Gå til innhold

Det å se syner rett etter at man har våknet opp


kenpet

Anbefalte innlegg

Hei. Litt usikker på hvor jeg skal poste dette, men dette var det mest passende stede å postet dette på.

Dette skjer ikke ofte, men det har skjedd et par ganger. I dag våknet jeg av at jeg så en skikkelig diger edderkopp som kravlet på taket. Jeg skvatt selvfølgelig ettersom jeg har fobi for dem, men da jeg slo på lyset ble den borte.. Dette har også skjedd en gang før, begynner vel å bli noen måneder siden. Også den gangen så jeg edderkopper som kravlet rundt om kring, denne gangen på veggen. Etter noen sekunder ble den bare borte. (den "kravlet" ikke avgårde, den ble bare borte i løse lufta).

Er det noen som har opplevd noe lignende før? Utrolig ekkel opplevelse, selv om det bare varte i noen sekunder begge gangene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt laget minst en tråd om dette tidligere. Det heter hypnagoge hallusinasjoner, og er noe de aller fleste har opplevd en eller annen gang. Forekommer hyppigere ved søvnforstyrrelser (f.eks. narkolepsi).



Anonymous poster hash: 98007...b4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever dette noen ganger. Og det er alltid en stor edderkopp som går oppover veggene. Skikkelig ekkelt, siden jeg har fobi for edderkopper.



Anonymous poster hash: a6a97...042
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det rett og slett være at du drømmer og våkner av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det rett og slett være at du drømmer og våkner av det?

Stemmer. Man blir jo skremt. Har opplevd det mange ganger med at jeg drømmer om at edderkopper faller på meg, og da våkner jeg og sprett ut av senga og løper ut av rommet.

Endret av Pourpre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...