Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, jeg søkte på Martine sin instagram siden noen her skrev hun så annerledes. Ble nysgjerrig å ville se.. Var flere som hadde kommentert hvem som vinner under et av bildene :( Må bare advare om spoiling der.. Jaja, ikke sikkert det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg søkte på Martine sin instagram siden noen her skrev hun så annerledes. Ble nysgjerrig å ville se.. Var flere som hadde kommentert hvem som vinner under et av bildene :( Må bare advare om spoiling der.. Jaja, ikke sikkert det stemmer :)

Ingen vet hvem som vinner, er bare 13-åringer som lager rykter og sprer det rundt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg søkte på Martine sin instagram siden noen her skrev hun så annerledes. Ble nysgjerrig å ville se.. Var flere som hadde kommentert hvem som vinner under et av bildene :( Må bare advare om spoiling der.. Jaja, ikke sikkert det stemmer :)

Det har jo gått rykter i lang tid om hvem som vinner, men håper dette bare er falske rykter :)

Anonymous poster hash: 3406d...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet hvem som vinner, er bare 13-åringer som lager rykter og sprer det rundt

Det har jo gått rykter i lang tid om hvem som vinner, men håper dette bare er falske rykter :)Anonymous poster hash: 3406d...95b

Ok bra, trodde på det jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av Martine, Tina, Emilie, Isabell og Sara har finest rumpe synes dere? Jeg synes Tina. Altså hun i stringen. De andre hadde litt utrente rumper synes jeg.

Paradise_hotel_201_5779895a.jpg



Anonymous poster hash: 3406d...95b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Wææ så et bilde av Martine der hun lå nede og hadde tydelig tatt restylane. Synes hun var penere før med blondt hår.

Men altså, tror jeg aldri har opplevd at 4! jurymedlemmer kan sjekke inn igjen og folk blir byttet ut hele tiden. Det er jo vanlig at bare en kan få komme inn igjen av juryen. Har man sjekket ut, så har man sjekket ut tenker nå jeg. Blir for dumt å sende inn folk hele tiden. Jeg nekter å tro det var 7000 som meldte seg på i år siden det har vært så få nye som sjekker inn.

Blir CF og Martine partnere, så tror jeg de vinner hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem av Martine, Tina, Emilie, Isabell og Sara har finest rumpe synes dere? Jeg synes Tina. Altså hun i stringen. De andre hadde litt utrente rumper synes jeg.

Paradise_hotel_201_5779895a.jpg

Anonymous poster hash: 3406d...95b

Tina må gjerne ha fin rumpe.. Men dritkjedelig var hun.

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Hvem av Martine, Tina, Emilie, Isabell og Sara har finest rumpe synes dere? Jeg synes Tina. Altså hun i stringen. De andre hadde litt utrente rumper synes jeg.

Paradise_hotel_201_5779895a.jpg

Anonymous poster hash: 3406d...95b

Tina hadde den fineste, mens Martine hadde den nest fineste. Emilie og Isabell har ikke fine rumper, de var alt for flate, mens Sara har alt for brei rumpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina hadde den fineste, mens Martine hadde den nest fineste. Emilie og Isabell har ikke fine rumper, de var alt for flate, mens Sara har alt for brei rumpe :P

Jentenes kropper er generelt ikke så veldig fine på dette bildet, men etter å ha sett de på tv syntes jeg de alle har flotte kropper :) Husker jeg så dette bildet før deltakerne ble sluppet og tenkte at de alle så veldig "slappe" ut, men på TV ser de jo kjempefine ut!
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenes kropper er generelt ikke så veldig fine på dette bildet, men etter å ha sett de på tv syntes jeg de alle har flotte kropper :) Husker jeg så dette bildet før deltakerne ble sluppet og tenkte at de alle så veldig "slappe" ut, men på TV ser de jo kjempefine ut!

Ja, jeg er enig. Jeg synes det er et litt uheldig bilde. Jeg synes for eksempel at Martine sin kropp (inkludert rumpe) ser kjempebra ut på TV, men her ser den ikke så flott ut.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seher.no/kjendis/tv3-viste-usensurert-sex-79531 i hvilken episode skjedde dette? Nå virker jeg sikkert litt grus, men ble bare så nyskjerrig! Haha :)

Anonymous poster hash: c37ab...132

"Martine sier hun fikk sjokk, da hun fikk tilsendt de avslørende bildene via Facebook.

