Gå til innhold

Penisstudie av 15 000 menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du vet ikke hva gjennomsnitt betyr du, virker det som. De fleste er på gjennomsnittet. Ærlig talt, det må være vondt å ha så tungt for det.

Anonymous poster hash: 72408...b30

Helt riktig. Hvis folk hadde orket å lese den linken så viser diagrammet hvor snittet ligger på. Det viser også at bare 15% har større enn 15 cm. Så svært få menn har noe å være redde for.:)

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du VIL IKKE bli bunnet?du vil ikke kjenne at du blir fylt opp?Ja,da er det vel like greit du holder deg til småfolket;)

Nei altså,de jeg har vært sammen med har vært små ja og noen normale,har aldri vært med noen jeg kan si "jøss,han var stor!"og sexen har vært bra den, men jeg må få lov til å mene at de minste kommer til kort(hoho)når det gjelder selve inn-ut sexen. Også må du forstå at det er så MYE mer enn det når man har sex,feks bruk av tunge og fingre.

Om jeg hadde hatt sex med en liten mann som ikke kunne bruke tunge eller fingre så tror jeg det hadde vært skuffende sex, og du kan vri og vende så mye du vil på det,kall meg vid og whatever, jeg vet jo selv hva jeg foretrekker.

Ja,gjør knipeøvelser. Tar også knebøy,sit ups,push ups,jogger og sykler,var det noe mer du lurte på?

Hilsen kvinne som er fornøyd med gjennomsnittet men som ikke ønsker å føle at hun har sex med et barn med en minipenisø

Hvis du aldri har følt at en mann er "stor", da er du vid.

Av de jeg har hatt sex med, har jeg aldri syntes at noen hadde for liten. Derimot var flere store.

Anonymous poster hash: 7945c...497

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om at du har særlig erfaring? Du vet ikke engang hva det er å bli bunnet?For å opplyse: Å bli bunnet er når en penis (eller noe annet) treffer livmortappen. For kvinner som har en normal livmortapp er dette svært smertefullt. Eventuelt bør du spørre gynekolog om hvordan livmortappen din ligger om du har seksuell erfaring i det hele tatt. Jeg synes det er veldig rart at du trenger en gigapenis for å bli tilfredsstilt. De fleste kvinner har en gjennomsnittsvagina på 9 cm i lengde. Sier seg selv da at de aller fleste kvinner ikke trenger noe mer enn en gjennomsnittlig penis.Kanskje din vagina bare er unormalt lang eller noe? Anonymous poster hash: 62400...992

Ja,den strekker seg fra åpningen til langt oppi brystet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du aldri har følt at en mann er "stor", da er du vid.

Av de jeg har hatt sex med, har jeg aldri syntes at noen hadde for liten. Derimot var flere store. Anonymous poster hash: 7945c...497

Ja,kjempevid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,den strekker seg fra åpningen til langt oppi brystet;)

Ja, det tenker jeg nesten den må. :) Siden du aldri har blitt bunnet.

Anonymous poster hash: 62400...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Helt riktig. Hvis folk hadde orket å lese den linken så viser diagrammet hvor snittet ligger på. Det viser også at bare 15% har større enn 15 cm. Så svært få menn har noe å være redde for. :)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Kvinner vil bare ha 15% av mannfolka confirmed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner vil bare ha 15% av mannfolka confirmed ;)

Tull og tøys.

Anonymous poster hash: 62400...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og jada,skal komme deg i forkjøpet:jeg er sikkert 1 meter vid...)

Da ville vi to passet godt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen kvinne som er fornøyd med gjennomsnittet men som ikke ønsker å føle at hun har sex med et barn med en minipenisø

Vært på ferie i Danmark, en minipenis ø? Altså en liten øy med småpeniser? Hva har du røyket i dag...

Anonymous poster hash: 6baae...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VIL IKKE bli bunnet?du vil ikke kjenne at du blir fylt opp?Ja,da er det vel like greit du holder deg til småfolket;)

Nei altså,de jeg har vært sammen med har vært små ja og noen normale,har aldri vært med noen jeg kan si "jøss,han var stor!"og sexen har vært bra den, men jeg må få lov til å mene at de minste kommer til kort(hoho)når det gjelder selve inn-ut sexen. Også må du forstå at det er så MYE mer enn det når man har sex,feks bruk av tunge og fingre.

Om jeg hadde hatt sex med en liten mann som ikke kunne bruke tunge eller fingre så tror jeg det hadde vært skuffende sex, og du kan vri og vende så mye du vil på det,kall meg vid og whatever, jeg vet jo selv hva jeg foretrekker.

Ja,gjør knipeøvelser. Tar også knebøy,sit ups,push ups,jogger og sykler,var det noe mer du lurte på?

Hilsen kvinne som er fornøyd med gjennomsnittet men som ikke ønsker å føle at hun har sex med et barn med en minipenisø

Som mann tror jeg du har veldig rett. Størrelsen betyr selvsagt mye. Det er kun en trøst til menn når man skriver størrelsen ikke har noe å si. Jeg sier ikke at den må være så stor at kvinnen får smerter. Men jeg tror at kvinner vil fylles litt opp. Jeg er godt voksen og har mye erfaring. Kvinner jeg har pratet med og hatt sex med sier det samme. Det og bli tatt bakfra av en liten, er nedtur i forhold til en med litt størrelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann tror jeg du har veldig rett. Størrelsen betyr selvsagt mye. Det er kun en trøst til menn når man skriver størrelsen ikke har noe å si. Jeg sier ikke at den må være så stor at kvinnen får smerter. Men jeg tror at kvinner vil fylles litt opp. Jeg er godt voksen og har mye erfaring. Kvinner jeg har pratet med og hatt sex med sier det samme. Det og bli tatt bakfra av en liten, er nedtur i forhold til en med litt størrelse.

Jeg er selvsagt enig med deg til en viss grad. Jeg mener at sex bør bestå av veldig mye mer enn bare penetrering. Å ha kun inn ut sex hjelper veldig lite.

Jeg har også blitt "skuffet",men det var hele pakka. Hadde han feks fingret litt mer o.l så ville han nok vært en casanova i senga, også er det jo viktig å i hele tatt kjenne noe der da, hvis det blir som å putte inn en stor O.B(tampong)så er jo ikke det optimalt.

Men det er visst noen som mener lillefingeren er nok for at de blir "fylt"opp..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvsagt enig med deg til en viss grad. Jeg mener at sex bør bestå av veldig mye mer enn bare penetrering. Å ha kun inn ut sex hjelper veldig lite.

Jeg har også blitt "skuffet",men det var hele pakka. Hadde han feks fingret litt mer o.l så ville han nok vært en casanova i senga, også er det jo viktig å i hele tatt kjenne noe der da, hvis det blir som å putte inn en stor O.B(tampong)så er jo ikke det optimalt.

Men det er visst noen som mener lillefingeren er nok for at de blir "fylt"opp..

Sex er langt mer en kun knulling. Det skal slikkes, smakes fingres og koses. Sex er en kunst man egentlig aldri blir ferdig utlært i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om at du har særlig erfaring? Du vet ikke engang hva det er å bli bunnet?

De fleste kvinner har en gjennomsnittsvagina på 9 cm i lengde.

Anonymous poster hash: 62400...992

Jaja, deg om det....

Damer har forskjelig fassong og størrelse innvendig, akkurat som gutta. Ikke alle har en livmortapp som står som en vond blink der inne. De som ikke har det nyter lengden på en annen måte, både det å bli strekt maksimalt pluss at det finnes flere erogene punkter lengre inne enn g-punktet.

Forøvrig tror jeg ikke på statistikken som sier at bare 15% har lengre enn 15cm. Da har dem i så fall målt gutta på en annen måte enn å presse linjalen mot skambeinet slik gutta på KG gjør. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann tror jeg du har veldig rett. Størrelsen betyr selvsagt mye. Det er kun en trøst til menn når man skriver størrelsen ikke har noe å si. Jeg sier ikke at den må være så stor at kvinnen får smerter. Men jeg tror at kvinner vil fylles litt opp. Jeg er godt voksen og har mye erfaring. Kvinner jeg har pratet med og hatt sex med sier det samme. Det og bli tatt bakfra av en liten, er nedtur i forhold til en med litt størrelse.

Får å si det sånn så fyller en 12 cm lang penis som er TYKK, bedre opp enn en 20 cm lang wienerpølse. Det finnes ikke peniser som er så store som en mannehånd, så hvis dama de maser om å fylle henne opp, får du bare pumpe løs med knyttneven sånn at jamringen slutter.;)

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å si det sånn så fyller en 12 cm lang penis som er TYKK, bedre opp enn en 20 cm lang wienerpølse. Det finnes ikke peniser som er så store som en mannehånd, så hvis dama de maser om å fylle henne opp, får du bare pumpe løs med knyttneven sånn at jamringen slutter. ;)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Ja tykkelsen er viktig, uten tvil. Jeg forstår ikke hvorfor du drar min kone inn i denne debatten. Var det bare en liten trang til litt persondebatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, deg om det....

Damer har forskjelig fassong og størrelse innvendig, akkurat som gutta. Ikke alle har en livmortapp som står som en vond blink der inne. De som ikke har det nyter lengden på en annen måte, både det å bli strekt maksimalt pluss at det finnes flere erogene punkter lengre inne enn g-punktet.

Forøvrig tror jeg ikke på statistikken som sier at bare 15% har lengre enn 15cm. Da har dem i så fall målt gutta på en annen måte enn å presse linjalen mot skambeinet slik gutta på KG gjør. ;)

Neida fordi leger og forskere har ikke peiling på hvordan de måler en penis.. Er vel heller det at det er en stor gjeng med skrytepaver her inne som skryter på seg 5 cm. Har selv stor, uten å skryte av hvor stor den er, og exen sa at de de aller fleste hadde mye mindre enn min. Og hun sa, 'herregud din må jo være x antall cm'. Kanskje grunnen til at det er så må usikkerhet på penisstørrelse er nettopp fordi gjennomsnittet er 13 cm, og menn har trodd det er større fordi de leser hva kvinner foretrekker. Og igjen, de aller fleste menn legger på et par cm ekstra hvis jenta spør, hehe;)

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, ja. Må vel si meg fornøyd med å ha en helt gjennomsnittlig penis. Til dere som lurer så er den mellom 12-14 cm, det spørs hvor kåt jeg er.

Men tilgjengjeld er jeg langt over gjennomsnittet intelligent, så da er jeg et catch likevel!

HOHOHO

Endret av EDDABEDDAHEHEHE
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tykkelsen er viktig, uten tvil. Jeg forstår ikke hvorfor du drar min kone inn i denne debatten. Var det bare en liten trang til litt persondebatt?

Hahaha nei tenkte mere generelt, hvis damer maser om å bli fylt opp.:P Men for min del så har lengden min gjort at det kan bli smertefullt. Dama mi tar ikke mere enn 14 cm maks, så får hun ondt. Så skjønner ikke gnålet. Dessuten er det jo bare 15% som har over 15 cm og lengste i studien var 21 cm, så blir lite utvalg å velge i for de som vil ha stor.

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komfortabelt å være hung, da. :laugh:

Er vel derfor hele hans selvtilitt ligger i nettop pikken;) Hele livet hans kretser rundt penisen hans.:P

Anonymous poster hash: 70944...a65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...