Gå til innhold

Til menn: Har denne dama perfekt kropp?

Fremhevede innlegg

Gjest Mythic
Skrevet

Liker ikke skjeletter. Kan være slank uten å se ut som et skjelett vet du. :-) De fleste ser vel at modellen her en en plus size model.

Anonymous poster hash: 461e3...f42

Plus size? Du kan jo ikke være helt god i topplokket? Det er neimen ikke rart jenter i dag har komplekser for absolutt alt mulig, når dette er hvordan folk ser på en slank kropp.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Plus size? Du kan jo ikke være helt god i topplokket? Det er neimen ikke rart jenter i dag har komplekser for absolutt alt mulig, når dette er hvordan folk ser på en slank kropp.

Slapp helt av. Finnes nok av menn der ute som liker store "frodige" jenter. Ingen grunn til å få komplekser da.

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet

Slapp helt av. Finnes nok av menn der ute som liker store "frodige" jenter. Ingen grunn til å få komplekser da.

Jeg har ikke komplekser, og poenget var at denne dama ikke er plus size. Ikke frodig en gang.

Skrevet

Jeg syntes hun var fin, perfekt er det ingen som er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke komplekser, og poenget var at denne dama ikke er plus size. Ikke frodig en gang.

Jeg bare kødda og trollet litt. Dama har faktisk perfekt kropp.

Skrevet (endret)

.

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bildet er tatt slik at hun set strammere og slankere ut enn i virkeligheten. På stranden i kaldt dagslys ser det ganske frodig ut sammenlignet med en slank gaselle.

Anonymous poster hash: 610b3...8e7

• Liker 2
Skrevet

Åh, hun hadde fin hud! Men for feit til å være perfekt.

Skrevet

Hun er jo tynn...

Anonymous poster hash: 93af2...d3d

Hun er ikke tynn.

Jeg veier ca 8 kg for mye nå, og jeg ser omtrent slik ut. Føler meg chubby.

Skrevet (endret)

Wow sexy!! Hun der er normalvektig, og normalt med bittelitt fett på damene. Må jo ha kjøtt på kroppen så de blir myke og deilige. Ikke like harde som menn ;) Så dere som kaller det der feit må være veldig seksuelt frustrert for at dere ikke får dere noe, og lar det gå utover kvinner, eller så er det sjalu kvinner som kaller henne feit. For en mann med baller, er det der ei deilig dame! Men perfekt er hun ikke, for det er ingen, har aldri noen vært, og kommer aldri noen til og bli.

Endret av Kili
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som kommer med negative kommentarer:

Tror dere at dere ser så mye bedre ut selv? Lukter misunnelse lang vei..

Anonymous poster hash: 2dcec...4aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er seksuelt frustrert og skulle gjerne hatt meg en natt eller 1001 med en slik dame. Greit jeg troller litt og sier hun er tjukk?

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er overrasket over at noen synes hun er tykk. Jeg synes hun har en sunn og flott kropp.

Anonymous poster hash: 8d613...65d
  • Liker 2
Skrevet

Kroppen er jo OK den, men det er noe som ser "feil" ut, eller ikke stemmer helt.... Noe er fiksa på, om det er puppene eller om det er størrelsen på hodet det vet jeg ikke :vetikke: Just dosent look right!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For stor for min smak..

Anonymous poster hash: fa142...d42
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flott kropp, men litt for stor for min smak.

Anonymous poster hash: 12b1f...0ea
Gjest Mythic
Skrevet

Bildet er tatt slik at hun set strammere og slankere ut enn i virkeligheten. På stranden i kaldt dagslys ser det ganske frodig ut sammenlignet med en slank gaselle.

Anonymous poster hash: 610b3...8e7

Jeg skjønner at bildet sikkert er både airbrushet og fotoshoppet, men hun har likevel en flott, slank kropp. Jeg tar utgangspunkt i bildet jeg ser, ikke hvordan hun muligens kunne sett ut på en strand i kaldt dagslys. Er du alltid så kritisk til andre?

Hvis den dama der ikke er slank, så har verden blitt gal, rett og slett.

Skrevet

Ganske flott dame, ja

Skrevet

Noen menn synes kvinner som ikke er radmagre er feite,imens de selv sitter der med trippelhake,ølmage og kingsize baby fingre..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...