Gå til innhold

Norske kvinner er i største laget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

å bedømmenorske kvinner etter utseende er å smigre dem. det fæle utseenee til flertalet av dem burde være ganske uinteressant når de ødelegger dette landet med sitt høye sykefravær og systematisk diskriminering av menn gjennom disse forbaska kvotene sine.



Anonymous poster hash: b06d3...19e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår faktisk ikke hva som er poenget med å lage en slik tråd.

Javel, så er dette din mening og helt greit det, men hvorfor er det noe å debattere? Man liker jo det man liker.

Signerer dette. Ville aldri kommet på tanken om å sutre på forum over at ikke flere menn er sånn jeg foretrekker. Det er mye mer interessant å bruke tiden og energien på de som er sånn.

Anonymous poster hash: 3bb0c...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei du drar masse konklusjoner her. Er selv en høy kraftig mann på 191 cm. Men tenner på at dama er så lita og nett som mulig. Er sexy å bare løfte henne opp å slenge henne over skuldrene med ei hand. Og elsker at de syns jeg er så stor og sterk. Alle har vi forskjellige ting vi tenner på. Er ikke bare høyden det går på, men også kroppsbyggning. Personangrep er du god på da lille pus. ;)

Anonymous poster hash: 76f1d...185

Da er det jo naturlig at du finner ei lita ei, sånn at avkommet deres blir normal

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvorfor det? :)

Enig. Nå skal jeg spise flaggstangfrø og bli 180 i protest.

Til TS: du kan ikke legge noe under stolen. Det heter "det er ikke til å stikke under en stol". Om du vil ha en liten dame med bart fra Asia er det bare å kjøre på. Det påvriker ikke oss noe særlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei du drar masse konklusjoner her. Er selv en høy kraftig mann på 191 cm. Men tenner på at dama er så lita og nett som mulig. Er sexy å bare løfte henne opp å slenge henne over skuldrene med ei hand. Og elsker at de syns jeg er så stor og sterk. Alle har vi forskjellige ting vi tenner på. Er ikke bare høyden det går på, men også kroppsbyggning. Personangrep er du god på da lille pus.;)Anonymous poster hash: 76f1d...185

Og hvem vil bli løfta opp og slengt over skuldra egentlig?

Anonymous poster hash: d72e8...3b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem vil bli løfta opp og slengt over skuldra egentlig?

Anonymous poster hash: d72e8...3b3

Folk er forskjellige. Akkurat som at mange ikke kan skjønne hvorfor noen kvinner tenner på 50 shades. Så da finnes det sikkert noen som liker å bli kasta rundt og dominert av en mann som et mye mye større.

Anonymous poster hash: 47a94...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som slank og flott jente på 182 cm uten sko, må jeg nesten si at min erfaring er at menn har forskjellige preferanser.

Jeg har hvertfall aldri noen gang hatt problemer med å finne meg en kjekkas. :)

Anonymous poster hash: e061f...f00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem vil bli løfta opp og slengt over skuldra egentlig?

Anonymous poster hash: d72e8...3b3

Underdanige jenter som liker at mannen er dominant, samtidig som han tar godt vare på henne å gir henne trygghet.:)

Anonymous poster hash: 76f1d...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg foreslå at vi samtidig diuskuterer om ikke fjellene i Norge er for høye? Jeg synes det nemlig. De skygger for sola, er slitsomme å gå på, er bratte og... ja de ruver helt enkelt for mye.

Trenger ikke dra lengre enn til Sverige for å finne langt mindre ruvende fjell.

De er mye bedre fjell, enn de norske. Synes jeg da

Kjør debatt på det også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du glemt at vi stammer fra et vikingfolk?

Men fra spøk til alvor:

Nordmenn, både kvinner og herrer, er i ferd med å bli større, i samsvar med utviklingen i størstedelen av verden. Hurtigmat, stillesittende jobber og et generelt godt liv er med på å øke denne trenden, men også fattigdom som fører til økt bruk av billig drittmat. Men nordmenn er langt ifra så store som du vil ha det til. Der kommer Amerika og en del land i Midtøsten oss i forkjøpet skal vi tro Aftenposten http://www.aftenposten.no/amagasinet/Var-overvektige-verden-7646230.html og http://www.msn.com/nb-no/helse/helse/dette-er-verdens-feiteste-folkeslag/ss-BBeC41H

Observasjoner jeg har gjort meg på sosiale medier som f. eks Youtube forteller meg også noe ganske annet. Etter som jeg har lest så er det ikke måte på hvor fine kvinner det er i Norge(og Norden for øvrig). Nordiske kvinner har generelt fått et rykte på seg for å være et nokså pent folkeslag. I en uoffisiell kåring av verdens vakreste kvinner kom Norge på 1. plass - da var ikke kjendisbilder tatt med, men helt vanlige norske jenter http://www.side3.no/ny-avstemning-verdens-peneste-jenter-er-fra-norge/8485047.html

Mange menn(antar du er mann?) er også veldig opptatt med å sammenligne norske kvinner med asiatiske kvinner. Hvorfor sammenligne? Selvfølgelig er det store forskjeller blant oss, da disse to folkeslagene lever evig langt unna hverandre med forskjellige mattradisjoner, kulturer og diverse. Du kan heller ikke sammenligne et helt folkeslag da det vil finnes store forskjeller blant disse igjen. Tror du virkelig det ikke finnes overvektige asiatere? Min personlige erfaring er faktisk den at jeg sjelden har sett en asiater som er liten og nett her i Norge, de fleste er "normale" til noen kg ekstra. Og når vi nå snakker så mye om utseendet til norske kvinner, hva med norske menn? Visste du at det går et rykte om at norske menn ikke er så kjekke, fordi så mange får måne eller mister alt håret i tidlig alder?

Nei, norske kvinner(og menn) skal være stolte av seg selv og utseendet sitt. Hva er vel spesielt med lave kvinner med sort hår og brune øyne? Er det ikke sånt utseende de fleste kvinner i verden har? Eller den populære "høye og mørke" mannen som finnes over alt?

De nordiske kvinnene er ettertraktet, og det med god grunn.



Anonymous poster hash: d6978...3ec
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Nå skal jeg spise flaggstangfrø og bli 180 i protest.

Til TS: du kan ikke legge noe under stolen. Det heter "det er ikke til å stikke under en stol". Om du vil ha en liten dame med bart fra Asia er det bare å kjøre på. Det påvriker ikke oss noe særlig :)

Høres så missunelig ut når du sier at kvinner fra asia har bart. De er blant verdens aller flotteste folkeslag. Har bare vært med "hvite" damer sålangt. Men blir færre og færre norske feminene som er lita og nett.

Anonymous poster hash: 76f1d...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å bedømmenorske kvinner etter utseende er å smigre dem. det fæle utseenee til flertalet av dem burde være ganske uinteressant når de ødelegger dette landet med sitt høye sykefravær og systematisk diskriminering av menn gjennom disse forbaska kvotene sine. Anonymous poster hash: b06d3...19e

Det er bare å flytte herifra!

Anonymous poster hash: d72e8...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg prøvde å si i forrige innlegg, om ironien skulle være for subtil, er at det vel strengt tatt er ganske uinteressant å diskutere om norske damer er "dor store", i forhold til f.eks asiatiske.

Det er dine preferanser, og de må du gjerne ha. Men at du liker små nette damer, betyr ikke at det er noe feil med de norske damene.
Dine preferanser er ikke fasiten. Eller for å si det på en annen måte. At du synes norske damer er for store betyr ikke at det er en objektiv sannhet. Det er ikke noe annet enn din mening.

Og om man da, for diskusjonens skyld, skulle gå med på premisset ditt: "Norske damer er for store". Hva skal man gjøre med det da?!! Jeg antar du snakker om å være storbygde. Altså om benbygning og høyde etc, ikke om overvekt. Hva er det å diskutere egentlig?!! Vi er nå en gang som vi er, og det er vanskelig å gjøre noe med.

Om det skulle vise seg å være noe i det, at vi norske damer er for uattraktive i kraft av at vi genetisk er mer storbygde, så tar nok evolusjonen seg av det på sikt... (Det eneste du kan bidra med da er å la være å få barn slik at du ikke viderebringer stor-dame-genene dine til de kommende generasjoner.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres så missunelig ut når du sier at kvinner fra asia har bart. De er blant verdens aller flotteste folkeslag. Har bare vært med "hvite" damer sålangt. Men blir færre og færre norske feminene som er lita og nett.Anonymous poster hash: 76f1d...185

Ja, er kjempemisunnelig på damer (med bart) fra Asia som gjør alt de kan for å bli gift med en gammel og ekkel gubbe fra Norge slik at de kanskje kan få et bedre liv til både seg selv og sin familie.

Der tok du meg TS. Kunne ikke vært mer misunnelig på dem. Er i alle fall misunnelig når jeg tenker på at de må ha sex med disse mennene.

For det er selvsagt ikke slik at jeg heller vil velge hvem jeg gifter meg med ut i fra kjærlighet fordi jeg bor i et rikt land med en familie som har nok penger til å overleve!

Anonymous poster hash: d72e8...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du glemt at vi stammer fra et vikingfolk?

Men fra spøk til alvor:

Nordmenn, både kvinner og herrer, er i ferd med å bli større, i samsvar med utviklingen i størstedelen av verden. Hurtigmat, stillesittende jobber og et generelt godt liv er med på å øke denne trenden, men også fattigdom som fører til økt bruk av billig drittmat. Men nordmenn er langt ifra så store som du vil ha det til. Der kommer Amerika og en del land i Midtøsten oss i forkjøpet skal vi tro Aftenposten http://www.aftenposten.no/amagasinet/Var-overvektige-verden-7646230.html og http://www.msn.com/nb-no/helse/helse/dette-er-verdens-feiteste-folkeslag/ss-BBeC41H

Observasjoner jeg har gjort meg på sosiale medier som f. eks Youtube forteller meg også noe ganske annet. Etter som jeg har lest så er det ikke måte på hvor fine kvinner det er i Norge(og Norden for øvrig). Nordiske kvinner har generelt fått et rykte på seg for å være et nokså pent folkeslag. I en uoffisiell kåring av verdens vakreste kvinner kom Norge på 1. plass - da var ikke kjendisbilder tatt med, men helt vanlige norske jenter http://www.side3.no/ny-avstemning-verdens-peneste-jenter-er-fra-norge/8485047.html

Mange menn(antar du er mann?) er også veldig opptatt med å sammenligne norske kvinner med asiatiske kvinner. Hvorfor sammenligne? Selvfølgelig er det store forskjeller blant oss, da disse to folkeslagene lever evig langt unna hverandre med forskjellige mattradisjoner, kulturer og diverse. Du kan heller ikke sammenligne et helt folkeslag da det vil finnes store forskjeller blant disse igjen. Tror du virkelig det ikke finnes overvektige asiatere? Min personlige erfaring er faktisk den at jeg sjelden har sett en asiater som er liten og nett her i Norge, de fleste er "normale" til noen kg ekstra. Og når vi nå snakker så mye om utseendet til norske kvinner, hva med norske menn? Visste du at det går et rykte om at norske menn ikke er så kjekke, fordi så mange får måne eller mister alt håret i tidlig alder?

Nei, norske kvinner(og menn) skal være stolte av seg selv og utseendet sitt. Hva er vel spesielt med lave kvinner med sort hår og brune øyne? Er det ikke sånt utseende de fleste kvinner i verden har? Eller den populære "høye og mørke" mannen som finnes over alt?

De nordiske kvinnene er ettertraktet, og det med god grunn.

Anonymous poster hash: d6978...3ec

Du har rett i det du skriver. Men det endrer ikke det faktum at norske damer i snitt er høyere og større enn andre damer. Det at norske damer er ettertraktet gjelder bare når det kommer til utseende. Det er lettere for en dame som er bestemt, oppfører seg som en mann og samtidig er stor å bli stemplet som maskulin og lite feminin. Mindre damer kan flyte lettere på et image om at de er feminine, selv om de kanskje ikke er så veldig feminine. Dessuten føler mannen seg mer maskulin og da blir hun automatisk mer feminin i øynene hans. Personlig driter jeg i åssen hun ser ut, for feminin energi er det som betyr noe for meg. Men det er ikke alle som ser det slik.

Anonymous poster hash: 47a94...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står på venteliste for å fjerne 10 cm av hver legg nå. Når det er gjort tenker jeg døra mi blir rent ned av barskinger som TS og vennene hans :jepp:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har aldri manglet "friere". Jeg er 180 cm høy og 66kg

Men jeg har lenge vært overrasket over den manglende høyden på menn hver gang jeg har vært ute på byen. Det finnes ikke så mange høye menn i Norge lenger.....

Jeg orker ikke å ha en mann som er lavere enn 187-190 cm, det gjør at jeg føler meg lite feminin. For å løse problemet importerte jeg han som nå er min (høye) ektemann fra Tyskland. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som utenlandske studenter i Norge er ganske enige om at norske kvinner (og menn) er større både i høyden og bredden enn mange andre land. Men det gjør vel ingenting? Fint at det finnes noe for enhver smak vel?

Og egentlig, hvis man sammenligner en normalt slank norsk kvinne med en kvinne som blir ansett som slank i landet hun kommer fra, er jeg ganske sikker på at den norske kvinnen ser "lubben" ut i forhold. (Og ganske sikkert høyere også) Men det er jo så store variasjoner og forskjellige oppfatninger på dette. Jeg synes for eksempel at en atletisk kroppsform er penere enn en som er veldig tynn og lav, kanskje uten så mye muskler. Mens TS igjen vil ha damene minst mulig for å føle seg større(?) i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...