Gå til innhold

Noen som har sett America The story of us?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp fullført miniserien fra history channel "America The story of us" på amerikansk netflix, og synes visuelt den var veldig vakker og gjennomgikk mye interessant. Men leser på nett at mange klager over hvor dårlig den er og at den inneholder mye uriktige fakta og fremstiller historien helt ukorrekt. Må si jeg er skuffet da jeg trodde man kunne forvente noe annet av history channel.

Er det noen andre som har sett den? Vil gjerne høre deres mening i så fall.

Lurer også på om noen har tips til andre gode dokumentarer, gjerne i serieformat, om historiske hendelser (ikke ww2) eller menneskets evolusjon som man kan se på nett, netflix o.l

Anonymous poster hash: 31107...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

History channel ja.... blir som å se på MTV for å høre på musikk.

På history channel er går det mest i tanketømt drøvel ala reality shows. Fake reality shows that is, som pawn stars, axe men, american pickers, iceroad truckers.

Det er mange år siden de fokuserte på historie og fakta. Fra den kanalen er det ikke annet å forvente enn møkk. Så jeg har "dessverre" ikke sett miniserien du prater om, tviler på at jeg har gått glipp av noe.

Kan uansett nok om amerika's historie så jeg har ikke noe grunn til å se serien. Men jeg tviler ikke et sekund på det du sier, at det inneholder mange fakta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...