Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #341 Del Skrevet 8. mai 2005 ...... den som kunne klart det på første forsøk......... Men jeg er veldig veldig veldig glad på deres vegne, og forhåpentligvis slår jeg følge med dere Så klart du slår følge med oss, MrsL Så blir det et vinterbarn i februar på dere. Februar er en veldig fin måned, så det kommer sikkert til å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. mai 2005 #342 Del Skrevet 8. mai 2005 Vi satser alt på det. Vi har jo bare ett kort igjen i ermet å spille ut, så det satser vi på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 8. mai 2005 #343 Del Skrevet 8. mai 2005 Jøss, her skjer det ting. Må tusle inn i dagboken til Xavia da *tusle, tusle* Åssen går det med deg da VV? Hatt en fin helg? Håper det! Sitter og ser på haggel som detter ned fra himmelen. Fint innevær og KG-vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #344 Del Skrevet 8. mai 2005 Jøss' date=' her skjer det ting. Må tusle inn i dagboken til Xavia da *tusle, tusle*[/quote'] Ja, ikke sant. Sender noen gravid vibber i din retning så dere også snart lykkes jeg, Imax Helga har vært strålende, om enn været har vært kaldt og ustabilt.. :-? Hagl hadde vi i går, i dag er det bare en og annen regnbyge. Dessverre er det kald og sur vind :-( absolutt ikke noe mai vær. Fint vær for KG, det er det derimot ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Nå har vi vært i sommerfuglparken, tok med oss bestekameraten til Vesla. De storkoste seg sammen med alle sommerfuglene. Pekte måpte og funderte over alle de forskjellige fargene, mønstrene og ikke minst størrelsene. Det var en fryd å høre på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #345 Del Skrevet 8. mai 2005 Graviditeten har ikke helt gått opp for meg ennå. Så i går tok jeg en ny test bare for å se om det var sant :oops: Jeg er fortsatt gravid 2 av tantene til Ordensmannen var på besøk her i går, heldigvis ringte de først, slik at vi fikk ryddet unna det verste Jeg rakk å ta opp en røre med lapper fra frysen også, slik at vi hadde noe å servere. De ble kjempe imponerte (jeg er jo østlending) også var det sikkert godt med noe annet enn søte kaker etter en lang dag i konfirmasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 8. mai 2005 #346 Del Skrevet 8. mai 2005 Du kan jo fortsette å ta en test om dagen frem til fødselen, ikke sant? He he. Clearblue er sikkert glad for sponsingen Har en venninne som har egen veterinærklinikk, og hun tok ørten UL på seg selv de første 18 ukene. Og blir jeg gravid kommer jeg nok til å besøke henne temmelig ofte! Skjønner at man må dobbeltsjekke litt, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 8. mai 2005 #347 Del Skrevet 8. mai 2005 Mørn mørn Vips Her er det stemning for tiden ser jeg - Det er bra det Begge mine to er født i slutten av januar, så vinterbarn er helt flott det ja Snart må du begynne å legge ut sånn - 8+4 og sånn, så vi som ikke klarer å holde fokus på alt samtidig, klarer å holde følge Spekulerer på hva jeg skal ha som velkomstdrikk da... Har du noen gode forslag? Hva hadde dere? Har lyst på champagne, men er litt i tvil om det blir for dyrt Jammen koster det penger å gifte seg, har kommet på 20000 allerede vi, og har ikke tatt med pynt eller no.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #348 Del Skrevet 8. mai 2005 Du kan jo fortsette å ta en test om dagen frem til fødselen, ikke sant? He he. Clearblue er sikkert glad for sponsingen Nei, dette var min siste sponsing av Clearblue, i hvertfall for de neste 9mnd Selv om en test i uka, sikkert hadde vært greit fram til jeg kjente spark eller så en reel gravid mage.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 8. mai 2005 Begge mine to er født i slutten av januar' date=' så vinterbarn er helt flott det ja [/quote'] Helt enig, vinterbarn er ikke å forakte, kan jo ikke akkurat forakte meg selv, kan jeg? Nei, har ikke lyst til det februar, er også en fin måned Det kommer, det kommer, men det vil ta litt tid.. Ble jo gravid på første forsøk. Så aldri noe til mensen og testet ikke før vi hadde prøvd i 8 uker :oops: Og det er jo liten vits å ha 4-9uker +2 dager på vei i signaturen Regner med at legen vil hjelpe meg med å finne en mer nøyaktig termin når jeg skal dit. Så i slutten av måneden vil jeg nok kunne komme med noe konkret, håper jeg :D Vi hadde champagne. Litt dyrere enn mye annet, men det smaker fortreffelig da Da synes jeg dere ligger godt ann så langt jeg. Der du sparer mest er drikkevarer, lokalet, alt dillet og antall gjester kan og ha en del å si, om enn ikke alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #350 Del Skrevet 9. mai 2005 I dag har jeg vært kjempe flink. Jeg har Fridagen min i dag, og har fått unna ganske mye. -Har sittet på data`n å gjort forefallende skrivearbeid i 2t Har litt igjen, men er kommet langt på vei. -Strikket ganske mye på et babyteppe, så nå er jeg snart halvveis. Babyen kommer senest fredag Jeg får se å få opp dampen litt tenker jeg.. -Vasket 3 maskiner med klær -Støvsugd hele leiligheten -Limt noen flere bilder inn i albumet til Vesla, og sortert ut bilder til albumet vårt. -Henta Vesla i barnehagen -Vært i butikken å handlet tran. Vesla er veldig glad i tran -å nå skal jeg lage litt middag Håper dere alle har en fin dag. Setter fram litt tran og noen skjeer om noen av dere vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 9. mai 2005 #351 Del Skrevet 9. mai 2005 Tran, ja! Er det noe jeg burde ta nå som jeg er gravid? (Ja, jeg vet at jeg burde gjort det selv om jeg ikke var gravid, men anbefales det for gravide?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #352 Del Skrevet 9. mai 2005 Gosj! så trøtt og sliten jeg plutselig ble! Satt sammen med Vesla å så barne-TV, og plutselig er det slutt, og Vesla står og lurer på om jeg ikke skal våkne snart :oops: Da vi kjøpte som sagt tran i dag, og da kjøpte vi barne tran. Tenkte vi skulle ha litt forandring fra den vanlige og Lofot tranen. Vi tok ei skje hver og var skjønt enige om 3 ting: *Den smakte VONDT *Det er godt flaska er liten, da blir vi fortere ferdige med den *Vi må ha mye besøk framover, og helst av det slaget som drikker tran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 9. mai 2005 #353 Del Skrevet 9. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. mai 2005 #354 Del Skrevet 9. mai 2005 Tar kapsler jeg, om jeg husker det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #355 Del Skrevet 9. mai 2005 Xavia, du trenger ikke ta tran, men det kan være greit å få i seg nok D-vitaminer og omega-3. Omega-3 kan gjøre underverker på hjernen sies det Så da tar jeg litt, så trollet kanskje får et lite forsprang Tilde jeg tok kapsler i forrige svangerskap. Kapslene er for store for Vesla, og om ho skulle tømt en hel flaske tran alene, ville den vært dårlig når ho kom halvveis Så da er det bare å ta fram skjea Lykke til med testingen i dag, Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. mai 2005 #356 Del Skrevet 10. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #357 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei, hei MrsL ............................................................................................ Vesla er hos bestekameraten å spiser middag, og Ordensmannen er ute for å hente pizzaen vi skal ha. Tenkte å spørre om han kunne ta et magebilde, før vi spiser. Tok ikke det sist, men tror det kan bli gøy å ha, særlig mot slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 10. mai 2005 #358 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, magebilde må du ha. Jeg tok bare ett sist. Denne gangen vil jeg prøve å få tatt bilder jevnlig. Litt morsomt å ha. I morgen skal jeg kjøpe tran! Nå har jeg støvsuget og vasket huset. *Klappe seg selv på skulderen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. mai 2005 #359 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei Vimsi, Du får ta så mange magebilder så kan du etter hvert lage et leksikon av alle bildene, sånn som det penisleksikonet Esben Benestad har laget! Blir morsomt å følge med! Ha en strålende onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #360 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser ikke ut til at det blir så mange bildene, nei :-? Ordensmannen skjønte overhode ikke poenget med å ta bilde allerede nå. Så jeg venter til jeg kommer hjem, å så får jeg søster´n til å ta et bilde Så satser jeg på et bilde i måneden, tror det er realistisk, og da vil man i hvertfall se forskjell i magestørrelse Sist tok jeg magebilde 6 uker før termin og på fødselsdagen hennes, 8 dager før termin. Bare på de bildene ser man Stor forskjell.. Så skal det også sies at jeg ikke kunne kjøre bil de siste 4 ukene, jeg rakk ikke frem til pedalene :o :oops: Xavia, håper du kjøpte en tran som smakte bedre enn barnetranen Vi orka ikke mer av den, så nå har vi tømt flaska i vasken, og etterpå skal vi ut å kjøpe ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå