Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De går jo ikke ned i vekt. Når du veier så mye er det rart å gå ned på samme nivå som en nesten normalvektig person som prøver å gå ned i vekt. Greit kroppen går i sparemodus men igjen sist episode var resultatene "dårlige". Tror absolutt disse trenerne gjør noe feil. Skuffende program å ikke i nærheten av samme kvalitet som den amerikanske versjonen. Ja de er tyngre men er mer action :)

• Liker 2
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Trodde de fortsatt hadde påskeferie på mandag, for det gikk jo ikke mandagen før (etter palmesøndag)? Noen som vil gi en kjapp oppsummering? :) Gikk de lite ned i vekt denne uka altså? Hvilket lag vant?

Gjest anonym2233
Skrevet

Trodde de fortsatt hadde påskeferie på mandag, for det gikk jo ikke mandagen før (etter palmesøndag)? Noen som vil gi en kjapp oppsummering? :) Gikk de lite ned i vekt denne uka altså? Hvilket lag vant?

De viser igjen ny episode kommende mandag/neste uke. De har hatt pause pga påsken :)

Gleder meg selv!

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

De viser igjen ny episode kommende mandag/neste uke. De har hatt pause pga påsken :)

Gleder meg selv!

Ja men de viste en episode nå på mandag som var? Jeg trodde de fortsatt hadde påskepause, men tydeligvis ikke. :glare:

Gjest anonym2233
Skrevet

Ja men de viste en episode nå på mandag som var? Jeg trodde de fortsatt hadde påskepause, men tydeligvis ikke. :glare:

Nei?? Eller???? Tror ikke det? Nistirret på tv programmet :o Det går heldigvis reprise i helgen uansett 😊

Skrevet

Ingen er taper i Norge! Og det er det beste ved Norge!

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Nei?? Eller???? Tror ikke det? Nistirret på tv programmet :o Det går heldigvis reprise i helgen uansett 😊

I følge TVNorge gikk det på mandag, og det er sånn jeg tolker innleggene her inne også. Håper jeg får med meg reprisen da, hvilken dag går det?

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

I følge TVNorge gikk det på mandag, og det er sånn jeg tolker innleggene her inne også. Håper jeg får med meg reprisen da, hvilken dag går det?

Mener det er lørdager kl 19? Endret av anonym2233
Gjest Bygdis
Skrevet

Synes det er rart de ikke tar mål av de i tillegg til å veie de, selv om det ikke er den store nedgangen på vekta hos alle er det rart om ikke kroppen forandrer seg?

AnonymBruker
Skrevet

De røde tapte lagkonkurransen som vanlig og de blå tapte innveiingen. De fleste gikk ned 2kg +/-

Ja, det var program på mandag som var :)

Anonymous poster hash: 296d6...9f3
AnonymBruker
Skrevet

Godt han Thomas dro, huff for en negativ energi. Håper Lin følger etter, hun har klaga og sruva fra dag 1. Blir sliten av å se på de.

Anonymous poster hash: cf45e...71c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart de ikke tar mål av de i tillegg til å veie de, selv om det ikke er den store nedgangen på vekta hos alle er det rart om ikke kroppen forandrer seg?

Selvfølgelig forandrer kroppen seg, den har jo gjort det allerede. De har mista MASSE cm alle sammen! Men programmet er ikke lagt opp slik, det er lagt opp etter kg. Vanskelig å konkurre om cm....

Anonymous poster hash: cf45e...71c

AnonymBruker
Skrevet

Rart at 2 skal reise hjem.

Anonymous poster hash: 22d61...324

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvem dro hjem idag?

Anonymous poster hash: c7b7e...534
Skrevet

hvem dro hjem idag?

Anonymous poster hash: c7b7e...534

Eirik og Karoline :)

Skrevet

Synd at alle som nærmer seg 2 siffra ryker ut :/

Skrevet

Lurer fælt på hva som skjer med Lin i neste episode! :P

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Æsj, syns virkelig Eirik fortjente å være der. :/ Men han er vel kanskje den med størst mulighet til å lykkes på egenhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...