Nanami Skrevet 3. juni 2015 #5581 Skrevet 3. juni 2015 Hun er jo totalforandret nå da og identifiserer seg nok ikke noe særlig til den personen hun var på PH (kan jeg tenke meg). Det er veldig synd, og det viser bare at PH-deltakelse i senere tid har konsekvenser. Ja, hun giftet seg med en prins, men de fleste sørger for å få frem at hun har vært undertøysmodell og PH-deltaker. Jeg tror ikke de fleste tar henne særlig seriøst når de er klar over bakgrunnen hennes. Hun blir nok plaget med en del hets. Anonymous poster hash: d6b99...adf Nåja, Mette-Marit blir jo tatt rimelig seriøst på tross av en trøblete ungdomstid.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5582 Skrevet 3. juni 2015 Nåja, Mette-Marit blir jo tatt rimelig seriøst på tross av en trøblete ungdomstid. Det er vel ikke helt sammenlignbart. Anonymous poster hash: d6b99...adf
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5583 Skrevet 3. juni 2015 Btw, den svenske produksjonen i PH styrer spillet ekstremt mye. De nye får ALLTID (da mener jeg alltid) en fredning, eller mulighet for å låse seg. Vinneren av PH, var ute to ganger (kom inn igjen for 3. gang og vant hele dritten). Det er ekstremt mye gjenbruk der også! Virker som at svenske og norske PH går hånd i hånd. Det jeg liker bedre med PH Sverige, er at produksjonen kommer med flere tvister. Plutselig, rett før parseremoni, kan deltakerne få beskjed om å ikke stille seg bak sin nåværende partner osv. Og de får faktisk litt mer tvister inne på PH Sverige. Men til syvende og sist, så styrer produksjonen mye der og. Det eneste PH-oppholdet som ikke blir styrt som et dukkeshow, er PH Danmark. Ah, har sett til episode 12 nå, og allerede er jeg så mye mer positivt innstillt til at dette er det virkelige guilty pleasure for meg. Jeg følte meg bare guilty da jeg så på PH Norge (av grunner jeg tror de fleste forstår...) Anonymous poster hash: 6db12...0a4
#Sunrise Skrevet 3. juni 2015 #5584 Skrevet 3. juni 2015 Haha, skulle likt å se reaksjonen hans hvis jeg hadde gjort det! Han hadde sikkert begynt å grine (og det gidder jeg ikke, fikk nok av griningen hans på Paradise ) tenk han leser her :O da blir han vel lei seg da å
Nanami Skrevet 3. juni 2015 #5585 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Bah. Jeg mente bare at hun er en flott rollemodell og står høyt i mange verdensomspennende saker om miljø osv, på tross av en trøblete ungdomstid med dop og vill festing. Ser ikke hvordan en 18-åring som var med på et tv-program skal dømmes noe hardere. Derfor dro jeg henne inn. For å vise at bakgrunn har ingenting å so, vår egen prinsesse har selv svin på skogen. Og jeg trekker også inn henne fordi det var mange som mente hun var uegnet prinsessetittelen. Det er samme sak, bare forskjellig bakgrunn på jentene. De har begge gjort dumme valg, men har jobbet seg gjennom og gått forbi det. Ser ikke hvorfor det ene skal være bedre/verre enn det andre. Endret 3. juni 2015 av Pompom 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5586 Skrevet 3. juni 2015 I Sverige skal jo selveste prinsen gifte seg med en tidligere paradise deltaker, så det fins håp der ute for dem haha Anonymous poster hash: 6697c...b93
Gjest Nikee Skrevet 4. juni 2015 #5587 Skrevet 4. juni 2015 Jeg tror faktisk de fleste har akseptert hennes fortid nå, det var større rabalder for et par år siden. Nå er jo hun faktisk respektert ut ifra hva jeg har forstått av mediene, og det ikke er av betydning lenger. Hva hun har gjort etter PH er jo det som også teller
embla1807 Skrevet 4. juni 2015 #5588 Skrevet 4. juni 2015 Jeg tror faktisk de fleste har akseptert hennes fortid nå, det var større rabalder for et par år siden. Nå er jo hun faktisk respektert ut ifra hva jeg har forstått av mediene, og det ikke er av betydning lenger. Hva hun har gjort etter PH er jo det som også teller Enig, tror de fleste deltakere 'blir voksne' med årene som alle andre. Unntatt Pilgaard og Iselin Michelsen kanskje 2
Gjest Tekola Skrevet 4. juni 2015 #5589 Skrevet 4. juni 2015 Ryddet for ryktespredning, krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Tekola, admin.
