Gå til innhold

Penisstudie av 15 000 menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjennomsnittet er visst ikke så stort som man tror. I underkant av 12 cm i tykkelse og under 14 cm i lengde. Da kan alle menn som tror de har veldig liten hvis den er 12-13 cm slappe av. Den er helt normal. Og som vi ser var det ingen som hadde en penis som var over 21-22 cm. Så de aller fleste har en helt normal penis. :)Her på kvinneguiden er visst gjennomsnittet en del større enn ellers i verden. :P

Anonymous poster hash: 70944...a65

Hahahahah, jeg ler så jeg gråter :skratte:

Anonymous poster hash: 52df7...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du ikke å lese? Jeg får ikke hele giga pikken til kjæresten min inni meg men jeg eksker at han er så stor! Beklager at du er vant til gjennomsnitt og det lyser mmisunnelse lang vei. Ja! Jeg liker store menn- det er søren meg en ærlig sak! Og har ingenting med underlivet mitt å gjøre.

Anonymous poster hash: 2cced...f5f

Så hva skal du så med en gigapikk når du ikke kan bruke hele pikken?:P Make no sense.. Vi skjønner tegninga her.;)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva skal du så med en gigapikk når du ikke kan bruke hele pikken?:P Make no sense.. Vi skjønner tegninga her.;)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Jeg elsker at han prøver-;).Å suge han.Vakkert! Hvorfor prøver andre kvinner(eller er det menn...?),å snakke nedlatende, om andres vaginaer om en kvinne klart og tydelig foretrekker store menn? For meg er det mer tennende, å se, suge på etc. Viktigs sv alt- at den sitter på rette mann. Og for å få blodtrykket ditt til å øke ytterligere; jeg dater kun svarte am.menn.........

Anonymous poster hash: 2cced...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt ikke på den studien. Jeg kan UMULIG ligge over 98 percentile i både intelligens, kroppshøyde, penislengde og penisomkrets. Litt unik er jeg, men ikke SÅ unik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, så hva går onanering under da, mener du? :ler:

Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Onanering er onanering det. Kosing med seg selv. Ikke akkurat sex med seg selv.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleoh

13*15 000 = 195 000

13 = 195 000/15 000

17 = x /15 001

17 * 15 001 = x

x = 255 017

Lengde: 255 017 - 195 000 = 60 017 cm = 600,17m

La oss si omkrets på 10 cm.

10 * 15 000 = 150 000

10 = 150 000/15 000

10(17/13) = x / 15 001

13 = x / 15 001

13*15 001 = x

x = 195 013

Omkrets: 195 013 - 150 000 = 45 013 cm = 450,13 m

45 013 = 2*3,14*x

45 013 / 6,28 = x

x = 7165

Volum: (7165^2 * 3,14 * 60 017) / (100*100*100) = 9 674 673 m^3

Host, hark. Dersom jeg hadde vert med i studien hadde gjennomsnittlig lengde komt opp på 17 cm og 13 cm i omkrets :) Er en skikkelig stud :P

Og en fyr som kjeder seg...

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onanering er onanering det. Kosing med seg selv. Ikke akkurat sex med seg selv.

så du mener det er ingenting seksuelt ved onanering? :)

Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du mener det er ingenting seksuelt ved onanering? :)

Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Jo det er vel seksuelt. Runking, suging, slikking, fingring, sex. Alt det er jo seksuelt. Men hvis man får spørsmålet "er du seksuelt aktiv" regner jeg med at det er sex de mener. Ikke onanering og kosing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.000??? Det var da lite, synes de skal måle en million, minst.

Og ja jeg er 1 meter vid siden jeg sier det.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleoh

15.000??? Det var da lite, synes de skal måle en million, minst.

Og ja jeg er 1 meter vid siden jeg sier det.

Så lita?

7165 * 2 = 14 330 cm = 143,3 m

Jeg har en vidde på 143,3 meter. Bare småtterier det der ;)

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på hvordan de måler jeg. Hvor starter de målingen for å finne lengde, og nøyaktig hvor måler de for å finne omkrets?



