Gå til innhold

Penisstudie av 15 000 menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne bli bunnet. Skikkelig hardt. Var ikke klar over at kvinner flest ikke ikke liker det før nylig... Hos meg gjør det ikke vondt uansett hvor langt inn.

Ang størrelse, så har jeg målt et par kjærester, sammen med de. Den ene 17 cm og den andre (mannen min) 14 cm. Eksen var ganske stor, men har også hatt sex med flere med lik størrelse eller større. Mannen min opplever jeg som liten....

Anonymous poster hash: ce16f...c87

Da har du sikkert en innovervendt livmortapp eller noe slikt! :) Spør gynekologen neste gang

Anonymous poster hash: 62400...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe damer som skriker høyest om stor pikk er vide. Og DET må de tåle å høre også. Vennligst slutt å prøv å overbevise oss om hvor trang du er. Damer gjennomskuer sånne ting lett..

Anonymous poster hash: 70944...a65

Er enig.. En stor penis gjør at man får vondt og det blir helt ekstremt sårt etterpå om man er normal eller trang. Så om man ikke synes at en stor penis er vondt må man i grunn være litt stor der nede selv.

Ikke alle kvinner kan være trange heller. Og jeg ser ikke problemet med å innrømme at man ikke er så liten der nede.

Selv er jeg helt gjennomsnittlig. Har ikke som mål i livet om å bli trangest mulig heller :P

Anonymous poster hash: 62400...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det litt vel utrolig at jeg med mine 13 cm omkrets havner på topp 10%. Har jeg misforstått noe her? Det måles på tykkeste punkt?

Syns egentlig hele greia er veldig mystisk. SAMTLIGE sexpartnere jeg har hatt (30+) har vært med en mann som har enormt utsyr. I følge denne undersøkelsen er dette 1-2%. Jeg trodde mer det var 20-30%

Snittet er forsåvidt som forventet, men at så få har over 14-15 cm og 11-12 cm omkrets er svært overraskende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittet er visst ikke så stort som man tror. I underkant av 12 cm i tykkelse og under 14 cm i lengde. Da kan alle menn som tror de har veldig liten hvis den er 12-13 cm slappe av. Den er helt normal. Og som vi ser var det ingen som hadde en penis som var over 21-22 cm. Så de aller fleste har en helt normal penis. :) Her på kvinneguiden er visst gjennomsnittet en del større enn ellers i verden. :P

Anonymous poster hash: 70944...a65

Greit nok at det er gjennomsnitt, men det var litt turnoff å lese den artikkelen. Jeg synes faktisk det er litt lite, og foretrekker noen cm lenger. Men det er en sånn ærlighet som jeg bare holder for meg selv, eller deler på forum der jeg kan være anonym. Har jo lært såpass att penisstørrelse er ett ikke-tema!

Anonymous poster hash: 082a4...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du er uenig når du dikter opp egne definisjoner på hva sex er :P

Så du dikter opp at jeg dikter opp? Greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig.. En stor penis gjør at man får vondt og det blir helt ekstremt sårt etterpå om man er normal eller trang. Så om man ikke synes at en stor penis er vondt må man i grunn være litt stor der nede selv.

Ikke alle kvinner kan være trange heller. Og jeg ser ikke problemet med å innrømme at man ikke er så liten der nede.

Selv er jeg helt gjennomsnittlig. Har ikke som mål i livet om å bli trangest mulig heller :P

Anonymous poster hash: 62400...992

Hehe du fikk sagt det!;)👍

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner det litt vel utrolig at jeg med mine 13 cm omkrets havner på topp 10%. Har jeg misforstått noe her? Det måles på tykkeste punkt?

Syns egentlig hele greia er veldig mystisk. SAMTLIGE sexpartnere jeg har hatt (30+) har vært med en mann som har enormt utsyr. I følge denne undersøkelsen er dette 1-2%. Jeg trodde mer det var 20-30%

Snittet er forsåvidt som forventet, men at så få har over 14-15 cm og 11-12 cm omkrets er svært overraskende.

Vær stolt av den! Du vet skrytestørrelsen man oppgir til kompiser eller dama?;) De fleste legger på ekstra såklart. Dette er realiteten. Spurte dama mi om dette. Hun har mye erfaring, og sier dette stemmer nok veldig bra. 13 cm i tykkelse er BRA størrelse.:)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Det er jo en slags catch 22. Menn lyver til hverandre for å hevde seg, noe som gjør at de fleste går rundt og tror de ikke er store nok, ...og kvinner går fem på og tror at 13 cm er "lite" og at de trenger 17+ for å bli tilfredsstilte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Nå er jeg enda mer stolt over mine 17 cm :)

Det er ganske lite classy å røpe hvor mange cm penisen din er på et forum. ..Men deg om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du dikter opp at jeg dikter opp? Greit det.

? Sex er ikke selvpåført runking, om du er uenig i det så er det din egen oppdiktede definisjon :) men for all del, greit det ;)

Endret av King of the North
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske lite classy å røpe hvor mange cm penisen din er på et forum. ..Men deg om det.

Hva som skal være så hemmelig med det? Er ikke flau over størrelsen, eller å nevne lengden. Ikke bryr jeg meg om å skryte, eller late som den er 20 + cm som mange gjør. Bedre å bare si sannheten om man er anonym eller ikke. På forum eller i offentligheten. Jeg går ikke å roper ut størrelsen min til alle på gata da xD Eller sier tilfeldig til folk "vil du vite størrelsen min?" :fnise:

Men har ingen problem med å si det, i en tråd som handler om tissefanter. Er da bare bra å være stolt.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du er uenig når du dikter opp egne definisjoner på hva sex er :P

onanering er sex det også, bare sånn at du vet det :ler:

Sex er ikke bare samleie vetdu :)

Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

onanering er sex det også, bare sånn at du vet det :ler:Sex er ikke bare samleie vetdu :)Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Det er jeg fullt klar over(edit: trodde du mente å bli onanert av en annen person), men å runke seg selv inngår ikke i noen sexdefinisjon.

Så når legen spør om du er seksuelt aktiv sier du ja fordi runker? Deg om det :P

Endret av King of the North
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg fullt klar over(edit: trodde du mente å bli onanert av en annen person), men å runke seg selv inngår ikke i noen sexdefinisjon.

Så når legen spør om du er seksuelt aktiv sier du ja fordi runker? Deg om det :P

Neivel, så hva går onanering under da, mener du? :ler:

Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en slags catch 22. Menn lyver til hverandre for å hevde seg, noe som gjør at de fleste går rundt og tror de ikke er store nok, ...og kvinner går fem på og tror at 13 cm er "lite" og at de trenger 17+ for å bli tilfredsstilte.

Det du skriver her er så sant som det kan få blitt.:) Såklart liker man å skryte litt ekstra til kompiser, og plusser på et par cm ekstra til dama. Er derfor menn kommer til legen og skriker fordi de tror de har liten. Så får de vite at den er over gjennomsnittet.:)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neivel, så hva går onanering under da, mener du? :ler:Anonymous poster hash: 08fc4...fb2

Interessant at du ikke svarer på spørsmålet, men bare stiller et nytt et. Tror vi setter strek her, tråden handler om penisstørrelser, beklager offtopic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Du vet ikke hva gjennomsnitt betyr du, virker det som. De fleste er på gjennomsnittet. Ærlig talt, det må være vondt å ha så tungt for det.

Anonymous poster hash: 72408...b30

Nja, et gjennomsnitt er summen av alle målene, delt på antallet personer de målte på - altså vil gjennomsnittet bli 15 om de hadde målt èn med 10 cm og èn med 20 cm. At de fleste er på gjennomsnittet er dermed ikke nødvendigvis riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver her er så sant som det kan få blitt. :) Såklart liker man å skryte litt ekstra til kompiser, og plusser på et par cm ekstra til dama. Er derfor menn kommer til legen og skriker fordi de tror de har liten. Så får de vite at den er over gjennomsnittet. :)

Anonymous poster hash: 70944...a65

Tror hovedproblemet er at gutta skryter/overdriver til jentene. Mulig en kombinasjon med at de måler feil. Det er mange cm i forskjell om man måler på innsiden (mot magen) enn oversiden ned til roten.

Det som da skjer er at f.eks en gutt med 14-15 cm forteller ei dame han har 17-18-19 cm vil da denne dama fort vurdere fremtidige gutter ut fra dette og tror hun har vært med masse gutter som er svææære. Selv om de egentlig er rundt snittet.

Anonymous poster hash: 7e3cd...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe damer som skriker høyest om stor pikk er vide. Og DET må de tåle å høre også. Vennligst slutt å prøv å overbevise oss om hvor trang du er. Damer gjennomskuer sånne ting lett..

Anonymous poster hash: 70944...a65

Klarer du ikke å lese? Jeg får ikke hele giga pikken til kjæresten min inni meg men jeg eksker at han er så stor! Beklager at du er vant til gjennomsnitt og det lyser mmisunnelse lang vei. Ja! Jeg liker store menn- det er søren meg en ærlig sak! Og har ingenting med underlivet mitt å gjøre.

Anonymous poster hash: 2cced...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...