deg hvis du drikker kaffe og da.

Ja, det er helt riktig.

Anonymous poster hash: 772a5...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...