Gå til innhold

Gamle, hippe kjerringer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å Herre ! Jeg byttet min 3'er med en 6 Pluss... :daane:

Men kjære deg da. Stikk fingeren i jorda da menneske, dette kommer du aldri til å klare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Men kjære deg da. Stikk fingeren i jorda da menneske, dette kommer du aldri til å klare.

Nei, du er inne på noe der :(

- det er nok best å bare kvitte seg med den fortest mulig og heller se etter en av de gamle Doro'ene som Cata nevner.

:hoho:

:5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er inne på noe der :(

- det er nok best å bare kvitte seg med den fortest mulig og heller se etter en av de gamle Doro'ene som Cata nevner.

:hoho:

:5:

Og da lurer jeg på. Hva slags klær og sko skal jeg ha slik at min Doro matcher - jeg kommer jo alltid til å ha min Doro godt synlig så det er viktig at tilbehøret blir riktig. Pusen - du er jo så flink med slikt og siden det er 8. mars så er det vel ikke mye forlangt at vi kvinner hjelper hverandre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg går over til en som heter John's, som vi kjøpte til svigermor en gang. Den er visst det enkleste av det enkle og kan betjenes med to hender. Det er kun en telefon som man kan ringe med. Tror det skal gå bra. Alt dette internettet er jo ikke så greit for oss gæmlisene.

Havbris løsning, til glede for nye lesere...

johns-phone-5.jpg

Jeg måtte bare google, for det merket hadde jeg aldri hørt om før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havbris løsning, til glede for nye lesere...

johns-phone-5.jpg

Jeg måtte bare google, for det merket hadde jeg aldri hørt om før.

Riktig. Den ble for vanskelig for svigermor men jeg tror jeg skal klare å betjene den. Så hvis Pusen da bare hjelper meg med bekledningen så skal jeg nok kunne bære min alder med stolthet og verdighet. Grått hår har jeg allerede - jeg mistet håret etter kreftbehandling i fjor og har fått igjen hår med en prakfull gråfarge pluss chemocurls. Jeg kommer som å se ut som DEN dama med min John's telefon, riktige klær og grått hår :laugh:

Endret av Havbris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å rote rundt etter mobiltelefonen i Michael Kors-vesken, sydde jeg en liten lomme i underbuksa til oppbevaring Doroen min.

:opplyser: Det var ingen god idé.

J3TnyAQ.jpg

Endret av Aldrisur
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å slippe å rote rundt etter mobiltelefonen i Michael Kors-vesken, sydde jeg en liten lomme i underbuksa til oppbevaring Doroen min.

:opplyser: Det var ingen god idé.

J3TnyAQ.jpg

:hoho: :hoho: :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Og da lurer jeg på. Hva slags klær og sko skal jeg ha slik at min Doro matcher - jeg kommer jo alltid til å ha min Doro godt synlig så det er viktig at tilbehøret blir riktig. Pusen - du er jo så flink med slikt og siden det er 8. mars så er det vel ikke mye forlangt at vi kvinner hjelper hverandre?

Du har et poeng med at det er Kvinnedagen i dag ja :Nikke:

- nå henger vel vi gæmliskjerringer uansett sammen i kaffe- og te foreninger (hvor vi snakker stygt om den oppvoksende generasjons moralske forfall og vår egen fortreffelighet :ler: )

Jeg er tilhenger av å ha mobilen i en lett tilgjengelig lomme på vesken, og med lyden på max. styrke, og vibrasjon på slik at vi oppfatter at noen forsøker å få kontakt med oss.

6 Pluss passer ikke i lommene på italienske designerjakker og -kåper... de lommene er sydd for modellene opp til og med 6 i normalutgaven.

- og for de andre mobilene som her er nevnt så er de lommene for små.

Men, det frister jo å ha mobilen i trusen etter modell fra 'Aldrisur', - i vibrasjonsmode.... Vi holder oss jo uansett med gamle gubber som ikke har forstått at de kan bytte oss med spreke 20-åringer... og om vi melder oss på alt som kan krype og gå av reklamekanaler så kan det fort bli noen anrop om dagen :hoho:

Antrekk som matcher en Doro fra sent på 80-tallet/tidlig på 90-tallet må jo være å finne i våre egne garderobeskap tenker jeg.

Lærkjoler må jo være en killer til en klassisk Doro som oppbevares i vesken (hvorfor solgte jeg min cognacfarvede lærkjole :klaske: )

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg at vi takker så mye for "morsomhetene", damer.



Anonymous poster hash: 47dd1...6f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke for at det har så mye med temaet for tråden å gjøre, men jeg skulle ønske at ordet "KJERRING" kunne bli utryddet; Det er så respektløst at jeg ikke finner ord for det;

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå tenker jeg at vi takker så mye for "morsomhetene", damer.

Anonymous poster hash: 47dd1...6f2

Kan jeg absolutt ikke tenke meg.

Spesielt etter som TS ikke har kommet med fasitsvaret på hva som er aksptablet for den gruppen h*n har definert i HI.

Du kan kanskje definere fasiten for oss?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng med at det er Kvinnedagen i dag ja :Nikke:

- nå henger vel vi gæmliskjerringer uansett sammen i kaffe- og te foreninger (hvor vi snakker stygt om den oppvoksende generasjons moralske forfall og vår egen fortreffelighet :ler: )

Jeg er tilhenger av å ha mobilen i en lett tilgjengelig lomme på vesken, og med lyden på max. styrke, og vibrasjon på slik at vi oppfatter at noen forsøker å få kontakt med oss.

6 Pluss passer ikke i lommene på italienske designerjakker og -kåper... de lommene er sydd for modellene opp til og med 6 i normalutgaven.

- og for de andre mobilene som her er nevnt så er de lommene for små.

Men, det frister jo å ha mobilen i trusen etter modell fra 'Aldrisur', - i vibrasjonsmode.... Vi holder oss jo uansett med gamle gubber som ikke har forstått at de kan bytte oss med spreke 20-åringer... og om vi melder oss på alt som kan krype og gå av reklamekanaler så kan det fort bli noen anrop om dagen :hoho:

Antrekk som matcher en Doro fra sent på 80-tallet/tidlig på 90-tallet må jo være å finne i våre egne garderobeskap tenker jeg.

Lærkjoler må jo være en killer til en klassisk Doro som oppbevares i vesken (hvorfor solgte jeg min cognacfarvede lærkjole :klaske: )

Lærkjoler og lærskjørt er helt topp på dere gæmlisskjærringer!! :wink:

Dere blir bare enda mer sexy!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ts ganske ung og en sånn person som ser verden i sort/hvitt og er veldig bastant enten JA eller NEI til ting og tang, firkantet? Tror det!

Etter hvert som h*n blir eldre vil h*n bli rundere i kantene og mye mer åpensinnet og mindre fordømmende. Det kalles livserfaring og vett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Nei, du er inne på noe der :(

- det er nok best å bare kvitte seg med den fortest mulig og heller se etter en av de gamle Doro'ene som Cata nevner.

:hoho:

:5:

Ikkje gløym teltet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneiånei! Jeg er full av fail og må trene hardt fram til jeg runder 50. Vekk med Dr Martens, skinnjakke, sneakers og trange jeans. Jeg er til og med så ute og kjøre at jeg er godt over førti og jobber med sånne internettgreier. Trøsten får være at jeg smiler litt av fjortisene som har så dårlig rettskrivning at de ikke kan bruke Swiftkey og skrive meldinger med tre pokes, men må sitte og tappe på seg seneskjedebetennelse i tomlene.



Anonymous poster hash: a916b...0ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Uff da, TS. Jeg tror kanskje du bryr deg litt for mye om hva andre, fremmede mennesker gjør med sitt liv. Hva med å flytte blikket over på deg selv og hvordan du kan forbedre seg, i stedet for å finne feil i andre som overhode ikke trenger å svare til deg?

Dette kommer forresten fra en ung kvinne i starten av tyveårene. Ikke en såkalt "gammel, hip kjerring" som føler seg truffet, om du skulle tro det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...