dillyduzit Skrevet 8. mars 2015 #21 Skrevet 8. mars 2015 Jaaa? Tror du overvurderer deg selv og undervurderer andre menneskers evne til å tenke, gitt. Det er ikke plagsomt for personen selv, det har jeg (SELVSAGT!!!!) spurt om og snakket om. Hva feilte deg da, tvangstanker?Anonymous poster hash: 45daf...033 Prøver du å være morsom nå eller? Ikke bare er du frekk, men svarer du slik utenfor internett også håper jeg du går på en smell ganske så snart. Jeg har overhodet ikke overvurdert meg selv og undervurderer hvertfall ikke disse som forsatt har slike plager. Det jeg syntes er litt komisk er hvor kynisk du virker, du har spurt om det går bra og selvfølgelig gjør det jo det, fordi personen ikke vil irritere deg noe mer med problemet sitt. Hvor faen meg korttenkt er du egentlig? Spør meg om det går bra med meg på en dårlig dag og jeg kan love deg 100% at det som kommer ut av kjeften min er en løgn dersom jeg sier alt er supert. Om jeg hadde tvangstanker? Få hodet opp av sanden og begynn å se litt hvordan en sykdom fungerer. Kanskje du kan lære litt om blæremuskulaturen mens du er i gang? Idiot. 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. mars 2015 #22 Skrevet 8. mars 2015 En jeg omgås mye må tisse hele tiden. Rett før vi drar noe sted, må det urineres. Så kommer vi frem etter 30 min, er der vi skal være (feks en butikk) i 30 min, og før vi drar hjem igjen må det urineres. Dvs 2 urineringer på 1 time. Personen kan urinere 15 min før sengetid, ved sengetid må vedkommende urinere en gang til. Hvis det drøyer 30-60 min før personen får sove, må det urineres igjen. HELE TIDEN, JEG BLIR GAL! Hvis vi skal reise noe sted sammen, feks handling eller annet, må det urineres før og under turen. På kinotur må det urineres før og etter filmen. Personen unngår å drikke under filmen i frykt for å måtte på do. Virker som en ekstremt sterk fobi mot å merke at man har en urinblære? Nekter å gjøre noe med det (lege, ikke drikke så mye koffein, holde seg). Er det noe man KAN gjøre noe med? Er det mulig? Noen som kjenner slike personersom vet hva som er årsaken til den ocd-lignende oppførselen?Anonymous poster hash: 45daf...033 Jeg er slik, og spesielt nå som gravid. Jeg har veldig liten blære tror keg, for hvis jeg holder meg en stund får jeg vondt. Det være denne personen får det også? Forøvrig synes jeg dette ikke er noe du bør irritere deg over, det er jo helt naturlig å gå på do.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå