Vimsevips Skrevet 14. september 2005 Forfatter #581 Del Skrevet 14. september 2005 Sant nok. Det er fordeler med adopsjon når det kommer til kolikk, ingen tvil om det Krysser fingrene for at nestemann: -ikke får kolikk -får mine øyne -føttene til Ordensmannen -ikke får allergi -ikke får astma -mer min hodestørrelse ved fødselen enn Ordensmannens.. (Ordensmannen og familien hans har STORE hoder, jeg og familien min ganske så små) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 14. september 2005 #582 Del Skrevet 14. september 2005 Hei vimsa!! :D Måtte jo bare en tur innom her og lese! Masse som har skjedd hos deg ja! Du var jo bare så fin på dagen deres!! Ble helt sjuk jeg når jeg så bildene, he he!! Det var den kjolen som du fikk sydd sant? Mener å huske du sa det på ett av treffene vi hadde for lenge siden. Nydelig var du rett og slett!! :D :D Og gratulerer med den lille spiren i magen! Så kjekt da! ja, tipper lilemor er stolt, he he!! Er jo så lenge siden jeg har sett henne nå. Så henne så vidt i vognen når vi skulle på treffog prøve å finne huset til crazy, he he!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. september 2005 Forfatter #583 Del Skrevet 15. september 2005 Sunshine-t! Er du tilbake? Dette var lenge siden! Husker godt det treffet, ja. Ordentlig gøy var det Det stemmer det, mamma var på besøk så ho og Vesla ble med meg bort til bussholdeplassen.. Hvordan går det med vesle jenta di da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. september 2005 Forfatter #584 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Ordensmannen og jeg har så vidt begynt å touche temaet: Hva skal barnet hete? Så i går kveld ble vi enige om: Juel Nisse, om det skulle bli en gutt på julaften Beibi, om det er en riktig søt jente Uff, om den kommer noen minutter før midnatt nyttårsaften Utover det har vi i grunnen ikke blitt enige om noe Endret 15. september 2005 av Vimsevips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. september 2005 #585 Del Skrevet 15. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #586 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg syntes Juel var greit nok, men stussa litt på Nisse helt til jeg skjønte hva du mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 16. september 2005 #587 Del Skrevet 16. september 2005 Ha en god helg, vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. september 2005 Forfatter #588 Del Skrevet 16. september 2005 Så koselig, MrsL, Alwa og Blondinen Alwa: Nei, Juel Nisse er ikke den vanligste kombinasjonen (lurer på hvorfor) :klø: Så jeg kan godt forstå at du stusset litt på det siste av dem MrsL: Flotte navn vi har funnet så langt, synes du ikke Blondinen: God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2005 #589 Del Skrevet 16. september 2005 Goooood helg Vipsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. september 2005 #590 Del Skrevet 16. september 2005 Så koselig, MrsL, Alwa og Blondinen Alwa: Nei, Juel Nisse er ikke den vanligste kombinasjonen (lurer på hvorfor) :klø: Så jeg kan godt forstå at du stusset litt på det siste av dem MrsL: Flotte navn vi har funnet så langt, synes du ikke Blondinen: God helg til deg også ← Ja supre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. september 2005 Forfatter #591 Del Skrevet 17. september 2005 I dag våknet jeg 6:30 av Vesla som hylte. Ho hadde mareritt, men klarte å få fram at ho måtte på do Da ble jeg kjempe stolt av henne!! Ho klarte ikke å bli kvitt marerittet før ho kom opp i senga vår etter doturen. Så det ble vel et 5-minutt langt hyl som vekket oss i dag Selv sovnet hun godt etterpå, og sov til 8:30, selv lå jeg til 8, men sov ikke noe særlig. Ordensmannen lå til 10, men sovna ikke igjen før Vesla stod opp. Resultatet av marerittet var at jeg slokna i senga i 4-tida i ettermiddag, og sov i nesten 1,5t! Det gjorde godt, men jeg er spent på hvilket utslag det vil få i natt.. ******************************************************* I morgen skal Ordensmannen på golfturnering, så da blir det bare Vesla og jeg. Håper på oppholdsvær, har plan om en bestemt tur, men glemte igjen