AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5641 Skrevet 16. juli 2015 Martine har forandret seg sånn!! Silikon i brystene, sprøytet opp leppene, farget håret mørkt, extensionshår, nappet brynene tynnere.. Og forandret klesstil også. Anonymous poster hash: 0ec3c...33d 4
smalls Skrevet 16. juli 2015 #5642 Skrevet 16. juli 2015 Ph kjærestepar varer ofte ikke så lenge. Lurer på hvor lenge CF og Elin kommer til å vare?
Gjest Gia_ Skrevet 16. juli 2015 #5643 Skrevet 16. juli 2015 Ph kjærestepar varer ofte ikke så lenge. Lurer på hvor lenge CF og Elin kommer til å vare? For å ikke snakke om Isabel og Matias
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5644 Skrevet 16. juli 2015 Da Martine og Pierre har slått opp. Ifølge VG artikkelen så har Pierre fundert på det en lengre periode, men likevel valgte de å skaffe seg hund sammen for 2(?)uker siden? Huff.. Håper bare Martine har hatt denne makeoveren for sin egen del, og ikke for Pierre. Noen andre som følger Martine på snapchat? Skal si hun var kjapp med å legge ut undertøysbilder. Skulle inn for å poste den samme nyheten fra VG , følte meg helt paradise gal. Beroliggende å se at flere var før meg på samme tanken LOL Følger ikke martine på snap heldigvis, undertøysbilder er vel hennes måte å prøve å få pierre til å angre på "this is what you lost" på en måte. Men virker nok bare mot sin hensikt. Håper hunden får et stabilt hjem med kjærlighet og ikke blir en typisk skillsmisse hund som ingen egentlig vil bruke energi på lenger. Makeovern til martine er latterlig , håper som deg at hun gjorde det fordi hun følte seg mere voksen og ville ha stilendring, og ikke får å leke glamourkjendis siden hun hade vært på paradise eller kjendisfruen til pierre . Deilig at han er på markedet igjen da Anonymous poster hash: a3286...056
embla1807 Skrevet 16. juli 2015 #5645 Skrevet 16. juli 2015 Martine har jo blitt helt annerledes enn det Pierre falt for først i utgangspunktet. Er litt godt å vite at Restylane og silikon ikke alltid er godt nok.. 3
Nanami Skrevet 16. juli 2015 #5646 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Martine gikk fra blond og naturlig til brunette med falskt hår, lepper og bryster. Det er ikke så rart han ikke er forelsket mer. Skjønner ikke hvorfor hun tok silikon, hun hadde jo SÅ fine pupper fra før av. Altså, ikke at det er noe galt i hvordan hun ser ut nå, men det er jo totalt motsatt av sånn hun var da hun ble sammen med Pierre. Endret 16. juli 2015 av Pompom 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5647 Skrevet 16. juli 2015 Mads jubler sikkert! HahaAnonymous poster hash: c37ab...132 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5648 Skrevet 16. juli 2015 Audun er jo ikke med der. De heter Ray, Erik, Kif og Chris. Anonymous poster hash: 2b335...1c5
super-s Skrevet 16. juli 2015 #5649 Skrevet 16. juli 2015 Det kan jo være at dette er et pr-stunt. Hun laget seg blogg, og boom, så kommer denne nyheten i innlegg nr. 2. Hvis Pierre har tenkt på det en stund, hvorfor skaffet de seg hund sammen? Og det er vel ikke vanlig å dele så mye om et brudd på en blogg? F.eks. det med at P. har mista følelsene for henne. Det lukter muffins, for å si det på PH-språket...
