Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

Gjest Rainbow

:sjenert: Jeg vil åsså ut og spise....

Det er så lenge siden jeg har vært på no annet enn pizza og gatekjøkken atte :roll:

Har lykketrollet i magen det fint ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det pizza jeg var ute å spiste, da..

Trollet i magen har det tydellig kjempe bra :) Aktiviteten begynner å ta seg opp igjen, etter å ha vært litt roligere den siste uka ;)

Vesla har vært hjemme fra barnehagen i dag,- feber.

Formen er derimot god, så nå skal vi på driving-rangen. Ordensmannen kom heim med golfkølle til henne i går, og da må den så klart prøves ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla ser ut til å være kvitt feberen for denne gangen, hosten sitter fortsatt i, men den forsvinner vel etterhvert den også ;)

Ellers stortrives trollet i magen for tida :) Og det til tross for at h*n får gjentatt et mantra maaaange ganger hver dag fra Vesla. Det er sånn:

Baby, nå snakker jeg til deg. Du liker Vesla, du liker is og du liker lørdagsgodt. Ikke sant, vel ? :ler:

Det gjelder å skaffe seg en alliert med en gang.. ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Siden vi var så flinke til å vaske forige helg, har jeg bare støvsugd denne helga, da har vi også bedre tid til støvtørking. Så det er dagens gjøremål. Og i kveld skal Vesla og jeg på teater:

"Den lille Muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet i hodet hans." Tror det kommer til å bli en suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

:grine2: :grine2: :grine2:

Åssen var showet da Vips?

Falt det i smak hos Vesla?

Syns det var så supert det hun sier til babyen, :ler::ler:

Hun er slett ikke dum den Vesla di asså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2:  :grine2:  :grine2:

Åssen var showet da Vips?

Falt det i smak hos Vesla?

Syns det var så supert det hun sier til babyen,  :ler:  :ler:

Hun er slett ikke dum den Vesla di asså ;)

Showet var ordentlig bra :)

Enkelte av dyra var litt skumle, men da bare koste ho litt med babyen, så gikk det også kjempe fint ;)

Vi kjøpte plakaten også, så den måtte Ordensmannen henge opp på skapdøra hennes i det vi kom inn døra. Tror ikke ho hadde fått av skoa en gang før den måtte opp :)

Nei, dum er ho ikke, heldigvis. Og til vårt hell er forsøkene hennes fortsatt såpass gjennomsiktige at de er lette å ta. I mellomtiden forbereder vi oss på "verre" tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby, nå snakker jeg til deg. Du liker Vesla, du liker is og du liker lørdagsgodt. Ikke sant, vel ? :ler:

Det gjelder å skaffe seg en alliert med en gang.. ;)

Så artig :ler: Er ikke så dum hun vesla du ;)

Håper du får en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig  :ler:  Er ikke så dum hun vesla du ;)

Håper du får en fin uke :klem:

Nei, ikke så veldig dum. Ho har i løpet av helga moderert det litt, så nå er det:

Baby nå snakker jeg med deg. Du liker Vesla godt, og når du blir stor, da liker du is og lørdagsgodt, ikke sant, vel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dagen vært bra?

JA :)

Både gårsdagen og dagen i dag har vært gode :)

Kjenner jeg begynner å bli trøttere, så det skal bli deilig med feriedag på fredag ;)

Planen er å få gjort unna en god del skrivearbeid da. (Det må jeg, begynner med foreldresamtale i neste uke..).

Ellers kommer mamma og pappa til helga, det skal bli kos :)

Og søster´n ringte i går, og meddelte at vi vil få en bryllupsinvitasjon derfra en gang i løpet av det neste 1 1/2 året!

Så denne uka tror jeg kommer til å bli ganske fortreffelig :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

:smilorange::smilorange::smilorange:

Ååååååå Vips, jeg har blitt bestemamma....

Til to vidunderlige, små marsvinbebisser, også fikk jeg jammen sett hele fødselen :grine2:

Livets under!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen deg, Rainbow :)

Og gratulerer som bestemamma! :)

Selv skal jeg nå ha FERIE, fram til søndag kveld, DET gleder jeg meg til! :)

Mamma og pappa kommer i morgen kveld, så det blir antagelig lite å se til meg her inne de neste dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke: Hopper innom og sier hei sånn helt åpentlyst jeg. Orker ikke sniklese nemlig.

Flotters med ferie fram til søndag, da! Det blir nok usedvanlig deilig kan jeg tenke meg.

Og vesla di er forresten et artig lite menneske som vet hva hun skal si. Hvem liker forresten ikke is og lørdagsgodt? Tror ikke hun trenger å bekyre seg så fælt for det.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ! :overrasket:

Her hadde det vært mange inne siden i går!

:velkommen: i dagboka mi, Hope :)

Og ja, denne feriedagen trengte jeg utrolig sårt nå. Hadde litt vel mye hormoner i kroppen de siste dagene på jobb. Og da bidrar man jo ikke noe særlig til et positivt arbeidsmiljø.. :sjenert:

MrsL Er det ikke deilig med en FRI dag? Jeg har begynt å vaske hus med tanke på helgas innrykk. Heldigvis har jeg god hjelp av Ordensmannen, så det skal nok gå fort og greit ;)

Tilde Det blir kjempe godt med besøk nå. Lenge siden sist er det, og så er det jo bare utrolig koselig, da :)

Blondinen :klem: Håper du får en god, god helg :)

Legebesøk:

Har vært på kontroll hos legen i dag. Vekta er nå oppe i rett over 2kg over utgangspunktet. Han liker det ikke så altfor godt, men så lenge alt annet ser greit ut, er det lite han kan gjøre. Og spiser, det gjør jeg jo :)

Har litt lite jern, men ikke så mye at jeg må ta tabletter, men kommer vel til å spise mer leverpostei, og være mer villig til å ha en av Ordensmannens favoritt middager,- blodpudding i en periode fremover tenker jeg. Jeg misliker ikke blodpudding, men favoritt mat,- det er det definitivt ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...