Gå til innhold

Har heller lyst i utdrikningslag..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninnen min skal drikkes ut samme dag som stesønnen skal konfirmeres..

Jeg er ikke i tvil om hva jeg har mest lyst til..

Dessuten så blir jeg jo bare utenfor og egentlig bare barnepasser for vår felles baby om jeg drar i konfirmasjonen.

Har ikke noe godt forhold til jentas mor heller.

Anonymous poster hash: e5e6b...110
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på utdrikningslaget du :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninnen min skal drikkes ut samme dag som stesønnen skal konfirmeres..

Jeg er ikke i tvil om hva jeg har mest lyst til..

Dessuten så blir jeg jo bare utenfor og egentlig bare barnepasser for vår felles baby om jeg drar i konfirmasjonen.

Har ikke noe godt forhold til jentas mor heller.

haha.. Sønnen VÅR!(babyen) STEDATTER, skal de være..

Skrevet

Lite dilemma egentlig det der ja. Mora vil mest sannsynlig ikke ha deg der og jubler sikkert innvendig om du ikke dukker opp. Men samtidig så virker det litt rart at du velger fylla fremfor konfirmasjon til stedatteren din. Selv om babyen ikke skjønner stort av konfirmasjonen, så er han broren til konfirmanten.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ta det eneste riktige valget: Gå i konfirmasjon.

Anonymous poster hash: 55930...eec
  • Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Lite dilemma egentlig det der ja. Mora vil mest sannsynlig ikke ha deg der og jubler sikkert innvendig om du ikke dukker opp. Men samtidig så virker det litt rart at du velger fylla fremfor konfirmasjon til stedatteren din. Selv om babyen ikke skjønner stort av konfirmasjonen, så er han broren til konfirmanten.

Babyen skal jo selv om jeg drar i utdrikningslag

Skrevet

Jeg ville snakket med konfirmanten.

Det er liksom hovedpersonen og hennes festdag, og hvis det stemmer at du har anstrengt forhold til mora og mora skal være tilstede, kan det godt hende hun vil sette pris på at du ikke er der, hvis hun er sikker på at det er OK for deg.

Dette er belastende dager, du behøver ikke gjøre det værre. Om du i tillegg kan ta vare på vennene dine er det bare ett pluss.

• Liker 4
Skrevet

Dra i utdrikningslaget. Det hadde jeg absolutt gjort uten å tenke to ganger over det :-)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke møte opp i selve konfirmasjonen i kirka og gratulere eller hva man nå gjør med konfirmanter, og så dra på utdrikningslag etterpå? Konfirmasjoner er jo oftest mest på dagtid, mens utdrikningslag ofte er mer ettermiddag/kveld.

Anonymous poster hash: 3d07b...83a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke et dillemma, engang.

Selv om utdrikningslaget helt sikkert er morsomst, er det noen ganger man må sette familie og plikt foran sine egne personlige lyster. Hvordan tror du det føles for stedatteren at fars kone heller vil på fylla med venner enn å være tilstede på hennes store dag.

At du og hennes mor ikke går overens må dere være voksne nok til å heve dere over. Det er ikke dere det dreier seg om på denne dagen.

Anonymous poster hash: 90dbe...a0d
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig bør du dra i konfirmasjonen, noe annet blir uhøflig og umodent gjort.

Anonymous poster hash: 6df37...e29
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært med i hele konfirmasjonen og når den var ferdig hadde jeg dratt i utdrikningslaget som jeg antar varer mye lenger utover kvelden. Gitt at det er i samme by / i nærheten. Hvis ikke kommer familie først.

Anonymous poster hash: c426f...a48

• Liker 10
Skrevet

Kan du ikke gå i utdrikkingslaget etter konfirmasjonen er over?

Skrevet

Konfirmasjoner suger jo. Hadde ikke hatt lyst til å gå til mine egne unger engang, snakk om bortkastet opplegg. Gå i utdrikningslag du, det er i det minste gøy.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sendt med babyen (og den som følger den) en flott gave, og dratt i utdrikkingslag.

Som særdeles lite religiøs fremstår konfirmasjon for meg som ren idioti, eller griskhet hvis det ikke er religiøse motiver.

Alle kan ikke forvente at dette er like viktig for alle andre.

Anonymous poster hash: 33132...300
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor gamle dere er som sier at TS skal droppe konfirmasjonen?

Anonymous poster hash: f32bb...872
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Går det ikke an å gjøre begge deler? Konfirmasjoner pleier jo å være tidlig på dagen. Også kan du jo heller komme litt sent i utdrikningslaget. Du kan ikke forvente å få noe bedre forhold til hans gamle familie om du ikke stiller opp når det gjelder.

Anonymous poster hash: 5ff30...126
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med barnefar og stedatter? Hvis de er enige i at det kanskje er best for stemningen (pga barnemors følelser ovenfor deg) at du ikke kommer, så løser deg seg kanskje av seg selv, at det er best for alle parter at du ikke drar?

Hvis stedatter blir lei seg om du ikke er der så synes jeg du skal prioritere henne, men sett om du kan dra videre til utdrikningslaget senere på dagen.

Anonymous poster hash: c8418...a35
  • Liker 1
Skrevet

Hva synes mannen din om at du heller vil i utdrikningslag da? Er det greit for han, så er det vel bare å dra. Selv hadde jeg dratt i konfirmasjon selv om dagen kanskje ikke blir så hyggelig for din del. Eller mora til stedatteren din. Men det handler ikke om dere. Og har du gått inn i et forhold med en med barn fra før, så må du regne med å stille opp på ting som ikke passer deg.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke være tilstede på den første delen av konfirmasjonen, og siste delen av utdrikningslaget da?

Anonymous poster hash: d349b...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...