Gå til innhold

Gamle, hippe kjerringer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag var jeg i byen, og fikk som vanlig se en del av disse kule kjerringene med grått hår, Bergansjakke, svarte jeans ala. Dr. Denim (tettsittende som en tights), Converse og Michael Kors vesker. Jeg ser minst 3 av disse hver dag, og det de har til felles er at de alle er mellom 50 og 60 år og prøver for hardt å være ungdommelige. De har også iPhone 6 som de bruker med å poke skjermen hardt med pekefingeren på motsatt hånd enn den som holder mobilen, og er de som legger ut flest agurkstatuser på Facebook...

Det er også mulig å finne dem på treningssentere med det dyreste av sportstøy, gjerne en rosa 2XU-tights eller en annen fargerik tights med masse mønster på. I tillegg liker de å ha glidelåsen nederst på tightsen åpen (om det er glidelås på den seff) slik at tightsen ser ut som en slags fucked up knickers...

Jeg mener ikke at kvinner i aldersgruppen 50-60 år skal slutte å kle seg stilig og føle seg vel. Jeg prøver bare å få fram min irritasjon for at de prøver så hardt med å se unge ut. Det funker jo ikke å kjøpe seg en Dr. Denim bare fordi barnebarnet ditt liker dem, og Converse er jo ikke akkurat en sko egnet for dem... Så jeg skjønner rett og slett ikke logikken. De klarer jo ikke å få det til å se bra ut, uansett om det er på treningssenteret eller ute. Hvis de har penger til å bruke på sånt, hvorfor ikke satse på en mer sofistikert stil?

Og ja, vi hater deres facebookstatuser om at det regnet 1mm på hytta klokka 21:43 en vakker vårdag mens gubben runket i verkstedet!



Anonymous poster hash: a1fd1...9ed
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, du har virkelig problemer!



Anonymous poster hash: e06c1...0e7
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke ei dame på 50 gå med converse sko? Hvorfor er ikke de skoene egnet til ei voksen dame? Det har da vært converse sko i veldig mange år, sikkert i 60 år.



Anonymous poster hash: fbfb4...fd4
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå det bare er kjerringer som svarer

Hvorfor kan ikke ei dame på 50 gå med converse sko? Hvorfor er ikke de skoene egnet til ei voksen dame? Det har da vært converse sko i veldig mange år, sikkert i 60 år.



Anonymous poster hash: fbfb4...fd4

Fordi de klager konstant over at vi "unge" bruker så jævlig flate sko. Og med converse forbinder man en rocka stil, noe kjerringene aldeles ikke har. De har ikke peiling, og det gjør vondt i øynene.



Anonymous poster hash: a1fd1...9ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er underholdende!



Anonymous poster hash: 9f999...63f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du har virkelig problemer!

Anonymous poster hash: e06c1...0e7

:krangle::scorpis::regler:

Anonymous poster hash: a1fd1...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, du har virkelig problemer!

Anonymous poster hash: e06c1...0e7

getoff.jpg

Anonymous poster hash: 9f999...63f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da er det ditt problem, du får holde deg i hus så du beholder synet.



Anonymous poster hash: fbfb4...fd4
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du gidder!

Du er vel også av den oppfatning at etter man har bikket 30 er livet over? At da bør alle damer gi opp, klippe håret kort og kun kle seg i passende klær for alderen?

Pass på deg selv heller og la andre folk kle seg som de vil.

Anonymous poster hash: 44106...72b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kommer Lene Nystrøm til å bli, just saying



Anonymous poster hash: b6571...16f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Her var det mykje på ein gong, du.

Eg trur ikkje det er så mykje å gjere med dette. Når det gjeld smak og stil så vil dei fleste menneske seie at dei har sin eiga stil, og dei færraste har rett - vala vi tek er i mykje mindre grad enn det vi trur våre eigne, dei er grovt påverka av samfunnet rundt oss. Det er lettare å sjå på andre enn seg sjølv, er eg redd, og då blir ein gjerne ganske lik andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig beskrivelse av gamle hippe kjerringer i 50 - 60 årene. Jeg for min del har ikke sett så mange av "de" men jeg er sikkert ikke på de samme stedene som du er. Du må jammen meg ha studert disse kvinnene ganske nøye, og du må ha sett mange av "de" for å kunne kategorisere slik du gjør.

Men kan du ikke komme med gode råd til "de" da - om hvordan de skal kle seg ute og inne, hva de skal gjøre med håret sitt og hvordan de skal bruke sin IPhone 6 osv.

Og kanskje du hadde hatt godt av å flytte blikket ditt litt - disse kjerringene må jo ta mye av din oppmerksomhet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du som ser alle disse damene?

Bor selv i en stor by, og har ikke sett noen 50-60 åringer som går kledd sånn. Er på treningssenteret jevnlig og, og ingen fargesprakende damer der. Det er mest de unge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Ser nå det bare er kjerringer som svarer

Anonymous poster hash: a1fd1...9ed

That's cute: då du skreiv dette var det berre ABar som hadde svara, og det var heile to av dei også. Er utvalet for det du seier om kjerringer basert på eit likt utval, er det ikkje så imponerande...

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Det er ikke alle som har en "sofistikert" stil selv om de er blitt godt voksne. Nå har jeg et stykke igjen både til 50 og ikke minst 60, men jeg elsker smale jeans og ankelboots eller sneakers, og ser ikke helt for meg at jeg skal være nødt til å skifte stil fullstendig bare fordi jeg blir eldre.

Endret av Nanne70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poker min med mobil med motsatt hånd enn den som holder mobilen...fikk ikke touch telefon før ifjor og er ikke vant til det,så trykker mye feil hvis jeg gjør sånn som ungdommen.

Jeg vet ikke hvordan man screenshotter,konverterer musikk eller får emojier, og jeg er 27år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Artig beskrivelse av gamle hippe kjerringer i 50 - 60 årene. Jeg for min del har ikke sett så mange av "de" men jeg er sikkert ikke på de samme stedene som du er. Du må jammen meg ha studert disse kvinnene ganske nøye, og du må ha sett mange av "de" for å kunne kategorisere slik du gjør.

Men kan du ikke komme med gode råd til "de" da - om hvordan de skal kle seg ute og inne, hva de skal gjøre med håret sitt og hvordan de skal bruke sin IPhone 6 osv.

Og kanskje du hadde hatt godt av å flytte blikket ditt litt - disse kjerringene må jo ta mye av din oppmerksomhet?

:klappe:

Alle gamle hippe kjerringer venter i åndeløs spenning på at fasiten skal avsløres for dem :Hehe:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. At du orker å bruke så mye tid på å studere andre når det åpenbart irriterer deg såpass? Hva slags klær andre folk går med skader da ikke deg på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: 25963...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringer finnes i alle aldre og utgaver. De unge, uhippe kjerringene finnes det flest av.

Kjennetegnet er at de gjerne er veldig kritiske overfor alle som ikke kler seg akkurat slik de har lest det skal være. Deres Mikael Kors veske, som var et must for noen år siden, er nå i skammekroken. For fytti, noe såååå harry kan man da ikke vise seg for folk i!!?

Og tenk at ikke damer på over 50 har skjønt at glidelåsen på tightsen mååå være lukket!? Det går jo virkelig ikke an å sprade rundt på treningssenteret i rosa tights OG åpen glidelås?

Nei, er de først blitt over 50, så burde de være takknemlig for at folk er så tolerante at det tåles å se dem ikledd tekkelig buksedress med hvit skjorte og søtt perlekjede.. Men der går grensen!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...