Gå til innhold

Hvorfor er ikke jenter flaue over å vise kaviarkrysset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er. Visning hadde ikke skjedd. Aldri! :)

Anonymous poster hash: 57dd0...1dc

Men til deg og de to andre som har likt innlegget -har dere aldri hatt sex hvor dere blir tatt bakfra, eller 69? Aldri bøyd dere ned naken etter sex for å pplukke opp et håndkle en gang? Eller har dere sex med lyset av??

Jeg tror jeg hadde følt sexlivet var dørgende kjedelig om vi ikke følte at vi kunne være naturlige sammen i senga

Anonymous poster hash: 43fd5...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har man lært seg enda et nytt utrykk, bare på KG:

Kaviarkryss...

Exen min hadde utallige ord for rumpehull. Ballongknuta synes jeg er verre, blir så veldig visuelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Exen min hadde utallige ord for rumpehull. Ballongknuta synes jeg er verre, blir så veldig visuelt.

:ler: Fikk bildet selv i hodet nå..

takk for et tilfeldig smil om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Exen min hadde utallige ord for rumpehull. Ballongknuta synes jeg er verre, blir så veldig visuelt.

:fnise: :fnise: :fnise::skratte:

Sorry pompom....jeg måtte le høyt når jeg leste dette! Oioioioi....syntes det var litt morsomt.

Ellers syntes jeg det er litt rart at folk syntes det er så ekkelt og litt flaut. For å være ærlig syntes jeg det hullet ser digg ut jeg. En glatt fin damerumpe med den lille søte fiseringen i midten er jo bare sexy det. Man må vel få lov å se det på dama si vel? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sir også rumpestrikken.



Anonymous poster hash: e2856...c45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En glatt fin damerumpe med den lille søte fiseringen i midten er jo bare sexy det.

Altså jeg er fullt klar over at det er helt naturlig og at alle har det, men "den lille søte fiseringen"..? Du er klar over at det kommer bæsj derfra?

Jenter bæsjer og promper, de fiser ikke bare littegrann (noe jeg har inntrykk av at mange av dere menn tror, men sier ikke her at du tror det altså, det hørtes bare sånn ut).

Jeg personlig synes ikke det er så veldig søtt... :)

Anonymous poster hash: e2856...c45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Takk skarru f... meg ha! For at du ødela kaviar for oss for all tid. Nå, hver gang vi skal spise kaviar ser vi for oss rumpehull på skiva. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flau over rumpehullet? :klo:

De fleste menn jeg har ligget med, har vært veldig begeistret for rumpehull. De har både fingret, slikket og gjerne også penetrert rumpehullet mitt med stor glede og entusiasme. Og jeg for min del har gjerne gitt analkos tilbake. ;)

I min verden er rumpehull en naturlig, deilig del av sexlivet og en kilde til tenning.

(Kvinne 32)



Anonymous poster hash: d83ee...277
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at mange jenter liker å bli tatt doggystyle. Men det er jo en ganske så avslørende posisjon. Gutta ser jo rett inn i kaviarkrysset til jenta. Hvorfor ikke flaue over dette?

Anonymous poster hash: d18f9...245

Kanskje vi er flaue over det, men kommer over det i sexens hete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men til deg og de to andre som har likt innlegget -har dere aldri hatt sex hvor dere blir tatt bakfra, eller 69? Aldri bøyd dere ned naken etter sex for å pplukke opp et håndkle en gang? Eller har dere sex med lyset av??Jeg tror jeg hadde følt sexlivet var dørgende kjedelig om vi ikke følte at vi kunne være naturlige sammen i senga Anonymous poster hash: 43fd5...13d

Dørgende kjedelig sexliv uten rumpehull??? Rull inn! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 57dd0...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kaviarkryss var nytt for meg, anus ser da ikke ut som et kryss; Derimot har jeg hørt kaviarstjerne, jeg synes igrunnen det låter like dumt; Og hvorfor akkurat kaviar? På grunn av en viss likhet i fargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaviarkryss var nytt for meg, anus ser da ikke ut som et kryss; Derimot har jeg hørt kaviarstjerne, jeg synes igrunnen det låter like dumt; Og hvorfor akkurat kaviar? På grunn av en viss likhet i fargen?

Jeg har også hørt om kaviarstjerne, aldri kryss. Tror ikke det har noe med fargen å gjøre, heller at korken har en stjerne som brukes til å åpne tuben og det muligens gir assosiasjoner?

Anonymous poster hash: a7e66...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt inntrykk er at mange jenter liker å bli tatt doggystyle. Men det er jo en ganske så avslørende posisjon. Gutta ser jo rett inn i kaviarkrysset til jenta. Hvorfor ikke flaue over dette?

Anonymous poster hash: d18f9...245

Skal gutten stå bak i doggy eller anal må han tåle og se dette "kaviarkrysset" ;)

Anonymous poster hash: 642d4...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Altså jeg er fullt klar over at det er helt naturlig og at alle har det, men "den lille søte fiseringen"..? Du er klar over at det kommer bæsj derfra?

Jenter bæsjer og promper, de fiser ikke bare littegrann (noe jeg har inntrykk av at mange av dere menn tror, men sier ikke her at du tror det altså, det hørtes bare sånn ut).

Jeg personlig synes ikke det er så veldig søtt... :)

Anonymous poster hash: e2856...c45

Både menn og kvinner spyr av og til....betyr det da at en munn er kvalmt og at jeg absolutt ikke må kysse en munn? Det hender kvinner har uregelmessig og missfarget utflod fra vagina...betyr det da at jeg aldri bør kysse eller sutte på en fitte? Regner med at du ser hvor jeg vil hen? ;)

Etter min mening er et nyvasket rumpehull like rent og pent som en nyvasket fitte. Det er tett og lekker ikke dritt helt ut av det blå....jeg sier ikke at jeg vil stikke tunga inn i hullet, men jeg syntes det er en fantastisk utsikt å se på når man har f.eks 'doggysex' :)

....meeen det er kanskje bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Flau over rumpehullet? :klo:

De fleste menn jeg har ligget med, har vært veldig begeistret for rumpehull. De har både fingret, slikket og gjerne også penetrert rumpehullet mitt med stor glede og entusiasme. Og jeg for min del har gjerne gitt analkos tilbake. ;)

I min verden er rumpehull en naturlig, deilig del av sexlivet og en kilde til tenning.

(Kvinne 32)

Anonymous poster hash: d83ee...277

Er enig....jeg har inntrykk av at de fleste menn setter stor pris på det aller meste ved kvinnens kropp...og hullene virker å være ekstra spennende :) hehe

Er man flau over å vise det og redd for bakterier og what not, så bør man jo ikke ha sex i det hele tatt. Sex er litt 'grisete og klissete'....det er ikke snakk om to sterile tørre kropper som puler sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...