AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1541 Del Skrevet 2. april 2015 Hva skjer med at guttene har høyvannsbukser til dressjakke og skjorte?! Anonymous poster hash: 297a0...4d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 2. april 2015 #1542 Del Skrevet 2. april 2015 Skjønner ikke at så mange liker Mathias? Han er liksom så.. skitten og ekkel Og fjern, og rar. Jeg liker de andre mye bedre! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 2. april 2015 #1543 Del Skrevet 2. april 2015 Skjønner ikke at så mange liker Mathias? Han er liksom så.. skitten og ekkel Og fjern, og rar. Jeg liker de andre mye bedre! Jeg skjønner ikke jeg heller :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 2. april 2015 #1544 Del Skrevet 2. april 2015 TØRK DET FLIRET AV SARA!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 2. april 2015 #1545 Del Skrevet 2. april 2015 Jesus christ, virker jo som om hun har tatt valget om hvilket familiemedlem hun skal skyte... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 2. april 2015 #1546 Del Skrevet 2. april 2015 Hvorfor gikk ikke Pierre til Elin, og Harald til Martine :S 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marino Skrevet 2. april 2015 #1547 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) . Endret 31. mai 2015 av Marino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 2. april 2015 #1548 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Jeg hadde ALDRI orket å hatt Mathias som partner. Vimsehue. Wow Chill Elin. Hun sa jo flere ganger hun var lei Harald, så hvorfor bryte sammen? Jaja han kommer vel inn igjen til uka. Endret 2. april 2015 av Savannah87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1549 Del Skrevet 2. april 2015 Er så forbanna lei Sara! Anonymous poster hash: 5a64d...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1550 Del Skrevet 2. april 2015 Hva skjedde nå? Hvem var det som hadde sex? Martine og Pierre? Anonymous poster hash: 5a64d...6ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1551 Del Skrevet 2. april 2015 Sara er blitt veldig cocky og tror hun er sjefen der inne. Håper det skjer noe dårlig for henne neste uke.Anonymous poster hash: b354e...6ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 2. april 2015 #1552 Del Skrevet 2. april 2015 Haha.. jeg veit ikke hvorfor, men jeg gråt når Elin gråt. Blir faenmeg engasjert! Ikke det at jeg brydde meg såå hardt om hvorvidt mathias eller harald gikk, men det at hun gråt åpnet slusa her også. Gråt forsåvidt av en kattevideo tidligere i dag også, så.. Hormoner. Dritt! Liker Pierre bedre og bedre, han har liksom vokst på meg. Han er den eneste der inne som greier å se det meste som spill, og som faktisk ser det meste av hva som foregår. Han er liksom alltid så saklig. Og etter at han la av seg den der "jeg er verdens deiligste"-holdninga har han faktisk blitt litt kjekkere.. CF er også veldig søt, han blir så sinna! Haha.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 2. april 2015 #1553 Del Skrevet 2. april 2015 Harald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1554 Del Skrevet 2. april 2015 Skjønner Emilie godt da. Martine drev å masa om at hun var løs, hore og klinte med alt og alle. Så ligger Martine med Pierre? Dobbelmoralsk. Anonymous poster hash: 5a64d...6ca 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 2. april 2015 #1555 Del Skrevet 2. april 2015 Haha.. jeg veit ikke hvorfor, men jeg gråt når Elin gråt. Blir faenmeg engasjert! Ikke det at jeg brydde meg såå hardt om hvorvidt mathias eller harald gikk, men det at hun gråt åpnet slusa her også. Gråt forsåvidt av en kattevideo tidligere i dag også, så.. Hormoner. Dritt! Liker Pierre bedre og bedre, han har liksom vokst på meg. Han er den eneste der inne som greier å se det meste som spill, og som faktisk ser det meste av hva som foregår. Han er liksom alltid så saklig. Og etter at han la av seg den der "jeg er verdens deiligste"-holdninga har han faktisk blitt litt kjekkere.. CF er også veldig søt, han blir så sinna! Haha.. Enig i det du sier om Pierre! I dag er første gangen jeg har sett på ham som søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 2. april 2015 #1556 Del Skrevet 2. april 2015 Pierre virker utrolig uengasjert hver gang han prater, samme tonefall hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 2. april 2015 #1557 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Skjønner Emilie godt da. Martine drev å masa om at hun var løs, hore og klinte med alt og alle. Så ligger Martine med Pierre? Dobbelmoralsk. Anonymous poster hash: 5a64d...6ca Sikkert ikke Martine og Pierre da De har vel klippet det slik, for at vi skal tro det.. Endret 2. april 2015 av Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. april 2015 #1558 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg tror det er Audun og Isabell som har seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #1559 Del Skrevet 2. april 2015 Sikkert ikke Martine og Pierre da De har vel klippet det slik, for at vi skal tro det.. Jo. Bilde til Martine stod jo på nattbordet. Anonymous poster hash: 5a64d...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 2. april 2015 #1560 Del Skrevet 2. april 2015 Hørtes ut som det var Pierre som sa 'det er så godt', så jeg tror det er Pierre og Martine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå