Gå til innhold

Føler ikke medfølelse med kvinner, med et greit utsende +, som har lavt betalte jobber


Gjest oleoh

Anbefalte innlegg

Gjest oleoh

Jeg føler medfølelse med lite attraktive jenter som ikke har en ok jobb, men driver med noe ganske lavtlønnet. Selvsagt med andre som sliter. Men absolutt ikke helt ok attraktive jenter +, som ikke har god jobb osv. Det greier jeg ikke. Fordi har så mange muligheter til å nyte en god økonomi bare på grunn av sine fordeler på samlivsmarkedet.

Med unge menn og gutter, absolutt.

Noen som er enige?

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en gjennomsnittslig, singel kvinne med en lavtlønnet jobb er det ikke synd på, men om hun er litt mindre attraktiv er det plutselig synd på hu? Det gir nå lite mening, synes jeg. Hva med gjennomsnittslige, single menn med lavtlønnet jobb da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler medfølelse med lite attraktive jenter som ikke har en ok jobb, men driver med noe ganske lavtlønnet. Selvsagt med andre som sliter. Men absolutt ikke helt ok attraktive jenter +, som ikke har god jobb osv. Det greier jeg ikke. Fordi har så mange muligheter til å nyte en god økonomi bare på grunn av sine fordeler på samlivsmarkedet.

Med unge menn og gutter, absolutt.

Noen som er enige?

Ingen som har medfølelse for deg heller.

Anonymous poster hash: 9dab0...142

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Jeg føler medfølelse med lite attraktive jenter som ikke har en ok jobb, men driver med noe ganske lavtlønnet. Selvsagt med andre som sliter. Men absolutt ikke helt ok attraktive jenter +, som ikke har god jobb osv. Det greier jeg ikke. Fordi har så mange muligheter til å nyte en god økonomi bare på grunn av sine fordeler på samlivsmarkedet.

Med unge menn og gutter, absolutt.

Noen som er enige?

Tror du de trenger eller ønsker din medfølelse?

Dette er en problemstilling jeg aldri har tenkt over, og dermed ikke har noen formening om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha.... så du mener at kvinner med et helt greit utseende bare skal finne seg en tilfeldig type og leve på ham og at dette liksom er et bra liv?

Hvor har du disse ideene fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har medfølelse for de som sliter med noe og trenger medfølelse jeg, uansett.

Sant! Finnes nok av høytlønnede, som trenger medfølelse også. Er ikke slik at folk i lavtlønnede yrker misliker livet eller jobben sin av den grunn.

Jeg har hatt utdanning innen en av de dårligst betalte yrkesutdanningene og stortrivdes i jobben. Bare så synd at det ikke var nok slike jobber i min landsdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pene jenter SKAL finne seg en rik kjekkas som hun kan leve på istedenfor?

Slapp av,velkommen til 2015, hvor vi vil leve av egne tjente penger enn å leke golddigger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.. igjen..



Anonymous poster hash: 393a6...d97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler medfølelse med lite attraktive jenter som ikke har en ok jobb, men driver med noe ganske lavtlønnet. Selvsagt med andre som sliter. Men absolutt ikke helt ok attraktive jenter +, som ikke har god jobb osv. Det greier jeg ikke. Fordi har så mange muligheter til å nyte en god økonomi bare på grunn av sine fordeler på samlivsmarkedet.

Med unge menn og gutter, absolutt.

Noen som er enige?

har generelt sett lite medfølelse med såkalt lavtlønnede i Norge i det store og det hele. Vi lider ikke akkurat noen nød her i Norge. Selv de som går på sosialen har tak over hodet, mat på bordet, pc og internett-tilgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...