regntøyet på jobb på fredag, så opphold er et "must." Svikter været tror jeg vi drar på Havanna ganske tidlig, så kan vi dra når det begynner å bli overfylt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 18. september 2005 #592 Del Skrevet 18. september 2005 Det lønner seg jammen ikke å være borte så lenge Vips, gosh så mange sider man må lese gjennom før man skjønner hva som har skjedd siden sist.... Hvordan går det med Vesla og hodepinen, har det vært mer? Hva med deg selv og kynnerne? Jeg digger navnene deres :grine2: Ha en kjempefin søndag Vimsevips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 18. september 2005 #593 Del Skrevet 18. september 2005 God morgen Vimsevips! Lenge siden sist ja... Takk for hilsen i boka mi. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 18. september 2005 Forfatter #594 Del Skrevet 18. september 2005 Hvordan går det med Vesla og hodepinen, har det vært mer? Hva med deg selv og kynnerne? Jeg digger navnene deres :grine2: Ha en kjempefin søndag Vimsevips ← Vesla har ikke hatt sånn fryktelig vondt i hode siden sist, men klager over litt småvondt med jevne mellomrom . Kynnere har jeg fremdeles, skulle egentlig til legen nå på tirsdag, men er blitt flytta til onsdag i neste uke. Kommer til å ta det opp på nytt da. Leste inne på snartmamma at det kunne skyldes treg mage eller UVI. Av de to er det i såfall bare UVI som er aktuelt, tror allikevel ikke det er det som er årsaken. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet, og ta i mot all hjelp og pleie jeg kan fra Ordensmannen i mellomtiden Så flott at du også liker navnene Ordentlig GØY å finne navn denne gangen Morsomt var det sist også, men det er litt mer avslappet stemning over det denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. september 2005 #595 Del Skrevet 18. september 2005 Hva er UVI :klø: *hilsen uvitenden MrsL på graviditet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 18. september 2005 Forfatter #596 Del Skrevet 18. september 2005 Hva er UVI :klø: *hilsen uvitenden MrsL på graviditet* ← Urinveisinfeksjon,- ikke så veldig mye med graviditet å gjøre. Selv lærte jeg forkortelsen i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. september 2005 #597 Del Skrevet 18. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 18. september 2005 Forfatter #598 Del Skrevet 18. september 2005 Vesla og jeg har vært på Hermetikkmuseet og Sjøfartsmuseet i dag. Vesla likte begge deler kjempe godt. På Hermetikkmuseet satt ho i 20min å putta plastfisk i esker, for så å gå opp å leike med klinkekulene i en halv time. I følge henne, et av de beste museene vi har vært på, på lenge På Sjøfartsmuseet viste ho inngående kunnskap om kirkegårder, kister og hva som skjer med de døde før og etter de kommer i jorda. En del av forklaringene tydet på at hun hadde diskutert dette med noen andre unger. Tviler litt på at voksne sier at man klyper den døde i armen for å sjekke om de er døde eller bare sover Etterpå møtte vi Ordensmannen og dro ut på søndagsmiddag. I dag ble det komle, Vesla spiste så mye at ho ikke klarte en bit av desserten. Så kanskje ho når 15kg til jul allikevel. I så fall blir det nytt bilsete i julepresang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 19. september 2005 Forfatter #599 Del Skrevet 19. september 2005 Denne dagen startet som blåmandag, man ble bedre utover dagen. Jeg liker det når det går den vegen Nå er jeg sliten og trøtt, og synes jeg hører senga rope. Får vel høre på den i dag, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 20. september 2005 #600 Del Skrevet 20. september 2005 På Sjøfartsmuseet viste ho inngående kunnskap om kirkegårder, kister og hva som skjer med de døde før og etter de kommer i jorda. En del av forklaringene tydet på at hun hadde diskutert dette med noen andre unger. Tviler litt på at voksne sier at man klyper den døde i armen for å sjekke om de er døde eller bare sover Etter at vi giftet oss så sier Minsten hver gang vi kjører forbi kirka - der bor pappa'n min Skjønner ikke helt hva det er med det menne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå