Gå til innhold

Hirsutisme og vektnedgang - minsket hårvekst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått diagnose Hirsutisme og er overvektig. Jeg har kraftig hårvekst over det hele, og vekten har de siste 5 årene blitt altfor høy. Ca 25 kg for mye. Så jeg skal legge om livsstilen og gå ned i vekt. Jeg er også blitt satt på medisin som skal påvirke binyrene.

Er det noen her som har opplevd å få mindre hårvekst på kroppen som følge av vektnedgang?



Anonymous poster hash: 31238...923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har hjulpet litt med vektnedgang,men ikke så mye som jeg håpte på. Medisiner har gjort at hårveksten har blitt litt mykere og lysere,men den forsvant ikke. Hvilken medisin har du fått som skal hjelpe?



Anonymous poster hash: fcfc6...fb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hjulpet litt med vektnedgang,men ikke så mye som jeg håpte på. Medisiner har gjort at hårveksten har blitt litt mykere og lysere,men den forsvant ikke. Hvilken medisin har du fått som skal hjelpe?

Anonymous poster hash: fcfc6...fb1

Jeg ble satt på noe som heter Aldactone. Hvilken medisin fikk du?

Anonymous poster hash: 31238...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt på noe som heter Aldactone. Hvilken medisin fikk du?

Anonymous poster hash: 31238...923

Spirix(samme som aldactone),prednisolon og diane. Håper du også får effekt av medisinen :)

Anonymous poster hash: fcfc6...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirix(samme som aldactone),prednisolon og diane. Håper du også får effekt av medisinen :)

Anonymous poster hash: fcfc6...fb1

Takk, håper det vil redusere noe hårvekst.

Men du bruker Diane og prednisolon i tillegg?

Anonymous poster hash: 31238...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, håper det vil redusere noe hårvekst.

Men du bruker Diane og prednisolon i tillegg?

Anonymous poster hash: 31238...923

Ja,har fått denne medisinkomboen for å minske de mannlige trekkene. Neste steg i behandlingen er elektrolyse,vondt..men håper det blir verdt det!

Anonymous poster hash: fcfc6...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,har fått denne medisinkomboen for å minske de mannlige trekkene. Neste steg i behandlingen er elektrolyse,vondt..men håper det blir verdt det!

Anonymous poster hash: fcfc6...fb1

Hvordan mannlige trekk? Jeg har hår på ansikt, hake, hals, legger, lår, korsrygg, mage, rumpe. Bortsett fra å ha en kvinnekropp er behåring som hos mann. Eneste positive er en kraftig hårmanke. Har ikke trøbbel med manglende mens. Men har høyt nivå med mannlige hormoner og sensitiv hud. Kan ikke bruke Diane fordi jeg har hatt kreft for 10 år siden.

Hvilke symptomer har du?

Anonymous poster hash: 31238...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...