Gå til innhold

Er kvinner slik?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Catfight

Jeg leste en annen link her om kvinner som prøver seg på menn som er opptatt og da begynte jeg å tenke på noe som vi i venninnegjengen har diskutert tidligere.

Det virker nemlig slik at dersom en mann er opptatt, så er han enda mer attraktiv for kvinner. Det er akkurat som om når mannen allerede er "valgt" så MÅ enkelte kvinner prøve seg på ham for å se om de kan få ham. Kanskje de tenker at: Dette må være en bra mann. Han er jo gift!

Er det virkelig slik?

Min mann har hatt flere kvinner svinsende etter seg. Da vi skulle gifte oss kom vi inn på denne diskusjonen. Han sa da at nå når vi gifter oss kan jo alle se at vi er gift for vi har jo ringer. Da vil jo ekser og andre damer holde seg vekke.

Jeg begynte å le og svarte: Tror du virkelig på det der? Enkelte kvinner ser jo bare på det som en utfordring og de blir enda mer pågående!

Er kvinner virkelig slik? Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, alle kvinner jeg kjenner, meg inkludert, holder seg unna menn som er opptatte. De er klart mindre attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de tenker at: Dette må være en bra mann. Han er jo gift!

Enkelte kvinner ser jo bare på det som en utfordring og de blir enda mer pågående!

Er kvinner virkelig slik? Hva mener dere?

Tror nok noen tenker som så at det er en utfordring, ja. Og hvis de klarer å kapre en opptatt mann, så har de bevist sin tiltrekningskraft...

Jeg kunne aldri tenkt meg å legge meg etter en mann som var opptatt.

Har ei venninne som en tid har vært ute etter gifte/samboende menn, men det er bare for at de ikke skal bli forelsket i henne, hun var kun ute etter sex... Forkastelig syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg virker det som om det er spenningen de søker. Muligens fordi de selv har et kjedelig forhold, eller at de er alene.

Jeg ville i allefall holdt meg unna menn som var gift, eller opptatt i den saks skyld.

Forstår ikke helt vitsen med kvinner som vil seg selv så vondt at de løper etter menn som er opptatt, ihvertfall vist det er bevist og at de ikke bryr seg.

Dete de søker varer nok ikke evig heller. Nei....usj. Takke meg til single og menn med ren samvittighet jeg da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange tar det som det ultimate kompliment at de klarer å tiltrekke seg oppmerksomheten til en som er opptatt.

Da er de på en måte "veldig" attraktive.

Når man tenker seg om, er jo dette ganske feil på mange måter. En som VET at han ikke er ute etter noe langvarig trenger heller ikke å være like kresen som om han var singel og lette etter kvinnen i sitt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som VET at han ikke er ute etter noe langvarig trenger heller ikke å være like kresen som om han var singel og lette etter kvinnen i sitt liv...

Godt poeng :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja' date= alle kvinner jeg kjenner, meg inkludert, holder seg unna menn som er opptatte. De er klart mindre attraktive.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min samboer sier det samme. Enkelte damer blir enda verre når man har en ring på fingern. Skulle tro det gikk sport i og kapre opptatte menn.

For meg er det forkastelig.

Jeg ville aldri akseptert og være nr 2.

Ei heller aldri stolt på denne mannen, legger han seg for meg kan han gjøre det om igjen og om igjen.

Damer som syns dette er moro, må ha et seriøst dårlig selvbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg virker det som om det er spenningen de søker. Muligens fordi de selv har et kjedelig forhold, eller at de er alene.

Det tror jeg også...Og så vil de ha en bekreftelse på at de "duger". (For når de får en opptatt fisk på kroken så har de jo jammen gjort en fangst........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie i fra mitt liv.

Når jeg er ute på byn og er sammen med en jente, det kan være kjæreste, venninne eller kjæresten til en kompis, så har jeg påfallende bedre tiltrekningskraft på andre kvinner. Dette er nærmest ett mønster og jo penere jenten jeg er med er, jo mer oppmerksomhet får jeg. Ved flere tilfeller har damer prøvd å få kontakt med meg når jeg "er sammen" med en annen jente, men sjeldent ellers. Så jeg tror nok at jenter synes at det er tiltrekkende at menn er likt av andre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten historie i fra mitt liv.

Når jeg er ute på byn og er sammen med en jente, det kan være kjæreste, venninne eller kjæresten til en kompis, så har jeg påfallende bedre tiltrekningskraft på andre kvinner. Dette er nærmest ett mønster og jo penere jenten jeg er med er, jo mer oppmerksomhet får jeg. Ved flere tilfeller har damer prøvd å få kontakt med meg når jeg "er sammen" med en annen jente, men sjeldent ellers. Så jeg tror nok at jenter synes at det er tiltrekkende at menn er likt av andre jenter.

Det går jo på noe annet, nemlig at mange kvinner (ihvertfall jeg) liker at en fyr har venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo på noe annet, nemlig at mange kvinner (ihvertfall jeg) liker at en fyr har venninner.

Vil nå ikke si at det er helt annerledes. Husk at disse jentene jeg snakker om ikke kjenner meg og i deres øyne så er de jentene jeg er sammen med kjærester/en jeg har sjekket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror så avgjort at mange menn virker mer attraktive dersom de har noen allerede enn hvis de er single, spesielt hvis de ikke har en ring slik at det kan sees at han er opptatt. Dette gjelder spesielt "på by'n". Grunnen er sansynligvis fordi menn som allerede er opptatt ikke virker "desperate" når de er ute, i motsetning til mange single menn. Desperasjon virker ofte frastøtende på jentene som heller tar en som er avslappet til det hele når han er på byen.

Selv traff jeg samboeren min i en periode jeg overhode ikke var ute etter en partner og heller tok ting som det kom, selv om jeg var single for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hillary..

Jeg synes det er siste sort, fullstendig umoralsk, å gå etter en opptatt mann.

Det er også hasardiøst og litt selvdestruktivt.

Jeg gjør det ikke, og jeg vet ikke om noen av mine venninner som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt annen tankegang rundt temaet! Jeg tror nemlig disse damene som må prøve seg på gifte/opptatte menn har DÅRLIG SELVTILLIT!

De prøver seg bevisst på menn som mest sannsynlig kommer til å såre dem! De vet det på forhånd, men gjør det for å beskytte seg selv. Når ikke det fungerer med en gift/opptatt mann, så er det ikke deres egen feil, men det faktum at mannen allerede var opptatt...!!

Noen som er enige i det? Det er en sånn psykologisk greie at folk med dårlig selvtillit eller lavt selvbilde ENTEN går for det de VET at de kan takle, eller de går for det de VET de IKKE kan takle! På denne måten er de enten sikre på å lykkes, eller sikre på å mislykkes, men mislykkes på grunnlag av forhold de ikke har kontroll over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg leste en annen link her om kvinner som prøver seg på menn som er opptatt og da begynte jeg å tenke på noe som vi i venninnegjengen har diskutert tidligere.

Det virker nemlig slik at dersom en mann er opptatt, så er han enda mer attraktiv for kvinner. Det er akkurat som om når mannen allerede er "valgt" så MÅ enkelte kvinner prøve seg på ham for å se om de kan få ham. Kanskje de tenker at: Dette må være en bra mann. Han er jo gift!

Er det virkelig slik?

Min mann har hatt flere kvinner svinsende etter seg. Da vi skulle gifte oss kom vi inn på denne diskusjonen. Han sa da at nå når vi gifter oss kan jo alle se at vi er gift for vi har jo ringer. Da vil jo ekser og andre damer holde seg vekke.

Jeg begynte å le og svarte: Tror du virkelig på det der? Enkelte kvinner ser jo bare på det som en utfordring og de blir enda mer pågående!

Er kvinner virkelig slik? Hva mener dere?

Jeg er kvinne selv og må si jeg kjenner meg igjen :oops:

Jeg syns det er mest spennende med "opptatte" menn og legger all min iver i å forsøkw å kapre dem..og gjett om det er til hinder fo rdem at de er "gift"...NOT! Selv de mest ordentlige menn har ingen hemninger!

Jeg forsyner meg av livet og de menn som krysser min vei, på jobb og ellers...opptatt eller ikke, det er mennenes problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja men du kan bare forsette for en ting skal du vite at hvis min mann hadde gått etter en som deg så kunne du ha fått han gratis for om han viser seg vere slik vil jeg ikke ha han..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt annen tankegang rundt temaet! Jeg tror nemlig disse damene som må prøve seg på gifte/opptatte menn har DÅRLIG SELVTILLIT!

De prøver seg bevisst på menn som mest sannsynlig kommer til å såre dem! De vet det på forhånd, men gjør det for å beskytte seg selv. Når ikke det fungerer med en gift/opptatt mann, så er det ikke deres egen feil, men det faktum at mannen allerede var opptatt...!!

Noen som er enige i det? Det er en sånn psykologisk greie at folk med dårlig selvtillit eller lavt selvbilde ENTEN går for det de VET at de kan takle, eller de går for det de VET de IKKE kan takle! På denne måten er de enten sikre på å lykkes, eller sikre på å mislykkes, men mislykkes på grunnlag av forhold de ikke har kontroll over!

Er enig med deg. Det er ofte at opptatte menn blir mer attraktive for damer, men dette er damer uten selvtillit som gjerne ikke vet hvordan et ordentlig forhold skal være. Synes det er synd. Man skal ikke ødelegge for andre. Kjærlighet skal man ikke tukle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...