Gå til innhold

Ser du ned på folk som kjøper tøy på sparkjøp ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei hvorfor skulle jeg det? Folk må da få kjøpe klær hvor de selv vil. Ikke noe jeg gidder å bry meg om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krølletomat

Nei. Jeg orker ikke kaste bort tiden min på å se ned på folk, eller baksnakke folk og sånt.

Som oftest ser jeg ikke hva andre mennesker har på seg engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg ble faktisk litt inspirert av denne tråden så jeg gikk på Sparkjøp i dag for å se om jeg kunne finne meg et brukbart skjørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler en del på Sparkjøp. Ull til ettåringen kjøpes f.eks der, jeg er svært glad i "Tom og Trine"-bodyer og bukser i ull.

De har også mye greit av Safa-ulltøyet til barn, og så har de tynne ullsokker med antiskli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis du TS, ser ned på folk som handler på Spar (er det det samme som Sparkjøp?), eller kjenner noen som gjør det, hvordan i alle dager vet dere at andres klær er kjøpt der? Da må man jo handle der selv, ellers ville det da ikke vises? Noe kan jo se ut som lavprisklær, men umulig å se om det er fra Lindex eller Spar eller Ellos eller egentlig koster mer enn det virker som?

Spar er matbutikk og en helt annen kjede enn SparKjøp. De to har ingenting med hverandre å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en butikk for fattige.

Anonymous poster hash: 993cd...c11

Å være fattig er vel ikke galt? Det er ikke alle som har like god råd som deg. Jeg lurer veldig på alderen din...

Anonymous poster hash: a12f5...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nok fortsatt litt ned på folk som handler på sparkjøp, likeså på folk som handler på europris og nille ..

Kan ikke forklare helt hvorfor, sikkert bare fordommer jeg har hjemmefra, mot folk som ikke legger litt ekstra penger i kvalitet.

(Samtidig har jeg få fordommer mot folk som handler på clas ohlson, kanskje litt mot biltema).

Nå handler jeg fra tid til annen ting fra europris og nille selv, "praktiske" ting som oppbevaringskasser og slikt, der det nok ikke er store kvalitetsforskjellen samme hvor man kjøper det.

Men, fordommene sitter fortsatt litt igjen...



Anonymous poster hash: ce871...53a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nok fortsatt litt ned på folk som handler på sparkjøp, likeså på folk som handler på europris og nille ..

Kan ikke forklare helt hvorfor, sikkert bare fordommer jeg har hjemmefra, mot folk som ikke legger litt ekstra penger i kvalitet.

(Samtidig har jeg få fordommer mot folk som handler på clas ohlson, kanskje litt mot biltema).

Nå handler jeg fra tid til annen ting fra europris og nille selv, "praktiske" ting som oppbevaringskasser og slikt, der det nok ikke er store kvalitetsforskjellen samme hvor man kjøper det.

Men, fordommene sitter fortsatt litt igjen...

Anonymous poster hash: ce871...53a

Nå er det ikke alle som har råd til å betale ekstra for å få kvalitet. Noen vil ha litt flere klær slik at ungene deres kan få klær på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om Sparkjøp for første gang på KG for noen uker siden. Er dette bare en nettbutikk eller finnes den fysisk? Jeg lurer nemlig på hvorfor jeg ikke har hørt om den og tenker kanskje det kan være fordi dette er en av disse kjedene som ikke har butikker i Oslo, men som har flere i resten av landet (e.g. Jula og Europris)



Anonymous poster hash: 39af2...127
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om Sparkjøp for første gang på KG for noen uker siden. Er dette bare en nettbutikk eller finnes den fysisk? Jeg lurer nemlig på hvorfor jeg ikke har hørt om den og tenker kanskje det kan være fordi dette er en av disse kjedene som ikke har butikker i Oslo, men som har flere i resten av landet (e.g. Jula og Europris)

Anonymous poster hash: 39af2...127

Den finnes fysisk. I Oslo vet jeg ikke, men vet Bergen har og mener jeg har sett en i Malvik utenfor Trondheim også.

Dvs. nå vet jeg... se bare her. ;) Ingen i selve Oslo, så du får ta turen til Halden (med mindre Mjøndalen er i eller rett ved Oslo da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, både og.

Jeg har selv enkelte plagg fra Sparkjøp, men helheten på klærne der er veldig kjerring. Man må lete lenge for å finne noe fint.

Jeg er 26 år og har en allværsjakke derfra og en rød trenchcoat. Det er vel det.

Tror de har ok barneklær.

De har mye annet praktisk og kjekt der da. Kjøpte feks julepynt der, garn, småting til huset osv.

Ser ikke ned på folk som kjøper klær der, men blir litt imponert om de har funnet noe fint blant alle kjerringplaggene.



Anonymous poster hash: 968bf...55d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tassen10

Skjønner ikke hvorfor folk skal se ned på det. Helsetrøyene jeg kjøper der koster 149kr. Det er vel ikke spesielt billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det vel, sålenge klærne er fine. Jeg har faktisk sett mye fint der som jeg kunne tenkt meg selv! Og det er jo ikke så utrolig mye billigere der enn de fleste klesbutikker. Blir jo nesten det samme som at man kjøper en billig men utrolig fin kjole i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, men jeg ser ned på de som kaller klær for tøy. Det heter KLÆR for svarte! Tøy kan likegjerne være håndkler, TØYbleier, sengeTØY osv. Kalle klær for tøy er like teit som å kalle sengetøy for sengeklær.

Anonymous poster hash: d868c...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...