Gå til innhold

å bli sammen med x-en?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei.

jeg var sammen med en fantastisk jente, men hun gjorde det slutt med meg da vi hadde vært sammen i to år. vi ble vel begge enige om at det var slutt for godt, og det var vi. det er bare 3-4 måneder siden det ble slutt, og vi har ikke hatt noe kontakt. sendt noen få meldinger men har ikke møttes eller noe.

er det slutt så er det slutt, greit. men hvis man vet at stort sett alle grunnene til at det ble slit det ble er noe man kan leve med som man har bare overreagert over tidligere, er det ikke da verdt å i alle fall prate med hverandre? vi kranglet aldri, ingen av oss var utro, det som gjorde at det ble slutt var mange små ting, som stort sett alle kunne vært unngådd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei gjest, du lider av "skulle ønske det var sant syndromet" som kalles narrespill og er i likhet med forelskelse et bedrag mennesker har for seg selv for å forkare uforklarlige ting..

Mange har det som deg, lever i fortiden i stedet for å akseptere at det er har kommet en ny tid. Hvorfor ikke bare innfinne seg med at det er slutt, dama har gått lei og hoppet på en annen karusell?

Det er jo slik verden er, ingenting betyr noe annet enn hva det betydde da det ble utsagt og siden tid forandrer ting er alt forandrerlig, inkludert ord og meninger... dvs de forelskede ord hun sa til deg da dere var sammen betyr ingenting lengere fordi alt er annerledes.

Et stort smekk er det der, å få virkeligheten smelt over seg, men slik er det dessverre for virkeligheten er brutal, men det er ikke uten grunn ørnungen lærer å fly ved en fjellstup, og akkurat slik må mennesker forholde seg til livets tragedier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hun er pen og funnet nye

Det var sikkert du som dumpet henne...og angrer?

Uansett, nå er det for sent- toget har gått. Du bør være mer bestemt med neste dame: vite hvem du er og hva du vil ha! Ikek fly rundt og tvile og væer usikker.

Hun - er sikkert vakker og har funnet seg en ny.

(Lykke til!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe

Må le av de svarene som har blitt gitt her.

Oppløftende og forfriskende svar det der.

Er du ikke nede i dritten, så skal du ned i dritten.

Makan :roll:

Men jeg henger meg på her. Hun er sikkert vakker og du er sikkert dritstygg

Lykke til :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...