super-s Skrevet 16. juli 2015 #5650 Skrevet 16. juli 2015 Audun er jo ikke med der. De heter Ray, Erik, Kif og Chris. Anonymous poster hash: 2b335...1c5 Ikke Audun, men Knut Erik eller hva han het. Han som var med i uke 1. :-) 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5651 Skrevet 16. juli 2015 Det kan jo være at dette er et pr-stunt. Hun laget seg blogg, og boom, så kommer denne nyheten i innlegg nr. 2. Hvis Pierre har tenkt på det en stund, hvorfor skaffet de seg hund sammen? Og det er vel ikke vanlig å dele så mye om et brudd på en blogg? F.eks. det med at P. har mista følelsene for henne. Det lukter muffins, for å si det på PH-språket... Tviler. Jeg bor i Oslo, og har sett Piere og Martine på byen sammen 3-4 ganger.. Den ene gangen satt Audun og Pierre i VIP'en på Baroque, men Martine, Isabel og Emille satt nede ved dansegulvet. Martine så sur og lei seg ut.. Så var det en annen gang på Skansen da det var noe krangling og drama mellom de.. Så jeg tror faktisk det er slutt. Kan tenke meg det er mye sjalusi når man får den oppmerksomheten spesielt Pierre får på byen Anonymous poster hash: c37ab...132
super-s Skrevet 16. juli 2015 #5652 Skrevet 16. juli 2015 Tviler. Jeg bor i Oslo, og har sett Piere og Martine på byen sammen 3-4 ganger.. Den ene gangen satt Audun og Pierre i VIP'en på Baroque, men Martine, Isabel og Emille satt nede ved dansegulvet. Martine så sur og lei seg ut.. Så var det en annen gang på Skansen da det var noe krangling og drama mellom de.. Så jeg tror faktisk det er slutt. Kan tenke meg det er mye sjalusi når man får den oppmerksomheten spesielt Pierre får på byenAnonymous poster hash: c37ab...132 Det kan jo være at det er sant. Synes bare det var litt mistenkelig med den bloggen!
#Sunrise Skrevet 16. juli 2015 #5653 Skrevet 16. juli 2015 Det kan jo være at det er sant. Synes bare det var litt mistenkelig med den bloggen! kanskje hun lagde en blogg fordi det kom til å bli slutt, å da skjønte hun at det kunne bli litt lesere
#Sunrise Skrevet 16. juli 2015 #5654 Skrevet 16. juli 2015 hvor mange paradispar har det vært og hvor mange har egentlig holdt sammen? Thea og Emil fra sesong 2? hold jo sammen en stund, å fikk jo en baby før det ble slutt Dennis og kristin fra sesong 4? er jo enda sammen
super-s Skrevet 16. juli 2015 #5655 Skrevet 16. juli 2015 kanskje hun lagde en blogg fordi det kom til å bli slutt, å da skjønte hun at det kunne bli litt lesere Ja, det kan også hende!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5656 Skrevet 16. juli 2015 hvor mange paradispar har det vært og hvor mange har egentlig holdt sammen? Thea og Emil fra sesong 2? hold jo sammen en stund, å fikk jo en baby før det ble slutt Dennis og kristin fra sesong 4? er jo enda sammen Jeg laget faktisk en engen tråd om dette Anonymous poster hash: 0ec3c...33d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5657 Skrevet 16. juli 2015 hvor mange paradispar har det vært og hvor mange har egentlig holdt sammen? Thea og Emil fra sesong 2? hold jo sammen en stund, å fikk jo en baby før det ble slutt Dennis og kristin fra sesong 4? er jo enda sammen http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=937246&page=1&#entry16409281 Her. Vet ikke om alle er med da. Anonymous poster hash: 0ec3c...33d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5658 Skrevet 16. juli 2015 Bruddet kom ikke som et sjokk:p Så bare i den der "Beste vorspiel"-episoden hvor utrolig sjalu og grinete hun var. Det virket som Pierre oppriktig prøvde å oppføre seg best mulig, men hun var sur hele tiden og mente han ikke ga henne nok oppmerksomhet. Fyrer som han, som kan velge og vrake i damer, gidder da ikke være stuck med noe sånt. Og ang. Isabella og Mathias: Pinlig! De er jo i Syden og drikker seg forderva. Kjendisstatusen falmer fort etter PH, de er sikkert livredde for å bli glemt. Spesielt Isabella som tror hun skal leve av bloggen, haha. Mathias har i det minste en morsom personlighet som kanskje kan gjøre nytten i andre tv-show. Isabella har ingenting. Anonymous poster hash: c9073...a96 1
Gjest Gia_ Skrevet 16. juli 2015 #5659 Skrevet 16. juli 2015 Altså, Isabel tar jo selfie med andre menn med puppene mest mulig synlig, trutmunn og det hele. Så nå nettopp at hun var på date med en eller annen fyr. Altså... Enten må dette forholdet til hu og Matias være fake (noe jeg tror det er), eller så må Matias være så dum og naiv som han fremstod på TV. Disse mennene er jo endel kjekkere enn M også. Aldri i verden om min samboer hadde godtatt sånn fra meg, og det tviler jeg på er uvanlig i de fleste normale forhold..
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5660 Skrevet 16. juli 2015 Virker som Martine prøver å se ut som Elin ellernoe? Nå har hun tatt extendions til rumpa og.. Det lange, mørke håret kler ikke ansiktsformen hennes. Syntes hun var såå mye penere på Paradise. Anonymous poster hash: c37ab...132 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå