boblesaft Skrevet 29. mars 2015 #1341 Del Skrevet 29. mars 2015 Noen som vet om paradise skal ha påskeferie? Krysser fingrene for at de ikke skal ha det!! Anonymous poster hash: ac20b...e90 Jippi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 29. mars 2015 #1342 Del Skrevet 29. mars 2015 Ifølge min opptakstv skal det gå som vanlig neste uke iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1343 Del Skrevet 29. mars 2015 Audun har faktisk mange gode kommentarer. "Det var bare en botycall" Ansiktsutrykket til Isabel Da han sjekket inn. "Jeg er glad det ikke er noen jenter fra Kodal med playboy tatovering her" "Det må være Mads og Sara som har hemmelighet. Resten er bare brødhuer" Kan ikke se at dette er gode kommentarer. Han er frekk, arrogant og nedlatende overfor de andre, både i måten han oppfører seg på og måten han snakker på. Synes han er kvalm og jeg begriper ikke hvorfor så mange av deltagerne og folk i tråden her er så stor fan av ham. Ps, Pierre, ikke Piere. Anonymous poster hash: ec228...1f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1344 Del Skrevet 29. mars 2015 Jippi! Jippi! Tusen takk for at du delte dette Anonymous poster hash: ac20b...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 29. mars 2015 #1345 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Kan ikke se at dette er gode kommentarer. Han er frekk, arrogant og nedlatende overfor de andre, både i måten han oppfører seg på og måten han snakker på. Synes han er kvalm og jeg begriper ikke hvorfor så mange av deltagerne og folk i tråden her er så stor fan av ham. Ps, Pierre, ikke Piere.Anonymous poster hash: ec228...1f8 Tror man må ta humoren hans med en klype salt. Jeg synes dette var morsomme kommentarer. PS. Jeg er ikke super fan av Audun og det er ikke han jeg heier på. Jeg skjønner heller ikke alt oppstyret rundt han. Endret 29. mars 2015 av Savannah87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1346 Del Skrevet 29. mars 2015 Tror Audun slipper unna med å være frekk og arrogant og klyse fordi han er kjekk, riktig antrokket og har glimt i øyet/lurt smil. Hadde noen andre sagt det samme ville vi ha hatet dem. Se for dere Christina Johanessen fra sesong 4(?) si det samme som han. Det blir IKKE det samme. Anonymous poster hash: 0ec3c...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 29. mars 2015 #1347 Del Skrevet 29. mars 2015 Sa nettopp Pierre at murder baklengs blir redmud? Ja, hahaha! Rart hvor forbanna de blir for virkelig de minste ting der inne. Skjønner ikke hvordan de kan bli såååå forbanna når en blir sendt ut. De vet jo nøyaktig hva de har meldt seg på Jaja, god underholdning! Greit pinlig oppførsel av Mads syns jeg, er det mulig... Jaja, lykke til med den hevnen, siden han er så veldig bestemt på det må jo produksjonen gjøre noe for å ødelegge litt for hevnen hans?? Ja, det er helt utrolig hva de blir sure for. Altså, alltid, uansett hvem, i alle sesonger. Uansett hvem som blir valgt og ryker blir de sure, som om man alltid har et valg alle blir glad for. Det har man sjelden, om ikke aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 29. mars 2015 #1348 Del Skrevet 29. mars 2015 Det er nok vanskelig å sette seg inn i hvordan det er å være på PH. De har null kontakt med omverdenen og de blir nok ekstra følsomme der inne. Det er nok tøft å miste en du står nær. Nå som det er sagt, så synes jeg ikke Mads har grunn til å bli SÅ sur på Mathias. Det er et spill og kjipe valg må tas. Kommentaren om han kunne sove på verandaen istedenfor var barnslig. Lurer på hvor lenge han skal være sur? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braah Skrevet 29. mars 2015 #1349 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvordan blir man med på Paradise egentlig? Er det sånn at man bare melder seg på også kommer man inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 29. mars 2015 #1350 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Hvordan blir man med på Paradise egentlig? Er det sånn at man bare melder seg på også kommer man inn? Man melder seg på og så velger de ut folk å ta inn til intervju. Selvfølgelig kommer ikke alle med, de tar bare med de de tror skaper bra underholdning, eller som sier de kan pule på tv Endret 29. mars 2015 av Blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1351 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvordan blir man med på Paradise egentlig? Er det sånn at man bare melder seg på også kommer man inn? Du booker bare rom sånn som du gjør på et helt vanlig hotell, men du bør være ute i god tid for det blir fort fullt!Anonymous poster hash: 5d534...254 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braah Skrevet 29. mars 2015 #1352 Del Skrevet 29. mars 2015 Man melder seg på og så velger de ut folk å ta inn til intervju. Selvfølgelig kommer ikke alle med, de tar bare med de de tror skaper bra underholdning, eller som sier de kan pule på tv Hvor mange søkere pleier det å være sånn cirka, hvert år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. mars 2015 #1353 Del Skrevet 29. mars 2015 Ryddet for avsporinger, personangrep og svar til dette. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1354 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvor mange søkere pleier det å være sånn cirka, hvert år? Det var en sak der det sto at det var flere som søkte seg inn på PH enn på lærerstudiet Anonymous poster hash: 6697c...b93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1355 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvor mange søkere pleier det å være sånn cirka, hvert år? Tallet har ligget på mellom 3500 og 7000 søkere. Særlig etter at Petter Pilgaard vant første sesong, gikk søkermassen i taket, med ca. 7000 som ville være med i neste sesong. (http://www.kjendis.no/2014/09/16/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv_og_medier/lererutdanning/35294322/) Anonymous poster hash: 6697c...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1356 Del Skrevet 29. mars 2015 Det var en sak der det sto at det var flere som søkte seg inn på PH enn på lærerstudiet Anonymous poster hash: 6697c...b93 Det var i sverige. "I Norge er det flere som søker på lærerutdanning enn til reality-serien." Fra samme link som du linket til: http://www.kjendis.no/2014/09/16/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv_og_medier/lererutdanning/35294322/ Anonymous poster hash: d6b99...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1357 Del Skrevet 29. mars 2015 Tror Audun slipper unna med å være frekk og arrogant og klyse fordi han er kjekk, riktig antrokket og har glimt i øyet/lurt smil. Hadde noen andre sagt det samme ville vi ha hatet dem. Se for dere Christina Johanessen fra sesong 4(?) si det samme som han. Det blir IKKE det samme. Anonymous poster hash: 0ec3c...33d Han tuller jo bare! Du ser jo at han smiler hver gang han sier noe frekt eller leker arrogant. Anonymous poster hash: 297a0...4d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1358 Del Skrevet 29. mars 2015 Ikke følg Paradise Insider på TV3Play-appen. Fullt av spoilere. Nå vet jeg hvem som sjekker inn i morgen. Irriterende. Anonymous poster hash: d6b99...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1359 Del Skrevet 29. mars 2015 Fungerer paradise insider bare for folk med iphone? Anonymous poster hash: 3b54f...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 29. mars 2015 #1360 Del Skrevet 29. mars 2015 Ikke følg Paradise Insider på TV3Play-appen. Fullt av spoilere. Nå vet jeg hvem som sjekker inn i morgen. Irriterende. Anonymous poster hash: d6b99...adf Gwah! Takk! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå