Martyr Skrevet 7. mars 2015 #41 Skrevet 7. mars 2015 Hun er ikke tynn. Jeg veier ca 8 kg for mye nå, og jeg ser omtrent slik ut. Føler meg chubby. Modeindustrien er styrt av homofile menn som ikke liker former, 8 kg over er sikkert noe du kler. Jeg har forresten sett henne på et engelsk tv program. Hun var 188 og så ut som en gudinne ! Mote industrien likte høyden hennes, men de syntes hun hadde for mye former.
Gjest rådyr Skrevet 7. mars 2015 #42 Skrevet 7. mars 2015 Kroppen er jo OK den, men det er noe som ser "feil" ut, eller ikke stemmer helt.... Noe er fiksa på, om det er puppene eller om det er størrelsen på hodet det vet jeg ikke Just dosent look right! Enig. Tror det er puppene som ser feil ut. Ikke nødvendigvis at de er store, men tar for mye plass på kroppen (om det gir noen mening...).
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #43 Skrevet 7. mars 2015 Noen menn synes kvinner som ikke er radmagre er feite,imens de selv sitter der med trippelhake,ølmage og kingsize baby fingre.. hehe. Du er herlig. :-) Anonymous poster hash: 461e3...f42 1
peppermyntete Skrevet 7. mars 2015 #44 Skrevet 7. mars 2015 Jeg synes hun hadde en nydelig kropp! Fine former og ser myk og god ut å ta på!
_Malene Skrevet 7. mars 2015 #45 Skrevet 7. mars 2015 Modeindustrien er styrt av homofile menn som ikke liker former, 8 kg over er sikkert noe du kler. Jeg har forresten sett henne på et engelsk tv program. Hun var 188 og så ut som en gudinne ! Mote industrien likte høyden hennes, men de syntes hun hadde for mye former. Mange heterofile menn synes den type kropp er for stor. Min egen mann også dessverre. Enkelte foretrekker veldig tynne jenter, type Therese Johaug. Det er vel de som kommenterer at hun på bildet er for stor for deres smak. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #46 Skrevet 7. mars 2015 Mange heterofile menn synes den type kropp er for stor. Min egen mann også dessverre. Enkelte foretrekker veldig tynne jenter, type Therese Johaug. Det er vel de som kommenterer at hun på bildet er for stor for deres smak. Therese Johaug er nydelig.Anonymous poster hash: 5b93a...fa0
_Malene Skrevet 7. mars 2015 #47 Skrevet 7. mars 2015 Therese Johaug er nydelig.Anonymous poster hash: 5b93a...fa0 Enig, hun har et utrolig pent ansikt.
Eriks Skrevet 7. mars 2015 #48 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Virker ikke som hun hadde så veldig mye former. Foretrekker større innsving i midjen. Har man det gjør det ikke noe om man enten er litt slank eller har et par kg ekstra. Endret 7. mars 2015 av Eriks 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #49 Skrevet 7. mars 2015 Enig, hun har et utrolig pent ansikt. Ja enig, så er hun så sprudlende og blid. Umulig å ikke bli i godt humør av ei sånn sporty og blid jente.Anonymous poster hash: 5b93a...fa0
Andersg Skrevet 7. mars 2015 #50 Skrevet 7. mars 2015 vet alvorlig talt ikke hva som er feil med dere som sier at dama er tykk/pluss size. Ho er slank, pen og fine lår, magen hennes er ganske bra den å. Ho ser ut til å ha en ganske myk og fin hud, ikke sann stram som de fitness jentene er for det er faktisk skikkelig stygt når man ser mer muskler. Og ei så høy jente har jeg ingen problem med. 1
Gjest Coolaid Skrevet 7. mars 2015 #51 Skrevet 7. mars 2015 http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/09/14/article-2203130-15026F26000005DC-499_634x899.jpgAnonymous poster hash: 32d79...c82 Flott dame, men det er det ganske mange.som er. Hvor retusjert er det bildet forresten ?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #52 Skrevet 7. mars 2015 Ja, de var virkelig svære og tjukke du... Liker vel vandrende skjeletter du, kanskje?Anonymous poster hash: 93af2...d3d Jeg tror du har vanskelig for det. Hun er ikke tynn og ja vandrende skjeletter er tynne. Anonymous poster hash: e9a5d...b84
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #53 Skrevet 7. mars 2015 Langt fra perfekt. Uansett umulig å bedømme fra den posituren. Anonymous poster hash: 6bd76...f36
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #54 Skrevet 7. mars 2015 Noen menn synes kvinner som ikke er radmagre er feite,imens de selv sitter der med trippelhake,ølmage og kingsize baby fingre.. Lol. Hun har da en ganske fin kropp, men det er jo ikke en perfekt kvinnekropp i estetisk forstand. Jeg tipper også kvinner heller ikke syntes menn med mage er direkte pent selv om den er liten og langt mindre enn en ølvom. Anonymous poster hash: 333f1...444 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #55 Skrevet 7. mars 2015 Jeg tror du har vanskelig for det. Hun er ikke tynn og ja vandrende skjeletter er tynne.Anonymous poster hash: e9a5d...b84 Tror det er du som har vanskelig for det jeg. Hun er ikke tjukk.... Anonymous poster hash: 93af2...d3d
eee1 Skrevet 7. mars 2015 #56 Skrevet 7. mars 2015 Altså, feit? Feit? Jeg mener....dere som sier hun er feit, hva i all verden bygger dere det på? Kjenner jeg blir matt... Hun her er feit.http://fresh.co.nz/wp-content/uploads/2012/04/FatWoman.jpg Ja, men hun var ikke bare feit, hun var gedigen. Feit er egentlig over en veldig stor skala. Jeg vil karakterisere dama i åpningsinnlegget som feit ja, hun er ihvertfall ikke slank. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #57 Skrevet 7. mars 2015 Ts har du en skjult agenda for å lokke menn til å si at hun ikke hadde drømmekroppen sånn at kvinner kan hate på menn igjen?Anonymous poster hash: 5b93a...fa0
Gjest Mythic Skrevet 7. mars 2015 #58 Skrevet 7. mars 2015 Ja, men hun var ikke bare feit, hun var gedigen. Feit er egentlig over en veldig stor skala. Jeg vil karakterisere dama i åpningsinnlegget som feit ja, hun er ihvertfall ikke slank. Da vil jeg påstå at du har et forvrengt bilde av hva feit faktisk er.
caline Skrevet 7. mars 2015 #59 Skrevet 7. mars 2015 Hvordan kan folk kalle henne feit? Må folk være vandrende skjeletter for at de skal være tynne nok, eller? Hu har en fin kropp, ikke overvektig og heller ikke for tynn. Lurer på hva slags virkelighetsoppfatning noen av dere har her
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #60 Skrevet 7. mars 2015 Kvinner må slutte å spørre spm om dette er drømmekroppen. Det er IKKE det av alle de millonene det er å velge i. Derimot må dere spørre om dere ville vært fornøyd om dere var i et forhold med ei dame som dere elsket som hadde en sånn kropp. Da tipper jeg de aller fleste hadde vært fornøyd. Når jeg tenker drømmekropp så linker jeg det automatisk opp til strøkne modeller osv.Anonymous poster hash: 5b93a...fa0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå