Gjest Rainbow Skrevet 13. oktober 2005 #661 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg vil åsså ut og spise.... Det er så lenge siden jeg har vært på no annet enn pizza og gatekjøkken atte Har lykketrollet i magen det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #662 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå var det pizza jeg var ute å spiste, da.. Trollet i magen har det tydellig kjempe bra Aktiviteten begynner å ta seg opp igjen, etter å ha vært litt roligere den siste uka Vesla har vært hjemme fra barnehagen i dag,- feber. Formen er derimot god, så nå skal vi på driving-rangen. Ordensmannen kom heim med golfkølle til henne i går, og da må den så klart prøves ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 14. oktober 2005 #663 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei hei Vimsevips ha' en rigtig bra helg :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #664 Del Skrevet 14. oktober 2005 Håper du får en fin helg Vips, og god bedring til vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #665 Del Skrevet 16. oktober 2005 Vesla ser ut til å være kvitt feberen for denne gangen, hosten sitter fortsatt i, men den forsvinner vel etterhvert den også Ellers stortrives trollet i magen for tida Og det til tross for at h*n får gjentatt et mantra maaaange ganger hver dag fra Vesla. Det er sånn: Baby, nå snakker jeg til deg. Du liker Vesla, du liker is og du liker lørdagsgodt. Ikke sant, vel ? Det gjelder å skaffe seg en alliert med en gang.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Siden vi var så flinke til å vaske forige helg, har jeg bare støvsugd denne helga, da har vi også bedre tid til støvtørking. Så det er dagens gjøremål. Og i kveld skal Vesla og jeg på teater: "Den lille Muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet i hodet hans." Tror det kommer til å bli en suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 16. oktober 2005 #666 Del Skrevet 16. oktober 2005 :grine2: :grine2: :grine2: Åssen var showet da Vips? Falt det i smak hos Vesla? Syns det var så supert det hun sier til babyen, Hun er slett ikke dum den Vesla di asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #667 Del Skrevet 16. oktober 2005 :grine2: :grine2: :grine2: Åssen var showet da Vips? Falt det i smak hos Vesla? Syns det var så supert det hun sier til babyen, Hun er slett ikke dum den Vesla di asså ← Showet var ordentlig bra Enkelte av dyra var litt skumle, men da bare koste ho litt med babyen, så gikk det også kjempe fint Vi kjøpte plakaten også, så den måtte Ordensmannen henge opp på skapdøra hennes i det vi kom inn døra. Tror ikke ho hadde fått av skoa en gang før den måtte opp Nei, dum er ho ikke, heldigvis. Og til vårt hell er forsøkene hennes fortsatt såpass gjennomsiktige at de er lette å ta. I mellomtiden forbereder vi oss på "verre" tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #668 Del Skrevet 17. oktober 2005 Baby, nå snakker jeg til deg. Du liker Vesla, du liker is og du liker lørdagsgodt. Ikke sant, vel ? Det gjelder å skaffe seg en alliert med en gang.. Så artig Er ikke så dum hun vesla du Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 17. oktober 2005 #669 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har dagen vært bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #670 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så artig Er ikke så dum hun vesla du Håper du får en fin uke ← Nei, ikke så veldig dum. Ho har i løpet av helga moderert det litt, så nå er det: Baby nå snakker jeg med deg. Du liker Vesla godt, og når du blir stor, da liker du is og lørdagsgodt, ikke sant, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #671 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har dagen vært bra? ← JA Både gårsdagen og dagen i dag har vært gode Kjenner jeg begynner å bli trøttere, så det skal bli deilig med feriedag på fredag Planen er å få gjort unna en god del skrivearbeid da. (Det må jeg, begynner med foreldresamtale i neste uke..). Ellers kommer mamma og pappa til helga, det skal bli kos Og søster´n ringte i går, og meddelte at vi vil få en bryllupsinvitasjon derfra en gang i løpet av det neste 1 1/2 året! Så denne uka tror jeg kommer til å bli ganske fortreffelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 19. oktober 2005 #672 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ååååååå Vips, jeg har blitt bestemamma.... Til to vidunderlige, små marsvinbebisser, også fikk jeg jammen sett hele fødselen :grine2: Livets under! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #673 Del Skrevet 20. oktober 2005 Heldiggrisen deg, Rainbow Og gratulerer som bestemamma! Selv skal jeg nå ha FERIE, fram til søndag kveld, DET gleder jeg meg til! Mamma og pappa kommer i morgen kveld, så det blir antagelig lite å se til meg her inne de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 20. oktober 2005 #674 Del Skrevet 20. oktober 2005 :enig_anim: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. oktober 2005 #675 Del Skrevet 20. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. oktober 2005 #676 Del Skrevet 20. oktober 2005 Kan tenke meg det er koselig å få besøk hjemmefra. Kos deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #677 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hopper innom og sier hei sånn helt åpentlyst jeg. Orker ikke sniklese nemlig. Flotters med ferie fram til søndag, da! Det blir nok usedvanlig deilig kan jeg tenke meg. Og vesla di er forresten et artig lite menneske som vet hva hun skal si. Hvem liker forresten ikke is og lørdagsgodt? Tror ikke hun trenger å bekyre seg så fælt for det. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. oktober 2005 #678 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kos deg med ferien din Jeg har også fri i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #679 Del Skrevet 21. oktober 2005 OJ! Her hadde det vært mange inne siden i går! i dagboka mi, Hope Og ja, denne feriedagen trengte jeg utrolig sårt nå. Hadde litt vel mye hormoner i kroppen de siste dagene på jobb. Og da bidrar man jo ikke noe særlig til et positivt arbeidsmiljø.. MrsL Er det ikke deilig med en FRI dag? Jeg har begynt å vaske hus med tanke på helgas innrykk. Heldigvis har jeg god hjelp av Ordensmannen, så det skal nok gå fort og greit Tilde Det blir kjempe godt med besøk nå. Lenge siden sist er det, og så er det jo bare utrolig koselig, da Blondinen Håper du får en god, god helg Legebesøk: Har vært på kontroll hos legen i dag. Vekta er nå oppe i rett over 2kg over utgangspunktet. Han liker det ikke så altfor godt, men så lenge alt annet ser greit ut, er det lite han kan gjøre. Og spiser, det gjør jeg jo Har litt lite jern, men ikke så mye at jeg må ta tabletter, men kommer vel til å spise mer leverpostei, og være mer villig til å ha en av Ordensmannens favoritt middager,- blodpudding i en periode fremover tenker jeg. Jeg misliker ikke blodpudding, men favoritt mat,- det er det definitivt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 21. oktober 2005 #680 Del Skrevet 21. oktober 2005 God helg til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå