Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan hadde de løst det om alle knuste hjertene?

Vil tro at den som knuste først i hvert par fikk bytte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Paradise nå nettopp og stusset også over at de begge fikk bytte. Dette var ekstremt merkelig.



Anonymous poster hash: d6b99...adf
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker dere alle Pierre så godt? Han er jo så sur hele tiden, syns han virker litt skummel jeg... Så et intervju med han og Martine på vgtv og fikk et utrolig dårlig inntrykk av han :P Han virker veldig overlegen og lite karismatisk syns jeg. Håper CF eller Harald vinner :)

Anonymous poster hash: c6a0f...59f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker dere alle Pierre så godt? Han er jo så sur hele tiden, syns han virker litt skummel jeg... Så et intervju med han og Martine på vgtv og fikk et utrolig dårlig inntrykk av han :P Han virker veldig overlegen og lite karismatisk syns jeg. Håper CF eller Harald vinner :)

Anonymous poster hash: c6a0f...59f

Han er kul og laidback - CF er sur. Know the difference :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kul og laidback - CF er sur. Know the difference :P

CF er jo bare sur når han og Elin krangler, resten av tiden er han jo i godt humør. Pierre er kanskje laidback men det virker som han alltid er misfornøyd med noe, og i tillegg syns jeg han ofte kan være frekk med de andre. Som når han beordret Martine til å legge seg og ba henne dra til helvete. Eller kaller Linn for idiot. Sjarmerende og kul? I think not :P

Anonymous poster hash: c6a0f...59f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CF er jo bare sur når han og Elin krangler, resten av tiden er han jo i godt humør. Pierre er kanskje laidback men det virker som han alltid er misfornøyd med noe, og i tillegg syns jeg han ofte kan være frekk med de andre. Som når han beordret Martine til å legge seg og ba henne dra til helvete. Eller kaller Linn for idiot. Sjarmerende og kul? I think not :P

Anonymous poster hash: c6a0f...59f

Han ba jo Martine om å gå og legge seg fordi han&CF hadde blitt enige om å lage drama :P

For meg er han mer rolig enn sint. Han er ikke en som er "sprudlende" men han er heller ikke en fyr som blir rasende. Jeg synes han alltid er sånn midt-på-treet glad, og han stiller jo alltid opp og trøster konkurrentene sine (Sara og Elin blant annet).

CF er etter min mening alltid grumpy - men jeg tror det har mye med dialekten hans å gjøre :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker dere alle Pierre så godt? Han er jo så sur hele tiden, syns han virker litt skummel jeg... Så et intervju med han og Martine på vgtv og fikk et utrolig dårlig inntrykk av han :P Han virker veldig overlegen og lite karismatisk syns jeg. Håper CF eller Harald vinner :)

Anonymous poster hash: c6a0f...59f

For CF er ikke sur hele tiden? Han klikker jo i fylla hele tiden og er en skikkelig hissigpropp. Synes han er utrolig creepy og skummel. Hadde vært redd for å gjøre han sur :fnise:

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Kjedelig at kjæresteparene er gjenforenet igjen :roll: Tipper de kommer til å stå i finalen samen. Tydelig at det er det produksjonen vil. Harald og Linn har ingen sjanse.

Jeg liker Pierre og han er min favoritt, men jeg trodde den som slapp først skulle få bytte. Tydelig de ville ha inn Pierre igjen. Ble helt paff da Martine å kunne velge. WTF?

Å skjønner ikke hvorfor Sara ikke slapp med en gang? Hun burde jo ha skjønt at CF kom til å slippe. Samme med Kevin å.

Nå synes jeg det er like greit denne sesongen er ferdig snart. Dette har vært en veldig skuffende sesong og irriterer meg grønn over at de har tatt vekk Pandoras med spørsmål!:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at jeg klinte med Harald i natt! :skratte:



Anonymous poster hash: 5a64d...6ca
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommentar til årets Paradise-sesong:

Dette har vært en nokså kjedelig sesong uten noe særlig med drama. Men det er jo ikke så rart at det ikke blir drama, for etterhvert som de har røket ut har de også funnet ut at nesten alle kommer inn igjen. Utover i spillet har så latterlig mange blitt gjenbrukt, at de ikke en gang bryr seg om å ryke ut, for de vet at de har en sjanse til å komme inn igjen.

Hadde alle visst at når de røk ut så var det "for evig" - med bare noen få unntak - så hadde det kanskje blitt mer drama og følelser etter parseremonien osv... Bare en tanke.



Anonymous poster hash: 11e27...466
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at kjæresteparene er gjenforenet igjen :roll: Tipper de kommer til å stå i finalen samen. Tydelig at det er det produksjonen vil. Harald og Linn har ingen sjanse.

Jeg liker Pierre og han er min favoritt, men jeg trodde den som slapp først skulle få bytte. Tydelig de ville ha inn Pierre igjen. Ble helt paff da Martine å kunne velge. WTF?

Å skjønner ikke hvorfor Sara ikke slapp med en gang? Hun burde jo ha skjønt at CF kom til å slippe. Samme med Kevin å.

Nå synes jeg det er like greit denne sesongen er ferdig snart. Dette har vært en veldig skuffende sesong og irriterer meg grønn over at de har tatt vekk Pandoras med spørsmål!:kjefte:

Den som slapp først fra hvert par kunne velge. Hadde Sara vært en av de "døde" hadde nok Harald sluppet kula også:P grunnen til at de kastet så fort var for å være sikker på at de var raskere enn sin egen partner

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

En kommentar til årets Paradise-sesong:

Dette har vært en nokså kjedelig sesong uten noe særlig med drama. Men det er jo ikke så rart at det ikke blir drama, for etterhvert som de har røket ut har de også funnet ut at nesten alle kommer inn igjen. Utover i spillet har så latterlig mange blitt gjenbrukt, at de ikke en gang bryr seg om å ryke ut, for de vet at de har en sjanse til å komme inn igjen.

Hadde alle visst at når de røk ut så var det "for evig" - med bare noen få unntak - så hadde det kanskje blitt mer drama og følelser etter parseremonien osv... Bare en tanke.

Anonymous poster hash: 11e27...466

Ja, og jeg synes produksjonen kunne ha gitt de mulighet til å spille mer og komme med flere twister. Datene har jo vært veldig kjedelige. Skulle ønske de kunne komme med flere hemmelig oppdrag Som å snike seg ut fra hotellet, gi en av de andre en hemmelig fredning, den som får oppdrag skal utpeke en slange og de skal finne ut hvem slangen er. Gjetter de riktig ryker den som har oppdrag, mens gjetter de feil ryker slangen. Bare noen eks.

I PH Dk hadde de en utrolig morsom twist i sesong 6. De sjekket inn 2 tvillinger som skulle lure de andre ved å la de tro de kun var en person. Altså de var på hotellet hele dagen enkeltvis og byttet etter en viss tid var gått. Da måtte de snike seg ut av hotellet og fikk 30 sek til å fortelle den andre hva som hadde skjedd og hva de hadde snakket om. De klarte oppdraget og avslørte alt til frokost :) Veldig morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som slapp først fra hvert par kunne velge. Hadde Sara vært en av de "døde" hadde nok Harald sluppet kula også :P grunnen til at de kastet så fort var for å være sikker på at de var raskere enn sin egen partner

Anonymous poster hash: 1c809...a1a

Martine visste jo at Kevin ikke ville gjøre det, så hvorfor stresset hun sånn da med å slippe kula først, med en gang Triana vendte glasset? Dette gir jo ikke mening.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg synes produksjonen kunne ha gitt de mulighet til å spille mer og komme med flere twister. Datene har jo vært veldig kjedelige. Skulle ønske de kunne komme med flere hemmelig oppdrag Som å snike seg ut fra hotellet, gi en av de andre en hemmelig fredning, den som får oppdrag skal utpeke en slange og de skal finne ut hvem slangen er. Gjetter de riktig ryker den som har oppdrag, mens gjetter de feil ryker slangen. Bare noen eks.

I PH Dk hadde de en utrolig morsom twist i sesong 6. De sjekket inn 2 tvillinger som skulle lure de andre ved å la de tro de kun var en person. Altså de var på hotellet hele dagen enkeltvis og byttet etter en viss tid var gått. Da måtte de snike seg ut av hotellet og fikk 30 sek til å fortelle den andre hva som hadde skjedd og hva de hadde snakket om. De klarte oppdraget og avslørte alt til frokost :) Veldig morsomt :)

Åh, det husker jeg! Det var morsomt. :) Jeg er helt enig med deg at det bør bli mer av sånn på den norske versjonen også.

Starter ny sesong av PH Danmark neste uke da? Har eksamen om en uke, så det passer jo da ypperlig.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine visste jo at Kevin ikke ville gjøre det, så hvorfor stresset hun sånn da med å slippe kula først, med en gang Triana vendte glasset? Dette gir jo ikke mening.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Pierre og Martine "visste" også veldig godt at Kevin aldri ville sende ut Pierre, men det gjorde han ved første anledning selv om han forsikret Pierre om at han sto trygt hele tiden og at de nå var i en allianse. Sara E "visste" også at hun sto trygt helt til Kevin passerte streken. Det er ikke akkurat en fyr man kan stole på, og Valeria sto også der sammen med de andre "døde". Så hadde nok kastet det hjertet fortere enn svint jeg også om jeg var Martine.

Anonymous poster hash: 59b57...be9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pierre og Martine "visste" også veldig godt at Kevin aldri ville sende ut Pierre, men det gjorde han ved første anledning selv om han forsikret Pierre om at han sto trygt hele tiden og at de nå var i en allianse. Sara E "visste" også at hun sto trygt helt til Kevin passerte streken. Det er ikke akkurat en fyr man kan stole på, og Valeria sto også der sammen med de andre "døde". Så hadde nok kastet det hjertet fortere enn svint jeg også om jeg var Martine.

Anonymous poster hash: 59b57...be9

Hvorfor skulle han bytte ut Martine med en svak deltaker rett før finalen? Martine visste veldig godt at Kevin ville stå med henne og at han ikke ville bytte henne ut. Det er derfor jeg lurer på hvorfor hun stresset med å være den første til å slippe det hjertet når hun visste at Kevin ikke ville gjøre det.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han bytte ut Martine med en svak deltaker rett før finalen? Martine visste veldig godt at Kevin ville stå med henne og at han ikke ville bytte henne ut. Det er derfor jeg lurer på hvorfor hun stresset med å være den første til å slippe det hjertet når hun visste at Kevin ikke ville gjøre det.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Han kunne jo ønsket seg Elin også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommentar til årets Paradise-sesong:

Dette har vært en nokså kjedelig sesong uten noe særlig med drama. Men det er jo ikke så rart at det ikke blir drama, for etterhvert som de har røket ut har de også funnet ut at nesten alle kommer inn igjen. Utover i spillet har så latterlig mange blitt gjenbrukt, at de ikke en gang bryr seg om å ryke ut, for de vet at de har en sjanse til å komme inn igjen.

Hadde alle visst at når de røk ut så var det "for evig" - med bare noen få unntak - så hadde det kanskje blitt mer drama og følelser etter parseremonien osv... Bare en tanke.

Anonymous poster hash: 11e27...466

Enig, gjenbruken av deltagerne har økt for hver sesong. I de første sesongene ble man overrasket når gamle deltagere skjekket inn. Nå har det vært omtrent 50 % sjanse for at en gammel deltaker skjekket inn i løpet av hver uke.

Anonymous poster hash: 65e21...0d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at det var en gutt og en jente som knuste hjertet, så spilte det vel egentlig ingen rolle hvem som fikk velge først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...