AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #81 Skrevet 6. mars 2015 TS og alle de som faktisk støtter hennes ønske får meg nesten til å miste troen på menneskeheten... På den annen side er jeg litt i tvil om sannhetsgehalten i hovedinnlegget, da stebarnet først var en gutt, og deretter en jente. Og det felles barnet først var en baby og deretter en toåring. Vi har heller ikke fått noe godt svar på hvem som faktisk skal ha omsorgen for "babyen" som ikke er en baby denne dagen. Dessuten kom det stadig flere liksomrelevante informasjoner etterhvert: som at stebarnet konfirmerte seg for pengene, og at utdrikningslaget var i en annen by kom også dryppende på som info etterhvert som de mer løsningsorienterte begynte å foreslå at man kunne kombinere begivenhetene... Anonymous poster hash: 90dbe...a0d 2
Piri Formis Skrevet 7. mars 2015 #82 Skrevet 7. mars 2015 Om det fantes lettvindte løsninger, så hadde vel ts tenkt det ut selv. Så det er da ingen bombe at de to begivenheter den dagen ikke kan kombineres. Om jeg hadde hatt en tett og nær og gjensidig relasjon med konfirmanten over tid, så hadde jeg dratt i konfirmasjonen. Hvis ikke hadde jeg dratt i utdrikkingslaget til venninna mi. Et utdrikkingslag er også once in a lifetime for bruden. Jeg hadde ikke dratt i en konfirmasjon utav plikt til noen som mislikte meg, når venninna mi skulle drikkes ut. Det er mye mer enn en fyllefest.
Jade Skrevet 7. mars 2015 #83 Skrevet 7. mars 2015 Sånn satt i perspektiv; TS har vært stemor i 3 år? Det er ikke så lenge det. Men hun skal (forhåpentligvis) være stemor for denne jenten RESTEN AV LIVET. Og DET er lenge! 1
Kattugla Skrevet 7. mars 2015 #84 Skrevet 7. mars 2015 Sorry, men det er ren galskap å droppe konfirmasjonen. Det gir veldig dårlig signaleffekt og sier mer enn noe annet "vi er ikke familie". 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #85 Skrevet 7. mars 2015 Sorry, men det er ren galskap å droppe konfirmasjonen. Det gir veldig dårlig signaleffekt og sier mer enn noe annet "vi er ikke familie". Jeg forstår ikke hysteriet enkelte her inne viser når de mener det er galskap og uakseptabelt ikke å dra i konfirmasjonen. En god venninne skal gifte seg og ha utdrikningslag. Jeg vet ikke hva dere andre gjør på u.l, men de jeg har vært på er mye mer enn å drikke. Og det er en stor begivenhet jeg ikke ville ha unnvært. Det sender da ikke noen andre signaler enn at to store begivenheter kolliderer. Jeg husker en annen diskusjon hvor det handlet om to søstre. Hvor en stor russetreff kolliderte med søsterens konfirmasjon. Og russe søsteren fikk flertallets velsignelse til å dra på denne treffen. Så jeg lurer på om dette handler om enda et stemor fenomen. Anonymous poster hash: e7174...753
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #86 Skrevet 7. mars 2015 Jeg forstår ikke hysteriet enkelte her inne viser når de mener det er galskap og uakseptabelt ikke å dra i konfirmasjonen.En god venninne skal gifte seg og ha utdrikningslag.Jeg vet ikke hva dere andre gjør på u.l, men de jeg har vært på er mye mer enn å drikke. Og det er en stor begivenhet jeg ikke ville ha unnvært.Det sender da ikke noen andre signaler enn at to store begivenheter kolliderer. Jeg husker en annen diskusjon hvor det handlet om to søstre. Hvor en stor russetreff kolliderte med søsterens konfirmasjon. Og russe søsteren fikk flertallets velsignelse til å dra på denne treffen. Så jeg lurer på om dette handler om enda et stemor fenomen. Anonymous poster hash: e7174...753 Enig med deg. Utdikningslag er for bruden "Once in a Lifetime" og da er det jo veldig kjipt å ikke dele dette med sin beste venninne. Og de utdikningslagene jeg har vært i handler det ikke bare om å drikke, det er en samling av brudens venner oppgjennom som har det koselig og gøy sammen. Leste ikke russetråden, men høres nå veldig rart ut at hun fikk så mye støtte i å dra på russetreff i forhold til søsterens konfermasjon, mens her syntes mange det er hårreisende at TS ønsker å dra i bestevenninnens utdrikningslage i steden for stedattes konfermasjon. Skjønner ikke logikken. Håper at TS følger det hun selv syntes er viktigst, og ikke lar seg påvirke av alle oss ukjente på KG.Anonymous poster hash: b4d57...eda 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #87 Skrevet 7. mars 2015 Enig med deg. Utdikningslag er for bruden "Once in a Lifetime" og da er det jo veldig kjipt å ikke dele dette med sin beste venninne. Og de utdikningslagene jeg har vært i handler det ikke bare om å drikke, det er en samling av brudens venner oppgjennom som har det koselig og gøy sammen. Leste ikke russetråden, men høres nå veldig rart ut at hun fikk så mye støtte i å dra på russetreff i forhold til søsterens konfermasjon, mens her syntes mange det er hårreisende at TS ønsker å dra i bestevenninnens utdrikningslage i steden for stedattes konfermasjon. Skjønner ikke logikken. Håper at TS følger det hun selv syntes er viktigst, og ikke lar seg påvirke av alle oss ukjente på KG.Anonymous poster hash: b4d57...eda Jeg også reagerte på at denne russe søsteren fikk så mye støtte, hun var tross alt søsteren. Men mange mente at denne russetreffen var once in a lifetime hendelse, da dette var årets russetreff, og hun bare var russ en gang. Anonymous poster hash: e7174...753
Kattugla Skrevet 7. mars 2015 #88 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Jeg forstår ikke hysteriet enkelte her inne viser når de mener det er galskap og uakseptabelt ikke å dra i konfirmasjonen.En god venninne skal gifte seg og ha utdrikningslag.Jeg vet ikke hva dere andre gjør på u.l, men de jeg har vært på er mye mer enn å drikke. Og det er en stor begivenhet jeg ikke ville ha unnvært.Det sender da ikke noen andre signaler enn at to store begivenheter kolliderer. Jeg husker en annen diskusjon hvor det handlet om to søstre. Hvor en stor russetreff kolliderte med søsterens konfirmasjon. Og russe søsteren fikk flertallets velsignelse til å dra på denne treffen. Så jeg lurer på om dette handler om enda et stemor fenomen. Anonymous poster hash: e7174...753 At en tenåring vil prioritere venner fremfor familie er en ting, men seriøst, jeg forventer litt mer av en voksen kvinne. Folk får selvfølgelig gjøre som de vil, men jeg personlig synes det gir veldig feil signal til stedatteren. Jeg ville heller undersøkt om det var muligens en annen helg som passet for alle når det gjelder utdrikningslaget. Edit. Jeg vil bare legge til at jeg hadde ikke gitt tenåringen min "velsignelse" heller. Endret 7. mars 2015 av Kattugla 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå