Sitronmelis Skrevet 16. juli 2015 #5661 Skrevet 16. juli 2015 Hvor ser dere alle disse makeoverene til Martine? Huff høres helt forferdelig ut..
Gjest baremeg89 Skrevet 16. juli 2015 #5662 Skrevet 16. juli 2015 Martine sender "jeg er så deilig" undertøy bilder på snap nå som hun er singel
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5663 Skrevet 16. juli 2015 Hvor ser dere alle disse makeoverene til Martine? Huff høres helt forferdelig ut.. På instagrammen hennes: martinesjohaug og snappen hennes: Martine826Anonymous poster hash: c37ab...132
embla1807 Skrevet 17. juli 2015 #5664 Skrevet 17. juli 2015 Noe som jeg har lagt merke til som er ganske vittig, er at "isdronningene" Martine, Isabel og Tina legger ut masse "billige" lettkledde bilder med pushup til halsen, er med på Gatebilkonkkuranser osv (Tina) mens Elin og Emilie er de som virker mest normale av de.. Haha, denne dobbeltmoralen altså 10
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5665 Skrevet 17. juli 2015 Noe som jeg har lagt merke til som er ganske vittig, er at "isdronningene" Martine, Isabel og Tina legger ut masse "billige" lettkledde bilder med pushup til halsen, er med på Gatebilkonkkuranser osv (Tina) mens Elin og Emilie er de som virker mest normale av de.. Haha, denne dobbeltmoralen altså Det er noe jeg ikke har skjønt med Tina, hun turte ikke være med på en eneste drikkelek på hotellet pga jobben sin som barnehagetante, men forrige helg sto hun i g-string foran flere tusen på Gatebil?? Anonymous poster hash: c37ab...132 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5666 Skrevet 17. juli 2015 Martine sender "jeg er så deilig" undertøy bilder på snap nå som hun er singel Er det noe galt i det?Anonymous poster hash: e0f69...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5667 Skrevet 17. juli 2015 Det er noe jeg ikke har skjønt med Tina, hun turte ikke være med på en eneste drikkelek på hotellet pga jobben sin som barnehagetante, men forrige helg sto hun i g-string foran flere tusen på Gatebil?? Anonymous poster hash: c37ab...132 Ja det er veldig rart spør du meg. Jeg har aldri skjønt meg på Tina.Anonymous poster hash: e0f69...9bb
Gjest baremeg89 Skrevet 17. juli 2015 #5668 Skrevet 17. juli 2015 Er det noe galt i det?Anonymous poster hash: e0f69...9bb Mer desperat ville jeg si..
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5669 Skrevet 17. juli 2015 Mer desperat ville jeg si.. Har man en flott kropp, så hvorfor ikke vise den fram? Jeg gjort akkurat det samme om jeg ikke var feit. Hun viser bare hun er stolt av kroppen sin. Anonymous poster hash: e0f69...9bb 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5670 Skrevet 17. juli 2015 Har man en flott kropp, så hvorfor ikke vise den fram? Jeg gjort akkurat det samme om jeg ikke var feit. Hun viser bare hun er stolt av kroppen sin.Anonymous poster hash: e0f69...9bb Haha... Jeg håper du tuller. Anonymous poster hash: d6b99...adf 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5671 Skrevet 17. juli 2015 Haha... Jeg håper du tuller. Anonymous poster hash: d6b99...adf Hvorfor skulle jeg det? Skjønner ikke hvorfor dere har problemer med hva hun gjør. Hun viser frem kroppen sin. Wow Big deal!Anonymous poster hash: e0f69...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #5672 Skrevet 18. juli 2015 Hvorfor skulle jeg det? Skjønner ikke hvorfor dere har problemer med hva hun gjør. Hun viser frem kroppen sin. Wow Big deal!Anonymous poster hash: e0f69...9bb Poenget var vel at hun startet med dette etter at Pierre slo opp? Altså et "desperat" forsøk på å få oppmerksomheten hans / vise hva han går glipp av. Noe som (som oftest) virker mot sin hensikt. Hun la også ut et slikt undertøysbilde på Instagram, men dette har hun nå fjernet. Mulig også hun selv innså dette ble for dumt, altså. Jeg er naturligvis 100% enig i at man skal få være stolt av kroppen sin, men at dette skal være ensbetydende med å kle seg halvnaken i sosiale medier har jeg aldri forstått bæret av. Folk med god selvtillit har sjeldent eller aldri behov for å gjøre noe sånt.Anonymous poster hash: 6013a...3eb 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5673 Skrevet 