Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

Sant nok. Det er fordeler med adopsjon når det kommer til kolikk, ingen tvil om det ;)

Krysser fingrene for at nestemann:

-ikke får kolikk

-får mine øyne

-føttene til Ordensmannen

-ikke får allergi

-ikke får astma

-mer min hodestørrelse ved fødselen enn Ordensmannens.. (Ordensmannen og familien hans har STORE hoder, jeg og familien min ganske så små)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vimsa!! :D

Måtte jo bare en tur innom her og lese! Masse som har skjedd hos deg ja! :)

Du var jo bare så fin på dagen deres!! :) Ble helt sjuk jeg når jeg så bildene, he he!! Det var den kjolen som du fikk sydd sant? Mener å huske du sa det på ett av treffene vi hadde for lenge siden. Nydelig var du rett og slett!! :D :D

Og gratulerer med den lille spiren i magen! Så kjekt da! ja, tipper lilemor er stolt, he he!! Er jo så lenge siden jeg har sett henne nå. Så henne så vidt i vognen når vi skulle på treffog prøve å finne huset til crazy, he he!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshine-t!

Er du tilbake? Dette var lenge siden!

Husker godt det treffet, ja. Ordentlig gøy var det :)

Det stemmer det, mamma var på besøk så ho og Vesla ble med meg bort til bussholdeplassen..

Hvordan går det med vesle jenta di da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordensmannen og jeg har så vidt begynt å touche temaet: Hva skal barnet hete?

Så i går kveld ble vi enige om:

Juel Nisse, om det skulle bli en gutt på julaften

Beibi, om det er en riktig søt jente

Uff, om den kommer noen minutter før midnatt nyttårsaften

Utover det har vi i grunnen ikke blitt enige om noe

:)

Endret av Vimsevips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig, MrsL, Alwa og Blondinen :vinke:

Alwa: Nei, Juel Nisse er ikke den vanligste kombinasjonen (lurer på hvorfor) :klø: Så jeg kan godt forstå at du stusset litt på det siste av dem :ler2:

MrsL: Flotte navn vi har funnet så langt, synes du ikke :ler:

Blondinen: God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, MrsL, Alwa og Blondinen :vinke:

Alwa: Nei, Juel Nisse er ikke den vanligste kombinasjonen (lurer på hvorfor) :klø: Så jeg kan godt forstå at du stusset litt på det siste av dem  :ler2:

MrsL: Flotte navn vi har funnet så langt, synes du ikke  :ler:

Blondinen: God helg til deg også :klem:

Ja supre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg 6:30 av Vesla som hylte. Ho hadde mareritt, men klarte å få fram at ho måtte på do :) Da ble jeg kjempe stolt av henne!! :)

Ho klarte ikke å bli kvitt marerittet før ho kom opp i senga vår etter doturen.

Så det ble vel et 5-minutt langt hyl som vekket oss i dag :forvirret:

Selv sovnet hun godt etterpå, og sov til 8:30, selv lå jeg til 8, men sov ikke noe særlig. Ordensmannen lå til 10, men sovna ikke igjen før Vesla stod opp.

Resultatet av marerittet var at jeg slokna i senga i 4-tida i ettermiddag, og sov i nesten 1,5t! Det gjorde godt, men jeg er spent på hvilket utslag det vil få i natt..

I morgen skal Ordensmannen på golfturnering, så da blir det bare Vesla og jeg. Håper på oppholdsvær, har plan om en bestemt tur, men glemte igjen regntøyet på jobb på fredag, så opphold er et "must." Svikter været tror jeg vi drar på Havanna ganske tidlig, så kan vi dra når det begynner å bli overfylt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert::sjenert::sjenert:

Det lønner seg jammen ikke å være borte så lenge Vips, gosh så mange sider man må lese gjennom før man skjønner hva som har skjedd siden sist....

Hvordan går det med Vesla og hodepinen, har det vært mer?

Hva med deg selv og kynnerne?

Jeg digger navnene deres :grine2: :ler:;)

Ha en kjempefin søndag Vimsevips :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert:  :sjenert:  :sjenert:

Hvordan går det med Vesla og hodepinen, har det vært mer?

Hva med deg selv og kynnerne?

Jeg digger navnene deres :grine2:  :ler:  ;)

Ha en kjempefin søndag Vimsevips :klem:

Vesla har ikke hatt sånn fryktelig vondt i hode siden sist, men klager over litt småvondt med jevne mellomrom .

Kynnere har jeg fremdeles, skulle egentlig til legen nå på tirsdag, men er blitt flytta til onsdag i neste uke. Kommer til å ta det opp på nytt da. Leste inne på snartmamma at det kunne skyldes treg mage eller UVI. Av de to er det i såfall bare UVI som er aktuelt, tror allikevel ikke det er det som er årsaken. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet, og ta i mot all hjelp og pleie jeg kan fra Ordensmannen i mellomtiden ;)

Så flott at du også liker navnene :ler: Ordentlig GØY å finne navn denne gangen :ler: Morsomt var det sist også, men det er litt mer avslappet stemning over det denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er UVI :klø: *hilsen uvitenden MrsL på graviditet*

Urinveisinfeksjon,- ikke så veldig mye med graviditet å gjøre.

Selv lærte jeg forkortelsen i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla og jeg har vært på Hermetikkmuseet og Sjøfartsmuseet i dag.

Vesla likte begge deler kjempe godt.

På Hermetikkmuseet satt ho i 20min å putta plastfisk i esker, for så å gå opp å leike med klinkekulene i en halv time. I følge henne, et av de beste museene vi har vært på, på lenge ;)

På Sjøfartsmuseet viste ho inngående kunnskap om kirkegårder, kister og hva som skjer med de døde før og etter de kommer i jorda. En del av forklaringene tydet på at hun hadde diskutert dette med noen andre unger. Tviler litt på at voksne sier at man klyper den døde i armen for å sjekke om de er døde eller bare sover ;)

Etterpå møtte vi Ordensmannen og dro ut på søndagsmiddag. I dag ble det komle, Vesla spiste så mye at ho ikke klarte en bit av desserten. Så kanskje ho når 15kg til jul allikevel. I så fall blir det nytt bilsete i julepresang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen startet som blåmandag, man ble bedre utover dagen.

Jeg liker det når det går den vegen :)

Nå er jeg sliten og trøtt, og synes jeg hører senga rope. Får vel høre på den i dag, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sjøfartsmuseet viste ho inngående kunnskap om kirkegårder, kister og hva som skjer med de døde før og etter de kommer i jorda. En del av forklaringene tydet på at hun hadde diskutert dette med noen andre unger. Tviler litt på at voksne sier at man klyper den døde i armen for å sjekke om de er døde eller bare sover ;)

:ler::ler::ler:

Etter at vi giftet oss så sier Minsten hver gang vi kjører forbi kirka -

der bor pappa'n min :overrasket:

Skjønner ikke helt hva det er med det menne.....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...