Gå til innhold

Hvorfor er mange her inne på forumet så negative?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg legger godt merke til i de aller fleste tråder... Hvorfor er det så mange som skriver så negativt? For eksempel hvis man oppretter en tråd der man lurer på om noen har en løsning på et problem man sliter med, så kommer det veldig ofte brukere (spesielt AB-er) og skriver i negativ retning om TS sine handlinger eller problemstillinger.

Virker veldig ofte som om folk ønsker å trekke i alle tråder som kan trekkes i, for å hakke på TS (eller andre).

Hvorfor det?



Anonymous poster hash: 74b16...289
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt enig. Virker nesten som om folk sitter klare for å angripe trådstarter for hva det nå måtte være. Det er tydeligvis ikke lov til å være usikker og det er ikke greit å være selvsikker. Folk svarer ikke på spørsmålen trådstarter har, men leter etter ting å kritisere ham eller henne for.

Aner ikke hvorfor. Er vel blitt en kultur for det kanskje? Kanskje noen er ute etter bekreftelse fra andre negative respondenter..

Endret av Blondepiken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tilstå at jeg selv har angripet trådstarere ved flere anledninger :sjenert:

Noen brukere skriver så patetiske ting at jeg blir så sur at det går utover andre brukere, og da går det igjen utover andre brukere over hele forumet. Har lært nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et internettfenomen. Har vært sånn i alle tider, og kommer nok alltid til å være slik.. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor. Selv er jeg ikke akkurat verdens mest blide og fornøyde person, men har aldri følt behovet for å slenge drit til eller rakke ned på tilfeldige mennesker på internett. Så, eh, til dere som gjør det. Hvorfor? Er dere bare generelt veldig frustrerte mennesker? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig. Virker nesten som om folk sitter klare for å angripe trådstarter for hva det nå måtte være. Det er tydeligvis ikke lov til å være usikker og det er ikke greit å være selvsikker. Folk svarer ikke på spørsmålen trådstarter har, men leter etter ting å kritisere ham eller henne for.

Aner ikke hvorfor. Er vel blitt en kultur for det kanskje? Kanskje noen er ute etter bekreftelse fra andre negative respondenter..

Tror det er mange triste sjeler der ute som søker etter problemer hos andre for å veie opp for egen misnøye med eget liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn:

Anonymous poster hash: 79a61...ac0

Sååå... Hva mener du med dette da? :)

Anonymous poster hash: 74b16...289

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcornspiseren er en klassiker. Poster man den, eller et bilde av en popcornpose, så betyr det: "Jeg setter meg ned og venter på underholdningen" altså; han/hun forventer en opphetet diskusjon.

Rødvin og fnising, noe det samme. "Jeg koser meg med et glass vin mens jeg ler av innleggene".

Men nå logger jeg av, tror ikke det blir mye underholdning her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcornspiseren er en klassiker. Poster man den, eller et bilde av en popcornpose, så betyr det: "Jeg setter meg ned og venter på underholdningen" altså; han/hun forventer en opphetet diskusjon.

Rødvin og fnising, noe det samme. "Jeg koser meg med et glass vin mens jeg ler av innleggene".

Men nå logger jeg av, tror ikke det blir mye underholdning her.

Da må vedkommende kjede seg mye med sitt eget liv...

Anonymous poster hash: 74b16...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange triste sjeler der ute som søker etter problemer hos andre for å veie opp for egen misnøye med eget liv.

Ja, det tror jeg du har rett i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Anonymous poster hash: 79a61...ac0

Kjeder seg og betrakter dette som sløv underholdning. En av de såkalte negative :)

Tenker at mange sliter med et vanskelig liv og driver projeksjon. Du ser det spesielt i parforhold tråder, folk som ikke får til det sosiale ute i verden får det heller ikke til på div fora. Det er egentlig veldig synd på disse menneskene, det er hjelp de trenger :).

Ellers blir jeg både glad og imponert over hvor mange som tar seg god tid og virkelig prøver å gjøre en forskjell for en fremmed :) .

Anonymous poster hash: 7f022...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...