Gå til innhold

Vil jeg ansees som lav? Selvfølelse-problemer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner faktisk hva du mener, TS! Jeg er 164, men føler meg alltid høyere og større enn alle andre.

Men ja, du er jo ingen kjempe akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hehe, jeg har hørt om folk som føler seg liten sammen med andre, men ikke at de føler seg høye - når de faktisk er ganske lave :)

Unasett, ingen fare for at du skal gå som høy TS :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169 og føler meg nesten litt lav, haha, de fleste rundt meg er noe høyere enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er en jente på 19, så er ferdig med å vokse (Har ikke vokst siden jeg var 16 hehe). Jeg er 155 cm, ønsker egentlig å være lavere, rett og slett fordi jeg føler meg EKSTREMT høy! Aner ikke hva gjennomsnittshøyden til andre er, men er jeg lav, eller er jeg rett og slett ekstremt høy? Ærlige svar, vær så snill. :)

Anonymous poster hash: 1a2e5...459

jeg er 157 og har ikke følt meg lav, helt til jeg så Angela i "the office" for hun er 155cm og først da forstod jeg at jeg faktisk er lav :fnise:

Anonymous poster hash: 2a26f...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er lav.

Datteren min er 1.58, og hun er 11 år....



Anonymous poster hash: f2360...e5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt 150 cm selv, og vet jeg regnes som lav. Føler meg derimot ikke så lav som andre skal ha det til, men langt i fra høy/normalhøyde...



Anonymous poster hash: a353d...0a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Er også rundt 150, føler meg ikke lav. Bare alle de høye som dømmer meg, ha ha. Heldigvis er det slutt på at jeg blir bært rundt fordi jeg er lav. Eller at jeg må sitte på golvet, fordi jeg er lav. Ble heller ikke opplært i å kjøre bil, fordi jeg er lav. Mamma ville skåne meg, tror jeg. Ha ha.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bittelitt over 169 høy, så ja du er lav med dine 155. Veldig lav.



Anonymous poster hash: e0350...0d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS: har du sett på "norske fordommer: født i feil lengde" eller?

Anonymous poster hash: 8f737...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hæ? :)

Det er bra du ser sånn på det da. Var redd det var en av de evinnelige "buhu, jeg vil være høyere"-trådene. Ja, du er lav. Men jeg kan forstå deg. Jeg er 157, og føler meg slett ikke så veldig lav (bortset fra når jeg må ha krakk for å nå opp i kjøkkenskapet...). Det er så rart, da jeg var yngre fikk jeg ofte kommentarer på at jeg var sååå lav, men nå får jeg bare høre at jeg ikke er noe spesielt lav. Og faktisk savner jeg det litt - likte å være den lave jenta :P Det er jo super praktisk, nesten alt av klær (bortsett fra sko og bukser) passer, ingen skjørt/kjoler vil bli tacky og usmakelig korte, jeg kan få plass i et skap (om jeg vil det da..), og har alltid grei plass på fly etc. der andre sliter. Og vil jeg bruke høye hæler vil jeg fortsatt være lavere enn typen (som sier "jo lavere, jo bedre" om jenter). Jeg sluttet å vokse da jeg var sånn 12 år, så tviler på du blir høyere. Ja, du er lav, men heller ikke kortvokst. Bare nyt det å ha en "perfekt" høyde ;)



Anonymous poster hash: 8080e...66e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...