Gå til innhold

Gift ved første blikk - sesong 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og om det var for mye for han så skulle han stekt mindre

Man burde jo vite sånn ca hvor mye man orker

Eller bare pakke det inn istedenfor å la det stå ute

Det er ikke alltid man vet det.

Anonymous poster hash: 9aa0d...288

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og om det var for mye for han så skulle han stekt mindre

Man burde jo vite sånn ca hvor mye man orker

Eller bare pakke det inn istedenfor å la det stå ute

Dersom man er veldig sulten oppnår man ofte raskt metthetsfølelse og orker ikke så mye som man hadde tenkt seg. Det er ikke alltid så lett å planlegge nøyaktig hvor mye en orker. Han kan umulig ha kastet så mye heller da han kun stekte 200 gr. 

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

• Liker 2
Skrevet

jeg digger at dette endte i en diskusjon om å kaste mat  :fnise:

• Liker 4
Gjest Gemini7
Skrevet

noen som vet når reprisen er? gikk glipp av det i går!

Skrevet

noen som vet når reprisen er? gikk glipp av det i går!

onsdag 22.30

Anonymous poster hash: 44613...e28

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Det går en reprise på onsdager

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Reprisen går på onsdag kl. 22.30-23.30.

Siden det er så mange som spør etter repriser, så har jeg et tips. Gå inn på TV-guiden

http://www.vg.no/tv-guide/

Klikk på forstørrelsesglasset oppe til høyre, skriv så inn Gift ved første blikk.

Skrevet

Jeg tror ikke Patricia sitt liv har rom for en kjæreste og får vondt av Ian når han tusler rundt i Oslo alene fordi hun enten jobber eller trener.. 

• Liker 16
Skrevet

Jeg har blitt spoilet for :grine:   Noen kjenner søstra til en av deltakerne. Og sa nok opplysninger til meg til at jeg skjønner resultatet for et av parene. 

Jeg vil jo ikke vite sånt nå!!! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt spoilet for :grine:   Noen kjenner søstra til en av deltakerne. Og sa nok opplysninger til meg til at jeg skjønner resultatet for et av parene. 

Sambuaren min er bestekompis med ein som var med i fjor. :P Han var også i bryllaupet. Eg visste jo sjølvsagt korleis det gjekk med dei, men var jo framleis to andre par eg ikkje visste resultatet til. Du får trøste deg med det. :) Sjølv om det er kjedelig å bli spoila for når du ikkje vil det. Eg klarte ikkje å vente, så eg var glad eg visste det. Utålmodig sjel! ;) 

Anonymous poster hash: 22703...7f9

• Liker 2
Skrevet

Sambuaren min er bestekompis med ein som var med i fjor. :P Han var også i bryllaupet. Eg visste jo sjølvsagt korleis det gjekk med dei, men var jo framleis to andre par eg ikkje visste resultatet til. Du får trøste deg med det. :) Sjølv om det er kjedelig å bli spoila for når du ikkje vil det. Eg klarte ikkje å vente, så eg var glad eg visste det. Utålmodig sjel! ;)

Anonymous poster hash: 22703...7f9

Ja, det er hvertfall 2 andre jeg ikke vet på. Og det kan jo hende jeg tolker informasjonen jeg får feil også. Hvem vet :vetikke: 

• Liker 1
Gjest Cartina
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke Patricia sitt liv har rom for en kjæreste og får vondt av Ian når han tusler rundt i Oslo alene fordi hun enten jobber eller trener..

Hun virker litt uinteressert. Hadde troa på de, faktisk men de er jo så ulike at jeg tror ikke det funker. Endret av Cartina
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Patrici og Ian ville klart seg bra om de flyttet ut av byen (typ ytre enebakk) og han hadde en jobb tror jeg

Nå sitter de sammentrykt i en liten leilighet, midt i byen og Ian har ingenting fornuftig å gjøre

• Liker 4
Skrevet

Avisen har også spoilet et av parene :( eller intervjuet av en av deltakerne, vil ikke si hvem eller noe mer, men man skjønner veldig godt hva det egentlig betyr :(( skikkelig dårlig å skrive noe slikt...

Anonymous poster hash: 0465b...d56

• Liker 1
Skrevet

Har disse flyttet sammen på ordentlig tro? Han har (hadde, nå sikkert, siden hun ikke var begeistret) èn svart vegg i stua. Sikkert råstilig!

https://www.google.no/#tbm=nws&q=gift+ved+f%C3%B8rste+blikk

Anonymous poster hash: 88e50...78b

Jeg skjønte ikke helt det Google-søket der?

Hvem er det avisene har spoila? Jeg kjenner også søstra til en av deltakerne, men jeg aner ingenting. 😂

Anonymous poster hash: 570fd...297

• Liker 3
Skrevet

Patrici og Ian ville klart seg bra om de flyttet ut av byen (typ ytre enebakk) og han hadde en jobb tror jeg

Nå sitter de sammentrykt i en liten leilighet, midt i byen og Ian har ingenting fornuftig å gjøre

<Har han mistet jobben? :-(

De hadde ihvertfall fått en nydelig pus så jeg,den som lå og sløvet i sofaen mens de spilte spill :rodmer:

Anonymous poster hash: 9e00b...425

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

<Har han mistet jobben? :-(

Anonymous poster hash: 9e00b...425

Det vet jeg ikke, men siden han er fra Finmark så regner jeg med at han ikke reiser på jobb hver dag, og ergo blir dagene lange for han

Skrevet

Det vet jeg ikke, men siden han er fra Finmark så regner jeg med at han ikke reiser på jobb hver dag, og ergo blir dagene lange for han

Han jobber vel turnus i Nordsjøen eller noe? :klo: Tror også at han hadde hus i Stjørdal og ikke bor i Finnmark nå :)

Anonymous poster hash: 0ec93...c14

• Liker 2
Skrevet

Avisen har også spoilet et av parene :( eller intervjuet av en av deltakerne, vil ikke si hvem eller noe mer, men man skjønner veldig godt hva det egentlig betyr :(( skikkelig dårlig å skrive noe slikt...

Anonymous poster hash: 0465b...d56

Kan du ikke linke til det? De som ikke vil vite trenger jo ikke gå inn på linken. 

Anonymous poster hash: a1dd0...bea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...