Anonymous poster hash: 5e44f...76b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittet av de 15 000. Ikke hele Norges befolkning. 15% har over 15cm av de 15 000 mennene. Dersom den lengste i studiet hadde 21cm så er det ikke rart snitte på de er så lavt. Sier ikke at gjennomsnittet er feil for Norge, men 15 000 og 4 000 000 000 (? vet ikke hvor mange i Norge som er menn) er stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen kvinne som er fornøyd med gjennomsnittet men som ikke ønsker å føle at hun har sex med et barn med en minipenisø

Det er en ærlig sak at du har en preferanse hvor du har lyst til å bli fylt helt opp av en penis og tenker at alle størrelser ikke strekker til på det området. Men hva med å tenke litt på språket? Det er noen som skal lese det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må jeg si var sjokkerende nyheter... Og ikke minst flaut for den vanlige mann i gata... 12 cm er jo like lite som en lillefinger... Jeg ligger kun med menn med minst 20 cm for at jeg skal kjenne det godt. Liker grove kukker! :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Du sier du aldri har møtt en mann der du tenkte 'jøss dette er en stor penis'. Hmmmm hvem sitter med problemet her? :P Er kun du og ingen andre. Synd for deg og bra for alle andre damer. Og internettstørrelsen er 5 cm lengre enn det reelle snittet. Folk her inne måler jo fra rævhullet og opp, mens de gjerne snurrer målbandet et par ekstra ganger rundt.

Anonymous poster hash: 70944...a65

Hahaha, den var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si var sjokkerende nyheter... Og ikke minst flaut for den vanlige mann i gata... 12 cm er jo like lite som en lillefinger... Jeg ligger kun med menn med minst 20 cm for at jeg skal kjenne det godt. Liker grove kukker! :wow:

Jeg er spent på hvordan du finner kun menn med 20 cm :P Er det slik at halvparten av mennene du drar hjem med avviser du, helt til du finner en med 20cm?

Jeg har vært med menn som har 20 cm, og helt ærlig har de ikke akkurat vært fortryllende i senga :P Virker som at de stoler på at kjøttøksa gjør jobben. (wow, jeg hadde aldri trodd at jeg i en alder av 25 skulle diskutere penisstørrelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha tror det er en fjortis som sitter å runker mens han/hun fantaserer om fantasipeniser. :P


Anonymous poster hash: 70944...a65

Høres spesielt ut, er dette noe nytt som er inn?

Bare lurer på hvordan de måler jeg. Hvor starter de målingen for å finne lengde, og nøyaktig hvor måler de for å finne omkrets?


Ingen som vet?



Anonymous poster hash: 5e44f...76b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hvordan du finner kun menn med 20 cm :P Er det slik at halvparten av mennene du drar hjem med avviser du, helt til du finner en med 20cm?

Jeg har vært med menn som har 20 cm, og helt ærlig har de ikke akkurat vært fortryllende i senga :P Virker som at de stoler på at kjøttøksa gjør jobben. (wow, jeg hadde aldri trodd at jeg i en alder av 25 skulle diskutere penisstørrelse)

Tja, har avslått en god del menn med grunn av at de hadde alt for liten kukk... Jeg trenger det stort og grovt, ikke noe småtteri... Dessverre lyver mange på størrelsen, noe som er et problem for oss som har det som fetish... Akk, man må gjennom mye gråstein for å finne gull! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt ikke på den studien. Jeg kan UMULIG ligge over 98 percentile i både intelligens, kroppshøyde, penislengde og penisomkrets. Litt unik er jeg, men ikke SÅ unik. :)

1: Du er enten veldig heldig

2: Du skryter på deg

3: Du måler feil

4: Du har dårlig øyemål

;)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittet av de 15 000. Ikke hele Norges befolkning. 15% har over 15cm av de 15 000 mennene. Dersom den lengste i studiet hadde 21cm så er det ikke rart snitte på de er så lavt. Sier ikke at gjennomsnittet er feil for Norge, men 15 000 og 4 000 000 000 (? vet ikke hvor mange i Norge som er menn) er stor forskjell.

Ja men når man måler så mange som 15 000, så er det ikke noe som tilsier at gjennomsnittet plutselig ble mye høyrere hvis de hadde målt alle i Norge foreks. I tillegg står det jo her at snittet muligens kan bli litt høyere ved sånne studier pga de som har veldig liten ikke har lyst å delta i studien.:) Tipper mange kvinner blir skuffet fordi de har låst seg inni hodet sitt at 15 cm er perfekt, hehe.:P Sier seg selv at når menn skryter på seg litt ekstra + at øyemål og feile målinger gjør at folk går rundt å tror at snittet er høyere enn det som er tilfelle.:)

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...