Gå til innhold

Hvilken blogger er verst?

Snurten1

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Det frister altså ikke med en deilig speltlompe-pizza med tunfisk og cottage cheese, etterfulgt av en herlig proteinpulver-grøt med økologiske acai bær?

Må heller ikke glemme den friske desserten i form av en nydelig agurk-smoothie med avocado og gratinert Quest bar.

Du glemte proteinvaflene!!!! * sjokkert*... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Begeret

Du glemte proteinvaflene!!!! * sjokkert*... :skratte:

Tankekjør, foten i rett vinkel og "endelig mandag"?

Visse treningsbloggere har blitt en vits.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Tankekjør, foten i rett vinkel og "endelig mandag"?

Visse treningsbloggere har blitt en vits.

Amen 2 that.... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krissy. For mange jenter bruker henne som inspirasjon til å sulte seg. Dessuten synes jeg hun er dobbeltmoralsk. Sier hun vil gå opp i vekt, men fortsetter å spise stevia og annen typisk slankekost.

Ja, hun er tynn, men hun skal da ikke måtte behøve å gjemme seg av den grunn?

Jeg husker hun skrev at hun ville opp i vekt for lenge, leeeenge siden, men jeg tviler sterkt på at hun fortsatt står ved det, så det er vel grunnen til at hun spiser mager mat.

Mitt inntrykk av henne, er at hun er ei svært oppegående jente. Reflektert, godhjertet, hardtarbeidende og flink til å jobbe og promotere. Forøvrig et mye bedre forbilde enn mange andre bloggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det frister altså ikke med en deilig speltlompe-pizza med tunfisk og cottage cheese, etterfulgt av en herlig proteinpulver-grøt med økologiske acai bær?

Må heller ikke glemme den friske desserten i form av en nydelig agurk-smoothie med avocado og gratinert Quest bar.

Kan jeg få kebabrull og øl i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Kan jeg få kebabrull og øl i stedet.

Ikke glem å ta bilde av kebaben og øllen delikat anrettet ved en sliten PC oppå frokostbrettet, med en kvast løvetann i et billig Norgesglass. Detaljer, detaljer, vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke glem å ta bilde av kebaben og øllen delikat anrettet ved en sliten PC oppå frokostbrettet, med en kvast løvetann i et billig Norgesglass. Detaljer, detaljer, vettu!

Bie ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Carina Maria

2 bloggere i full krig, Helsedagbok og Karimaritas. Når den ene shouter innlegg shouter den andre innlegg like etter. Dette er bloggere som tilhører gruppen 40+. Flaut  :sjokkert:

Hva er vits i og holde på på den måten og hva vil de oppnå? Det eneste de oppnår er at leserne ikke gidder og lese bloggene deres. Overskriftene lyser i mot deg når du kommer inn på forsiden til 40+gruppa. 

Jeg kommer ikke til å blogge never ever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 bloggere i full krig, Helsedagbok og Karimaritas. Når den ene shouter innlegg shouter den andre innlegg like etter. Dette er bloggere som tilhører gruppen 40+. Flaut :sjokkert:

Hva er vits i og holde på på den måten og hva vil de oppnå? Det eneste de oppnår er at leserne ikke gidder og lese bloggene deres. Overskriftene lyser i mot deg når du kommer inn på forsiden til 40+gruppa.

Karimaritas var tidligere "Lovelulu" og har kranglet med mange på samme måte. Tragisk er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg tenkte å nevne lovelulu og synske Peggy 😂 Hjelpes!

Å herregud det hadde jeg nesten glemt. Det var tider😂

Makan til umodne damer har jeg aldri sett maken til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 bloggere i full krig, Helsedagbok og Karimaritas. Når den ene shouter innlegg shouter den andre innlegg like etter. Dette er bloggere som tilhører gruppen 40+. Flaut  :sjokkert:

Bloggernes svar på midtlivskrise kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, jeg tenkte å nevne lovelulu og synske Peggy Hjelpes!

Ta med Helsedagbok i samme slengen. Hun har også kastet seg inn i denne striden  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria

Jeg kjente igjen lovelulu på bildet på bloggen hennes. Synskepggy har nesten ikke bloggen på flere måneder hun. Det lille jeg har sett er det lovelulu  (karimaritas) og helsdeagbok som kjemper om å shoute for og provosere hverandre mest mulig. Hun ene damen er 52 år og andre i 40 årene.Voksent? Not  :sjokkert:

Jeg skjønner ikke hvorfor de holder på sånn. Hva er vitsen med det? De skremmer bort folk fra å kommentere på bloggerne sine. De som er uheldig og mener noe annet enn lovelulu blir stemplet som nettroll og mobber. Jeg greier ikke og skjønne at voksne bloggere kan ha en atferd som det lovelulu har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente igjen lovelulu på bildet på bloggen hennes. Synskepggy har nesten ikke bloggen på flere måneder hun. Det lille jeg har sett er det lovelulu  (karimaritas) og helsdeagbok som kjemper om å shoute for og provosere hverandre mest mulig. Hun ene damen er 52 år og andre i 40 årene.Voksent? Not  :sjokkert:

Jeg skjønner ikke hvorfor de holder på sånn. Hva er vitsen med det? De skremmer bort folk fra å kommentere på bloggerne sine. De som er uheldig og mener noe annet enn lovelulu blir stemplet som nettroll og mobber. Jeg greier ikke og skjønne at voksne bloggere kan ha en atferd som det lovelulu har. 

Skjønner ikke vitsen jeg heller.Veldig patetisk og pinlig når voksne damer oppfører seg slik.Var såvidt innom bloggene for å se,det var jo ikke mye interessant å lese der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Gud hjelpe meg  :sjokkert: Se 40+ listen for jenter på blogg.no. Her krangles det over en lav sko  :sjokkert: Hallo? Vi snakker om voksne bloggere mellom 40 og 50 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 4 uker senere...

Jeg tror rett og slett de trives med det. De synes vel at hverdagen blir for kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett de trives med det. De synes vel at hverdagen blir for kjedelig...

Det der trekløveret er tragkomisk. To stk som krangler så busta fyker og en som skifter side fortere enn jeg skifter sokker. De har kallt hverandre så mye stygt og shoutet om det, så blogg måtte stenge alle for shouting. Hele shoutelista var dominert av disse 3 i ukesvis..hjelpes at det går an. Nå har den ene slettet alle krangleinnlegg og får dermed shoute igjen, den andre har skiftet bloggplatform og den tredje nekter å gi seg. Og sånn går nu dagan.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...