marita8 Skrevet 4. juni 2015 #5590 Skrevet 4. juni 2015 http://www.tv2.no/2015/06/04/underholdning/anna-rasmussen/mamma-til-michelle/7000788 Og årets pris for mest PR-kåte C-kjendiser går til.... 4
The Kitten Skrevet 4. juni 2015 #5591 Skrevet 4. juni 2015 http://www.tv2.no/2015/06/04/underholdning/anna-rasmussen/mamma-til-michelle/7000788 Og årets pris for mest PR-kåte C-kjendiser går til.... For meg virker det som om begge er ute etter oppmerksomhet. 2
marita8 Skrevet 4. juni 2015 #5592 Skrevet 4. juni 2015 For meg virker det som om begge er ute etter oppmerksomhet. Det er nok et gjensidig samarbeid, ja 3
Blablaa Skrevet 4. juni 2015 #5593 Skrevet 4. juni 2015 http://www.tv2.no/2015/06/04/underholdning/anna-rasmussen/mamma-til-michelle/7000788 Og årets pris for mest PR-kåte C-kjendiser går til.... er så lei begge to, han er jo også 8 år eldre!!!! syntes bare hele greia var tåpelig 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5594 Skrevet 4. juni 2015 http://www.tv2.no/2015/06/04/underholdning/anna-rasmussen/mamma-til-michelle/7000788 Og årets pris for mest PR-kåte C-kjendiser går til.... C-KJENDISER!??! Der gav du dem årets kompliment iallefall xDAnonymous poster hash: a0300...e24 6
marita8 Skrevet 5. juni 2015 #5595 Skrevet 5. juni 2015 C-KJENDISER!??! Der gav du dem årets kompliment iallefall xDAnonymous poster hash: a0300...e24 haha! Godt poeng, trekker det
#Sunrise Skrevet 5. juni 2015 #5596 Skrevet 5. juni 2015 haha! Godt poeng, trekker det hvorfor? dem fikk nok en super selvtillit boost 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5597 Skrevet 5. juni 2015 Quote fra dagens artikkel i Dagbladet (som forøvrig var utrolig tynn, ikke noe ny info der akkurat og kun bittelitt gammel info haha): "- Deltakerne vekkes av produksjonen, og de får beskjed om hvor frokosten serveres. Noen ganger er det fellesfrokost, andre ganger serveres den på rommet eller guttene og jentene spiser adskilt. " http://www.kjendis.no/2015/06/05/kjendis/paradise_hotel/dette_visste_du_ikke/bot/botlegges/39485812/ Dette fikk meg til å tenke på... i år var det jo kun fellesfrokoster? Synes ofte det var morsommere samtaleemner på de en-kjønns-frokostene de hadde før.. Anonymous poster hash: e6286...7db
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5598 Skrevet 5. juni 2015 Kevin er så utrolig pr kåt! Herregud, fikk se de på bloggerne. Kleint!Anonymous poster hash: e0f69...9bb
Gjest Blue Ivy. Skrevet 5. juni 2015 #5599 Skrevet 5. juni 2015 Haha, så den episoden på Bloggerne der Kevin var med. "hvis noen spør om oss, så sier vi ingen kommentar" De er fryktelig pr kåte ja. Sier hvilket hotell fansen kan komme på for å ta bilder og få autograf. Lol. Utrolig mange unge jenter der. Ser så unge jenter på PH?!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #5600 Skrevet 6. juni 2015 Kan ikke tro jeg sløste bort tid på denne tåpelige sesongen. Verste av alt, jeg så nesten alle episodene av PH Studio Til mitt forsvar, så spolte jeg over en del. Gadd ikke å se på de oppsummere uken på begynnelsen av episoden. Siste episoden, så sier hun programlederen "ble dere overrasket over noen av stemmene?" Nei. Til Pierre og Martine. Virket som de trodde de kom til å vinne selv uten Audun sin stemme. Anonymous poster hash: 3406d...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå