Gå til innhold

Til menn: Har denne dama perfekt kropp?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er du som har vanskelig for det jeg.

Hun er ikke tjukk....

Anonymous poster hash: 93af2...d3d

Nei, men hun er heller ikke tynn.

Anonymous poster hash: e9a5d...b84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det har blitt en trend å gjøre narr av tynne mennesker, hva er vitsen?

Anonymous poster hash: e38da...0ab
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det har blitt en trend å gjøre narr av tynne mennesker, hva er vitsen?

Anonymous poster hash: e38da...0ab

Sjalusi fordi de selv er overvektig..

Anonymous poster hash: 5b93a...fa0

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan folk kalle henne feit? Må folk være vandrende skjeletter for at de skal være tynne nok, eller? Hu har en fin kropp, ikke overvektig og heller ikke for tynn. Lurer på hva slags virkelighetsoppfatning noen av dere har her

Det er veldig stor forskjell på vandrende skjelett og feit. Slank er en mellomting. Denne damen synes jeg er litt vel stor over mage, rumpe, hofter og lår til å være i kategorien slank.

Å det er ikke snakk om å være tynn nok. Denne damen er sikkert fornøyd med seg selv og det er godt at folk er forskjellige, men jeg må få lov å si at jeg ikke mener at hun er i "slank-kategorien".

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig stor forskjell på vandrende skjelett og feit. Slank er en mellomting. Denne damen synes jeg er litt vel stor over mage, rumpe, hofter og lår til å være i kategorien slank.

Å det er ikke snakk om å være tynn nok. Denne damen er sikkert fornøyd med seg selv og det er godt at folk er forskjellige, men jeg må få lov å si at jeg ikke mener at hun er i "slank-kategorien".

..

Nå sikta jeg vel mer til de som som kalte hu feit og gedigen

Skrevet

Ikke perfekt kropp etter min smak.

Skrevet

En veldig flott kropp, uten tvil.

Men perfeksjon, hva er det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke mann, men for min del vil jeg ikke kalle det en perfekt kropp. Alle har jo forskjellige preferanser.

Dog vil jeg overhodet ikke kalle henne for feit. Hun har tynne armer og hendene er små så kroppen ser større ut. Dessuten er hun som alle andre retusjert til de grader.

Det er knapt et bilde av en dame som ikke er retusjert, og sorry menn, men noen av dere har et sykt forvridd syn på hvordan kvinner skal være.

Anonymous poster hash: 8435e...974

Skrevet

Nydelig er hun!

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Tror det er puppene som ser feil ut. Ikke nødvendigvis at de er store, men tar for mye plass på kroppen (om det gir noen mening...).

Om hun er 188 i høyde, så er det mulig at kroppen ser litt stor ut i forhold til hodet.

robyn_lawley.jpg

Anonymous poster hash: 5cd41...365

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt perfekt kropp ja.

Det viktigeste å huske er at Kim Kardashian kropp er ekkelt, svære feite rumper er ekkelt og vil kun bli likt av primitive menn.

Kim ser ut som en mann. Ettersom ALT er fake på henne ser jeg kun en stygg usikker mann bak alt det falske. Type dragqueen.ÆSJ!

Anonymous poster hash: 744ac...cb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som hun hadde så veldig mye former. Foretrekker større innsving i midjen. Har man det gjør det ikke noe om man enten er litt slank eller har et par kg ekstra.

Takk skal du f..meg ha for at kvinner skal få se ut som... seg selv? Tipper du ser ut som en atletisk topp sprinter selv så hold kjeft. Tråder som dette er så utrolig stusserlig! Halvgamle ølmage menn sitter og kommentere hvordan er kvinnekropp "skal se ut",!?.Syns jenter skal begynne å gi f ikke spille opp under idioti tråder og "spørsmål" som dette. Feit eller tynn- mann eller kvinne;du blir sikkert ikke alene resten av din tid om ikke en har en ræva personlighet!

Skrevet

Asså.... Hadde jeg sett ut som henne hadde jeg dødd av Lykke.

AnonymBruker
Skrevet

Asså.... Hadde jeg sett ut som henne hadde jeg dødd av Lykke.

Så du tror alle pene er forevig lykkelige? Come on.....om over 14 år vet man bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Kim ser ut som en mann. Ettersom ALT er fake på henne ser jeg kun en stygg usikker mann bak alt det falske. Type dragqueen.ÆSJ!

Tror det handler mere om sjalusi. Kim K. er nok mere attraktiv enn alle jenter her inne. Hvis ikke hadde hun ikke vært så populær.:)

Anonymous poster hash: 5b93a...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...