19. juli 2015 Jepp. Døgnet etter at Pierre tydeligvis slo opp har Martine postet mange pinlige bilder på instagram, med kleine tekster osv. Synes forresten det er rart å bla tilbake på instagramkontoen til Pierre, hvor han for bare to uker siden postet et bilde av Martine og hunden, og skrev bl.a "fan va jag elsker er" eller noe sånn. Han kan jo umulig vite betydningen av "elsker". Anonymous poster hash: 1149f...72f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5674 Skrevet 19. juli 2015 Poenget var vel at hun startet med dette etter at Pierre slo opp? Altså et "desperat" forsøk på å få oppmerksomheten hans / vise hva han går glipp av. Noe som (som oftest) virker mot sin hensikt. Hun la også ut et slikt undertøysbilde på Instagram, men dette har hun nå fjernet. Mulig også hun selv innså dette ble for dumt, altså. Jeg er naturligvis 100% enig i at man skal få være stolt av kroppen sin, men at dette skal være ensbetydende med å kle seg halvnaken i sosiale medier har jeg aldri forstått bæret av. Folk med god selvtillit har sjeldent eller aldri behov for å gjøre noe sånt.Anonymous poster hash: 6013a...3eb Tror du ikke Pierre vet hva han går glipp av? Han har jo sett henne i undertøy/naken flere ganger. Anonymous poster hash: e0f69...9bb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5675 Skrevet 19. juli 2015 Tror du ikke Pierre vet hva han går glipp av? Han har jo sett henne i undertøy/naken flere ganger.Anonymous poster hash: e0f69...9bb Dette er klassisk oppførsel fra jenter som skal vise hva eksen går glipp av. At han har sett henne i undertøy/naken tidligere er ikke av betydning. Anonymous poster hash: d6b99...adf 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5676 Skrevet 19. juli 2015 Har man en flott kropp, så hvorfor ikke vise den fram? Jeg gjort akkurat det samme om jeg ikke var feit. Hun viser bare hun er stolt av kroppen sin.Anonymous poster hash: e0f69...9bb Er det dette du vil si til en eventuell datter? "Kjære deg, du har en så flott kropp, hvorfor ikke vise den frem? Hva med å jobbe på strippeklubb eller ta nakenbilder under studietiden så du får betalt ned studielånet ditt?? Du viser jo bare at du er stolt over kroppen din. Ikke noe galt i det. Jeg ville ha gjort det samme om jeg ikke var feit." Anonymous poster hash: d6b99...adf 9
Gjest baremeg89 Skrevet 19. juli 2015 #5677 Skrevet 19. juli 2015 Er det dette du vil si til en eventuell datter? "Kjære deg, du har en så flott kropp, hvorfor ikke vise den frem? Hva med å jobbe på strippeklubb eller ta nakenbilder under studietiden så du får betalt ned studielånet ditt?? Du viser jo bare at du er stolt over kroppen din. Ikke noe galt i det. Jeg ville ha gjort det samme om jeg ikke var feit."Anonymous poster hash: d6b99...adf
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5678 Skrevet 19. juli 2015 Er det dette du vil si til en eventuell datter? "Kjære deg, du har en så flott kropp, hvorfor ikke vise den frem? Hva med å jobbe på strippeklubb eller ta nakenbilder under studietiden så du får betalt ned studielånet ditt?? Du viser jo bare at du er stolt over kroppen din. Ikke noe galt i det. Jeg ville ha gjort det samme om jeg ikke var feit." Anonymous poster hash: d6b99...adf Ro litt ned. Martine er verken stripper eller legger ut nakenbilder. Ingenting galt i å vise frem kroppen sin. Min voksne datter kan gjøre hva hun vil. Ikke noe jeg legger meg bort i. Anonymous poster hash: e0f69...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5679 Skrevet 19. juli 2015 Ro litt ned. Martine er verken stripper eller legger ut nakenbilder. Ingenting galt i å vise frem kroppen sin. Min voksne datter kan gjøre hva hun vil. Ikke noe jeg legger meg bort i.Anonymous poster hash: e0f69...9bb Nei, enda verre. Hun har hatt sex på landsdekkende TV og vist alle sine intime kroppsdeler. Anonymous poster hash: d6b99...adf 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5680 Skrevet 20. juli 2015 HVORFOR tok Martine silikon, helt sprøtt når hun hadde så pene pupper fra før Ville byttet ut mine silikonpupper med hennes naturlige any day! Anonymous poster hash: 28a8c...f1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå