Gå til innhold

Bilulykke, låsninger i ryggraden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 7-8 år siden ble en bil jeg satt i kjørt inn i bakfra. Det å da merket jeg ikke stort, men etter to år fikk jeg hodepine som aldri ga seg. Legen sa det var migrene, først nå fant jeg ut at det var låsninger i nakke og rygg. Så 5 år gikk jeg på medisiner som ikke funket. Men da jeg for noen mnd tok det opp med legen min at jeg hadde diagnosen migrene, lo han bare å sa jeg måtte trene. Var da varselslampene mine begynte å lyse, siden jeg det siste halve året har jobbet i en mer aktiv jobb en noen gang og aldri hatt vondere.

Så nå går jeg til kiropraktor. Funker til en hvis grad.

Bør jeg se nærmere på dette med en annen lege? Kan det ha noe med ulykken å gjøre? I så fall kan jeg søke om erstatning? Noen som har erfaringer å dele? Lei av smertene nå..

Anonymous poster hash: 4e837...69d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1: Vil anbefale deg å bytte fastlege, det virker ikke som din tar deg seriøst

2: Røntgen av ryggen vil vise evt låsninger, trange partier/kompresjonsskader ol.

3: Start en utredning av f.eks ortoped om du får henvisning.

Saken er foreldet (3 år), så du vil ikke få erstatning nå



Anonymous poster hash: b1e3e...6f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er ikke foreldet. Det er vel 10 år som gjelder.

Jeg vil sterkt fraråde deg fra å gå til kiropraktor inntil du er godt nok utredet. Jeg har selv en skade som ikke kan påvises med vanlig røntgen, CT eller MR.

En type skade som er veldig vanlig etter å ha blitt påkjørt bakfra.

Jeg kan i verste fall bli lammet eller dø av den type behandlig. Det er typisk å kjenne bedring etter behandling, men så blir man gradvis verre. Mine symptomer startet med migrene, senere kom andre type hodepiner og nakkesmerter.

Anonymous poster hash: acb88...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 7-8 år siden ble en bil jeg satt i kjørt inn i bakfra. Det å da merket jeg ikke stort, men etter to år fikk jeg hodepine som aldri ga seg. Legen sa det var migrene, først nå fant jeg ut at det var låsninger i nakke og rygg. Så 5 år gikk jeg på medisiner som ikke funket. Men da jeg for noen mnd tok det opp med legen min at jeg hadde diagnosen migrene, lo han bare å sa jeg måtte trene. Var da varselslampene mine begynte å lyse, siden

jeg det siste halve året har jobbet i en mer aktiv jobb en noen gang

og aldri hatt vondere.

Så nå går jeg til kiropraktor. Funker til en hvis grad.

Bør jeg se nærmere på dette med en annen lege? Kan det ha noe med ulykken å gjøre? I så fall kan jeg søke om erstatning? Noen som har erfaringer å dele? Lei av smertene nå..Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

4e837c518716d6f2433b40f9c71ed69d"] 4e837...69d

Du bør finne deg en advokat med spesialkompetanse på personskade/trafikkskader. Evt forhøre deg hos personskadeforbundet, eller hva de heter.

Spørsmålet om du kan få noe erstatning, er helt avhengig av hva som ble journalført etter ulykken, og at du nå ikke roter bort tid medå vente og se....

Anonymous poster hash: 4fa26...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...