Dyregod Skrevet 15. oktober 2015 #141 Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Jeg fikk mer trua på Lars Peter og dama i denne episoden. Håper de klarer å finne ut av det. Litt mer usikker på Ian og Patricia... Virker som de er litt for forskjellige. Paul liker jeg! Han er kjekk og har sjarm. Men lurer på om de kommer til å få endel diskusjoner pga ulikheter med livsstil. Paul virker jo tolerant, men hvor lenge vil det vare? Den sangen elsker jeg og! Er han norsk han som har den? Den var bare spilt 900 ganger på youtube så lurer på om dette er en ukjent artist som har blitt oppdaget av tvnorge. Bra at vi kan hjelpe han opp isåfall for jeg likte virkelig sangen og har hørt den flere ganger idag Endret 15. oktober 2015 av Dyregod 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #142 Skrevet 15. oktober 2015 Ka tid kommer episoden på dplay? noen som veit? Anonymous poster hash: 633ca...745 1
MissStiles Skrevet 16. oktober 2015 #143 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg fikk mer trua på Lars Peter og dama i denne episoden. Håper de klarer å finne ut av det. Litt mer usikker på Ian og Patricia... Virker som de er litt for forskjellige. Paul liker jeg! Han er kjekk og har sjarm. Men lurer på om de kommer til å få endel diskusjoner pga ulikheter med livsstil. Paul virker jo tolerant, men hvor lenge vil det vare? Jeg har også trua på dem. Det virker som om de passer best sammen. Ian og Patricia..... Hm det ser ikke ut som om de har det så gøy sammen. Paul liker jeg og. Han virker veldig hyggelig. Selv om det er noen ulikheter så kan det jo funke. De virker som om de oppfører seg mer som kjærester. Holder hender osv..
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #144 Skrevet 16. oktober 2015 Nå blir jeg vel halshugget her, men lurer på om de har noen regler angående sex. Hvorfor skulle de Hart noen «regler» om det? Finner de tonen, har de nok sex etter hvert, og hvis de ikke har lyst har de selvfølgelig ikke sex. Anonymous poster hash: 61e85...9fa 7
Rosenrød Skrevet 16. oktober 2015 #145 Skrevet 16. oktober 2015 Ian og Patricia ser ut til å passe heller dårlig sammen, får litt vondt av han... Har mest troen på Hannah og Paul, selv om hun virker litt streng til tider.
Buddhahode Skrevet 16. oktober 2015 #146 Skrevet 16. oktober 2015 Hvis det ikke ordner seg for Paul tror jeg Ikke at han vil slite med å finne seg dame i ettertid. 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #147 Skrevet 16. oktober 2015 Ian hadde passet bedre med ei litt festligere jente. Han er jo veldig positiv og sier så mye rart som egentlig er veldig morsomt. Det virker egentlig ikke som at Patricia har lyst å være i et forhold, dessuten virker det som hun har strenge rutiner hun ikke er villig til å endre på. Kanskje hun bare skulle fått seg en hund og ikke en mann. Anonymous poster hash: 6e87b...d40 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #148 Skrevet 16. oktober 2015 Ian hadde passet bedre med ei litt festligere jente. Han er jo veldig positiv og sier så mye rart som egentlig er veldig morsomt. Det virker egentlig ikke som at Patricia har lyst å være i et forhold, dessuten virker det som hun har strenge rutiner hun ikke er villig til å endre på. Kanskje hun bare skulle fått seg en hund og ikke en mann. Anonymous poster hash: 6e87b...d40 Ian hadde passet bedre med ei litt festligere jente. Han er jo veldig positiv og sier så mye rart som egentlig er veldig morsomt. Det virker egentlig ikke som at Patricia har lyst å være i et forhold, dessuten virker det som hun har strenge rutiner hun ikke er villig til å endre på. Kanskje hun bare skulle fått seg en hund og ikke en mann. Anonymous poster hash: 6e87b...d40 Jeg er helt enig med deg. Det virker nesten som hun er irritert på han. Jeg liker Ian veldig godt. Jeg liker personligheten hans, særlig humoren, men det virker ikke helt som Patricia forstår seg på den. Anonymous poster hash: a1dd0...bea 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #149 Skrevet 16. oktober 2015 Lars Peter har virkelig noen problemer som han burde ha taklet før han meldte seg på et sånt program. Anonymous poster hash: a1dd0...bea 6
Amarinda Skrevet 16. oktober 2015 #150 Skrevet 16. oktober 2015 Ian hadde passet bedre med ei litt festligere jente. Han er jo veldig positiv og sier så mye rart som egentlig er veldig morsomt. Det virker egentlig ikke som at Patricia har lyst å være i et forhold, dessuten virker det som hun har strenge rutiner hun ikke er villig til å endre på. Kanskje hun bare skulle fått seg en hund og ikke en mann. Anonymous poster hash: 6e87b...d40 Jeg tror Ian hadde trengt ei enklere jente. Ei som gjerne var fra bygda selv, som ikke jobbet natt og som skjønte at det å komme til Oslo er en stor overgang og at han kanskje trenger forslag til aktiviteter de kan gjøre sammen, når han ikke er kjent i byen. Jeg personlig synes Ian er litt keitete og stiv, kan virke som han er ukomfortabel i nærheten av kona og tror Pat synes det er vanskelig å vite hvordan hun skal forholde seg til han. Forstår ikke at de ikke har fått time hos samlivsterapeut tidligere. 1
