Gå til innhold

Fikk melding med DAMA hans på FB! what to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville skrevet at jeg ikke visste han hadde dame. Og at jeg ikke har noe å sende til henne...Hun må snakke med han. Begriper ikke hvorfor mange damer kontakter "den andre dama".... Anonymous poster hash: 5a5e8...c61

For mannen har allerede vist at han er en løgner og de fleste kvinner har mer sympati for utroskap enn menn.

Anonymous poster hash: 9120a...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Jeg har sendt henne all tialog.

Unner henne å vite sannheten. Det er ikke meg hun er sint på iallefall :)

Ts

Anonymous poster hash: d8e12...413

Syns det var stort av deg. Kjempeflott ! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en mann på en dating side i romjulen. Og pga avstand så ble det bare chatting og flørting, så har aldri møtt han.

Jeg har ikke chattet med han siden jan/feb.

Men fikk nå melding på FB av DAMA hans. Hun ville bare vite sannhenten. Og jeg vet selv hvordan det er å være i hennes sko.

Hun vil gjerne ha bilde av det jeg og han har snakket om. Hva gjør jeg??Anonymous poster hash: ea50b...20c

Oi hei. Er du dama typen min har flørtet med? Jeg ba henne om sannheten og bilde av samtalene deres. Fikk det aldri. Hvilken bokstav begynner dama på?

Anonymous poster hash: c09e1...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt henne all tialog.

Unner henne å vite sannheten. Det er ikke meg hun er sint på iallefall :)

TsAnonymous poster hash: d8e12...413

Jeg sa dette også til henne. Men jeg fikk ikke all dialog dessverre, så da var det ikke deg.

Anonymous poster hash: c09e1...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Nei jeg viste ikke det!

Jeg vet bare hvordan hun har det. Og jeg ville nok også hatt svar. Men samtidig så vil jeg ikke sitte oppi det dramaet her.

Ts

Anonymous poster hash: d8e12...413

Du skriver at du ver hvordan det er å være i hennes sko, og at du selv også ville hatt svar. Da håper jeg den gangen du var i hennes sko aldri fikk svar for da fortjente du det heller ikke. Man skal gi med samme hånd tenker jeg, hvis du ville hatt svar så bør du gi svar. Du er jo ikke med i noe drama hvis du skriver "åj, beklager jeg ante ikke at han hadde dame. Her har du en screenshot som tok meg 2 sek å ta, også har vi ikke hatt kontakt siden jan/feb, vi møttes heller aldri pg. Avstand. Håper du finner ut av det, jeg skal i hvert fall ikke ha noe mer kontakt med det svinet der. Har vært i dine sko før så vet hvordan du har det nå"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du ver hvordan det er å være i hennes sko, og at du selv også ville hatt svar. Da håper jeg den gangen du var i hennes sko aldri fikk svar for da fortjente du det heller ikke. Man skal gi med samme hånd tenker jeg, hvis du ville hatt svar så bør du gi svar. Du er jo ikke med i noe drama hvis du skriver "åj, beklager jeg ante ikke at han hadde dame. Her har du en screenshot som tok meg 2 sek å ta, også har vi ikke hatt kontakt siden jan/feb, vi møttes heller aldri pg. Avstand. Håper du finner ut av det, jeg skal i hvert fall ikke ha noe mer kontakt med det svinet der. Har vært i dine sko før så vet hvordan du har det nå"

Hun har jo gitt henne svar - sendte hun ikke dialogen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typa?

Anonymous poster hash: 81bb2...c49

Ja, jeg er fra et mindre sted hvor vi har en litt merkelig dialekt :fnise:

Anonymous poster hash: 8a23d...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Hun har jo gitt henne svar - sendte hun ikke dialogen da?

Se hva jeg quotet.. Det var det jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er fra et mindre sted hvor vi har en litt merkelig dialekt :fnise:

Anonymous poster hash: 8a23d...843

Det er ikke lov til å skrive på dialekt her inne

Anonymous poster hash: 7bedd...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov til å skrive på dialekt her inne

Anonymous poster hash: 7bedd...9e3

Haha, seriøst?

Nynorsk da? Har sett flere skrive på dialekt da. Og kun fordi jeg bruker ett ord (typa), så betyr ikke det at jeg ikke følger regler...

Anonymous poster hash: 8a23d...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg viste ikke det!

Jeg vet bare hvordan hun har det. Og jeg ville nok også hatt svar. Men samtidig så vil jeg ikke sitte oppi det dramaet her.

Ts

IKKE gi noe annet enn en eventuelt forklaring av tema. Det er sensitiv informasjon av deg selv, og ikke noe hun har noe med å få av deg.

Anonymous poster hash: eb32d...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, seriøst?

Nynorsk da? Har sett flere skrive på dialekt da. Og kun fordi jeg bruker ett ord (typa), så betyr ikke det at jeg ikke følger regler...

Anonymous poster hash: 8a23d...843

Nynorsk er et skriftspråk, ikke dialekt.

Anonymous poster hash: 4a75f...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...