- Det er drøyt og flaut og det er privat. Det kan være folk som ser på som ikke vil se sånne ting. Jeg fikk helt sjokk.

Svenske Pierre ble oppgitt over hendelsen.

- For noen amatører. Dette skal ikke skje. Nå er mitt underliv spredd på nettet, det er ikke kult, sier han."

Jeg skjønner at de er opprørte når de har blitt fortalt at dette blir sensurert, men de har jo tross alt valgt å ha sex på TV. Nå er episoden byttet ut og de har gjort det meste de kan for å få fjernet disse bildene. Det er nok ikke så mye å finne nå, men dersom du leter godt nok finner du det vel. :) Jeg vet ikke hva slags episode det var.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Martine sier hun fikk sjokk, da hun fikk tilsendt de avslørende bildene via Facebook.

- Det er drøyt og flaut og det er privat. Det kan være folk som ser på som ikke vil se sånne ting. Jeg fikk helt sjokk.

Svenske Pierre ble oppgitt over hendelsen.

- For noen amatører. Dette skal ikke skje. Nå er mitt underliv spredd på nettet, det er ikke kult, sier han."

Jeg skjønner at de er opprørte når de har blitt fortalt at dette blir sensurert, men de har jo tross alt valgt å ha sex på TV. Nå er episoden byttet ut og de har gjort det meste de kan for å få fjernet disse bildene. Det er nok ikke så mye å finne nå, men dersom du leter godt nok finner du det vel. :) Jeg vet ikke hva slags episode det var.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Jeg ser ikke helt at det er så mye verre enn å ha sex på tv jeg da. Som du sier så har de jo valgt å ha sex foran kamera. Kan ikke tenke meg at man ser så mye heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Martine sier hun fikk sjokk, da hun fikk tilsendt de avslørende bildene via Facebook.

- Det er drøyt og flaut og det er privat. Det kan være folk som ser på som ikke vil se sånne ting. Jeg fikk helt sjokk.

Svenske Pierre ble oppgitt over hendelsen.

- For noen amatører. Dette skal ikke skje. Nå er mitt underliv spredd på nettet, det er ikke kult, sier han."

Jeg skjønner at de er opprørte når de har blitt fortalt at dette blir sensurert, men de har jo tross alt valgt å ha sex på TV. Nå er episoden byttet ut og de har gjort det meste de kan for å få fjernet disse bildene. Det er nok ikke så mye å finne nå, men dersom du leter godt nok finner du det vel. :) Jeg vet ikke hva slags episode det var.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Åjaa, nei trenger ikke lete, men var nyskjerrig for jeg har aldri lagt merke til dette da det gikk på tv. Men syntes faktisk synd på dem ja, hvis man ser rett hjem til bakdelen til Martine og utstyret til Pierre. Kan ikke være gøy at sånt ligger på nett..

Anonymous poster hash: c37ab...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tina må gjerne ha fin rumpe.. Men dritkjedelig var hun.

Anonymous poster hash: c37ab...132

Ja, fin rumpe hadde hun selv om hun var kjedelig. Synes å den var finest.

Men hva er greia med å ha bikinitrusa lang inn i rumpa? Tenker mest Martine og Sara.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun kler blondt bedre, selv om fargen på PH er ganske ille nå på slutten. Brunfargen er traust og kjedelig på henne, og håret hennes ser skikkelig slitt ut med denne fargen. Jeg synes Martine har potensiale til å være ganske pen, men hun ødelegger det.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Prøver å ligne på Elin? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa, nei trenger ikke lete, men var nyskjerrig for jeg har aldri lagt merke til dette da det gikk på tv. Men syntes faktisk synd på dem ja, hvis man ser rett hjem til bakdelen til Martine og utstyret til Pierre. Kan ikke være gøy at sånt ligger på nett..

Anonymous poster hash: c37ab...132

Enig. Synes det var dårlig gjort å ikke sensurere det når de fikk beskjed om at det ville det. Skjønner godt de reagerer selv om de har valgt å ha sex på tv.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...