fuerza Skrevet 16. oktober 2015 #151 Skrevet 16. oktober 2015 Virker som at Patricia har bestemt seg for at det ikke kommer til å funke. De er jo nokså forskjellig, synes aldri det har virket som at det er noe gnist fra begges siden. De har for forskjellige måter å kommunisere på. De andre parene er jeg spent på. Paul er veldig kjekk og lett å like. Men det er jo "bare" 6mnd siden forrige forhold i følge VG, så lurer på om han er en som går raskt til og fra forhold.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #152 Skrevet 16. oktober 2015 HAR DU KASTA KJØTTDEIGEN?????? Jeg synes Paul virker mye mer tolerant enn Hannah. Det er viktig, spesielt for dem som er så forskjellige, å ha forståelse for at den andre har en annen bakgrunn enn seg selv. Det er greit å si ifra om at man foretrekker at mat ikke blir kastet, men jeg synes hun overreagerte. Anonymous poster hash: a1dd0...bea 4
Gjest Bossa Nova Skrevet 16. oktober 2015 #153 Skrevet 16. oktober 2015 Hvis det ikke ordner seg for Paul tror jeg Ikke at han vil slite med å finne seg dame i ettertid. Enig! Paul er ihvertfall smart nok til å fremstå som en bra mann på tv. Om det ikke blir noe ut av forholdet til Hannah, så kan tv-opptredenen ihvertfall fungere som en kontaktannonse. Lars Peters oppførsel, derimot. Det blir litt for de spesielt interesserte. Kanskje han har glemt ut at han blir filmet og foreviget på denne måten?
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. oktober 2015 #154 Skrevet 16. oktober 2015 HAR DU KASTA KJØTTDEIGEN?????? Jeg synes Paul virker mye mer tolerant enn Hannah. Det er viktig, spesielt for dem som er så forskjellige, å ha forståelse for at den andre har en annen bakgrunn enn seg selv. Det er greit å si ifra om at man foretrekker at mat ikke blir kastet, men jeg synes hun overreagerte. Anonymous poster hash: a1dd0...bea Jeg hadde reagert på samme måte. Er ikke veganer som hun er, men jeg hadde hatt store problemer med å se andre kaste mat Hun lagde jo ikke noe stor sak ut av det da 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #155 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg hadde reagert på samme måte. Er ikke veganer som hun er, men jeg hadde hatt store problemer med å se andre kaste mat Hun lagde jo ikke noe stor sak ut av det da Er det noe bedre å tvinge i seg tørr, overstekt kjøttdeig enn å kaste den? Blir det mindre fattigdom ut av det? Anonymous poster hash: c12cf...155 6
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. oktober 2015 #156 Skrevet 16. oktober 2015 Er det noe bedre å tvinge i seg tørr, overstekt kjøttdeig enn å kaste den? Blir det mindre fattigdom ut av det?Anonymous poster hash: c12cf...155 Hvor får du fattigdom fra? Men om alle kaster kjøtt så betyr det at flere dyr må slaktes bare for å kaste halvparten av dem Er da jammen ikke vanskelig å planlegge litt Stek mindre kjøtt (man MÅ ikke bruke en hel pakke) eller ev pakk inn det som blir til overs og bruk det som restemat Hvor vanskelig kan det være? 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #157 Skrevet 16. oktober 2015 Hvor får du fattigdom fra? Men om alle kaster kjøtt så betyr det at flere dyr må slaktes bare for å kaste halvparten av dem Er da jammen ikke vanskelig å planlegge litt Stek mindre kjøtt (man MÅ ikke bruke en hel pakke) eller ev pakk inn det som blir til overs og bruk det som restemat Hvor vanskelig kan det være? Han stekte jo bare en halv. Anonymous poster hash: 9aa0d...288 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. oktober 2015 #158 Skrevet 16. oktober 2015 Han stekte jo bare en halv. Anonymous poster hash: 9aa0d...288 Og om det var for mye for han så skulle han stekt mindre Man burde jo vite sånn ca hvor mye man orker Eller bare pakke det inn istedenfor å la det stå ute 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #159 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg hadde reagert på samme måte. Er ikke veganer som hun er, men jeg hadde hatt store problemer med å se andre kaste mat Hun lagde jo ikke noe stor sak ut av det da Hun lagde jo en stor sak ut av det. Anonymous poster hash: a1dd0...bea 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #160 Skrevet 16. oktober 2015 Hvor får du fattigdom fra?Men om alle kaster kjøtt så betyr det at flere dyr må slaktes bare for å kaste halvparten av dem Er da jammen ikke vanskelig å planlegge litt Stek mindre kjøtt (man MÅ ikke bruke en hel pakke) eller ev pakk inn det som blir til overs og bruk det som restemat Hvor vanskelig kan det være? Og dette er åpenbart ikke særlig viktig for Paul. Det er nettopp derfor det er viktig å ha forståelse for at man har forskjellig bakgrunn. Å prakke egne holdninger på andre mennesker synes jeg ikke noe særlig om. Anonymous poster hash: a1dd0...bea 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå