Jegerseriøs Skrevet 8. august 2015 #221 Del Skrevet 8. august 2015 Hvilke bloggere sier de veier 45 kg? Sophieelise, Stina, Tcmn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 8. august 2015 #222 Del Skrevet 8. august 2015 Sophieelise, Stina, Tcmn Men da er dem jo i tillegg knært små. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerseriøs Skrevet 8. august 2015 #223 Del Skrevet 8. august 2015 Men da er dem jo i tillegg knært små. Jeg vet såklart at kroppsfasongen og høyden har veldig mye å si, og ikke bare vekten men syns allikevel at de ikke veier 45 kg basert på bildene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 9. august 2015 #224 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg vet såklart at kroppsfasongen og høyden har veldig mye å si, og ikke bare vekten men syns allikevel at de ikke veier 45 kg basert på bildene deres. Hvor mye tror du at de veier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slutt Skrevet 9. august 2015 #225 Del Skrevet 9. august 2015 Enda et ekspertinnlegg fra gjennomtrekket. Det var jo vakkert 😳 http://www.annelindalberg.com/419289558/2967341/posting/dagens-sminke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. august 2015 #226 Del Skrevet 9. august 2015 Blir irritert av rosabloggerne som påstår de veier 45 kg når man tydeligvis ser på bildene deres at de veier over 50 kg. Særlig med tanke på hvor lave de er, under 160 cm. Har folk aldri sett tynne folk før eller hva? Bilder og film legger gjerne på noen KG, da. Og Sophie Elise har selv kommentert at folk ofte påpeker hvor liten hun er i virkeligheten i forhold til på bilder. Jeg har ingen problemer med å tro at de lavere rosabloggerne, som i tillegg er svært slanke, veier 45 kg. Silikonpupper er jo også noe som gjør at man ser litt større ut enn man egentlig er. Etter at venninnen min tok silikon og gikk fra A til C cup, så så det ut som om hun hadde fått mer masse, selv om kroppsfasongen var uforandret. Større pupper gjør fort at man mister ynden og nettheten man hadde før, et stort frontparti gjør at man øyeblikkelig ser mer formfull ut selv om fettprosenten er veldig lav. Men det kan også være de shaver av noen kg når de skriver hvor mye de veier for å gjøre tilværelsen mer rosa og perfekt, det er jo ikke et ukjent fenomen at vekt er noe kvinner er ganske touchy på. Spesielt rosabloggere som lever av utseendet sitt, og blir ganske bevisst på hvordan de ser ut og kritikken rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 9. august 2015 #227 Del Skrevet 9. august 2015 Bilder og film legger gjerne på noen KG, da. Og Sophie Elise har selv kommentert at folk ofte påpeker hvor liten hun er i virkeligheten i forhold til på bilder. Jeg har ingen problemer med å tro at de lavere rosabloggerne, som i tillegg er svært slanke, veier 45 kg. Silikonpupper er jo også noe som gjør at man ser litt større ut enn man egentlig er. Etter at venninnen min tok silikon og gikk fra A til C cup, så så det ut som om hun hadde fått mer masse, selv om kroppsfasongen var uforandret. Større pupper gjør fort at man mister ynden og nettheten man hadde før, et stort frontparti gjør at man øyeblikkelig ser mer formfull ut selv om fettprosenten er veldig lav. Men det kan også være de shaver av noen kg når de skriver hvor mye de veier for å gjøre tilværelsen mer rosa og perfekt, det er jo ikke et ukjent fenomen at vekt er noe kvinner er ganske touchy på. Spesielt rosabloggere som lever av utseendet sitt, og blir ganske bevisst på hvordan de ser ut og kritikken rundt det. Tror det er noe løgn ute og går ja. Sophie Elise har jo sagt at hun har gitt blod - til tross for at man må veie mer enn 50 kilo for å få gi blod i Norge. Hun hevder likevel at hun veier rundt 45. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. august 2015 #228 Del Skrevet 9. august 2015 Tror det er noe løgn ute og går ja. Sophie Elise har jo sagt at hun har gitt blod - til tross for at man må veie mer enn 50 kilo for å få gi blod i Norge. Hun hevder likevel at hun veier rundt 45. Kan jo også være at hun veide over 50 kg da hun ga blod. Det var ikke før de siste årene hun ble opptatt av trening og kosthold virker det som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 9. august 2015 #229 Del Skrevet 9. august 2015 Kan jo også være at hun veide over 50 kg da hun ga blod. Det var ikke før de siste årene hun ble opptatt av trening og kosthold virker det som? Hun har jo veid rundt 45 kilo siden 2011 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #230 Del Skrevet 9. august 2015 Enda et ekspertinnlegg fra gjennomtrekket. Det var jo vakkert http://www.annelindalberg.com/419289558/2967341/posting/dagens-sminke UUUUUÆÆÆÆÆÆHHH.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 9. august 2015 #231 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg kan ikke si EN blogger, da det blir feil, fordi jeg finner noe av det de skriver helt ok... men synes mamma-bloggene er verst, der de legger ut bilder på bilder av barna sine som ikke er istand til å si at "jeg vil ikke bli lagt ut på nett". Om som forstår lite når fremmede kommer opp og tar bilder av barna...Og moren blir sur fordi fremmede tar bilde...Det er jo noe som moren har lagt opp til selv.. Så mammabloggere liker jeg ikke... Da burde de heller ha skrevet at min sønn Tobias har hatt en fin dag idag, vi var på tur til lekeland og endte turen på Narvesen for å kjøpe is *blablabla* På Fredag kom en pakke i posten med de søøøteste klærne til Sofie *bilde av klærne,men ikke ungen* Sofie har blitt veldig glad i *tv-serie* Har dere sett den? Men igjen skrive på bloggen at Tobias og Sofie er to fiktive navn, og bilder av barna blir ikke lagt ut Har ei venninne som skriver på den måten og det er jo helt greit og hun har få bilder av seg selv også...Fordi det hun skriver om er jo mer det hvordan det er å være mor til to små, hvordan hverdagslivet er og hva hun gjør for at ting skal gå opp i opp.. Og hun har mange lesere og trenger ikke å legge ut tusen bilder av barna sine eller seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyBunny Skrevet 9. august 2015 #232 Del Skrevet 9. august 2015 Jøssamei for noen blogger det finnes der ute Etter å ha gått inn på noen av linkene der, så kan jeg bare si at jeg er...målløs ( ) over hva folk kan få til seg å skrive i offentlige rom. Det virker som om ikke alle tenker over at deres blogg faktisk er offentlige, og at det de skriver kan leses av alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sooloo Skrevet 9. august 2015 #233 Del Skrevet 9. august 2015 Enda et ekspertinnlegg fra gjennomtrekket. Det var jo vakkert http://www.annelindalberg.com/419289558/2967341/posting/dagens-sminke Hehe, hvor fant du denne bloggen?? Vet du hvem hun er i virkeligheten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #234 Del Skrevet 9. august 2015 Hehe, hvor fant du denne bloggen?? Vet du hvem hun er i virkeligheten eller? Nei, kan du opplyse oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sooloo Skrevet 9. august 2015 #235 Del Skrevet 9. august 2015 Nei, kan du opplyse oss? Jeg? Nei, bare lurte på hvor man kommer over slike random blogger.. Virker som om Slutt er fast leser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 9. august 2015 #236 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg? Nei, bare lurte på hvor man kommer over slike random blogger.. Virker som om Slutt er fast leser Kan ikke svare for henne, men her er en jeg har kommet over via Facebook: http://stylistnisa.blogspot.no Dette er en av disse som skriver innlegg og deler på Facebook, som igjen har venner som deler. Denne bloggen er noe av det morsomste jeg vet å lese, mye fordi jeg vet mye om damen og hennes historie, og derfor ser at det hun skriver på bloggen er helt bak mål. I tillegg til de utallige skrivefeilene. Verdt en titt for de som ønsker å irritere seg litt. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerseriøs Skrevet 9. august 2015 #237 Del Skrevet 9. august 2015 Hvor mye tror du at de veier? Rundt 50 kg, syns særlig Stina har ganske kraftige lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerseriøs Skrevet 9. august 2015 #238 Del Skrevet 9. august 2015 Bilder og film legger gjerne på noen KG, da. Og Sophie Elise har selv kommentert at folk ofte påpeker hvor liten hun er i virkeligheten i forhold til på bilder. Jeg har ingen problemer med å tro at de lavere rosabloggerne, som i tillegg er svært slanke, veier 45 kg. Silikonpupper er jo også noe som gjør at man ser litt større ut enn man egentlig er. Etter at venninnen min tok silikon og gikk fra A til C cup, så så det ut som om hun hadde fått mer masse, selv om kroppsfasongen var uforandret. Større pupper gjør fort at man mister ynden og nettheten man hadde før, et stort frontparti gjør at man øyeblikkelig ser mer formfull ut selv om fettprosenten er veldig lav. Men det kan også være de shaver av noen kg når de skriver hvor mye de veier for å gjøre tilværelsen mer rosa og perfekt, det er jo ikke et ukjent fenomen at vekt er noe kvinner er ganske touchy på. Spesielt rosabloggere som lever av utseendet sitt, og blir ganske bevisst på hvordan de ser ut og kritikken rundt det. Jeg har selv sett Sophie Elise, og jeg kan helt ærlig si at hun ikke veier så lite som alle tror. Bare fordi hun er liten, betyr det ikke at hun er tynn eller slank? Dessuten, hun påstår hun veier mindre nå enn det hun gjorde før silikon, når man tydeligvis ser at hun har lagt på seg. Jeg sier ikke at hun er feit, men bare sier at hun er mer normalvektig enn det folk eller hun selv påstår. Det gjelder de fleste rosabloggerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slutt Skrevet 9. august 2015 #239 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Jeg? Nei, bare lurte på hvor man kommer over slike random blogger.. Virker som om Slutt er fast leser Hehe, ja jeg er dessverre en fast leser som går inn på bloggen med det ene øye åpent i frykt for at det skal bli FOR pinlig Jeg vet hvem hun er, men kjenner henne ikke. Ser henne rundt omkring og ler for meg sjøl. Dukket opp på Facebook når en eller annen delte et innlegg vedkommende synes var fullstendig på jordet Endret 9. august 2015 av slutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 12. august 2015 #240 Del Skrevet 12. august 2015 Treningsblogger, jeg ble så trøtt av bilder på kesam, peanøttsmør, cottagecheese m/bær, kylling og brokkoli, havregrøt, kanel og alt de må bake og lage av dessertvarianter laget av snåle ingredienser. I tillegg er det da posering på ulike toaletter i speil og kroppsbilder all mass. Har sluttet helt å lese slike blogger, da jeg ikke finner noen som helst inspirasjon i det de spiser og det de holder på med. Det frister altså ikke med en deilig speltlompe-pizza med tunfisk og cottage cheese, etterfulgt av en herlig proteinpulver-grøt med økologiske acai bær? Må heller ikke glemme den friske desserten i form av en nydelig agurk-smoothie med avocado og gratinert Quest bar. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg