Gå til innhold

Din største hemmelighet som Facebookstatus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"exen min har hatt ett perverst forhold til ei jente på 15, og hun er datteren og søsteren til folk på min venneliste"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiste en hel sjokoladeplate til frokost i dag...



Anonymous poster hash: f9624...ce6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ecstasy som 13 åring. Jeg fikk det av storebroren min, og jeg det var før jeg i det hele tatt hadde smakt alkohol. Det var derfor jeg var så utagerende hele ungdomstiden min, jeg var konstant høy på kjemikalier. På videregående var jeg skoleflink jente, men i friminuttene solgte jeg dop i heisen. Derfor hadde jeg også alltid mye penger.



Anonymous poster hash: d840f...557
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg skulle ønske noen av dere tok dere tid til å bli kjent med meg... Jeg har ingen ekte venner"

Anonymous poster hash: dabb8...663

"Jeg er flau over at samboeren min har vært utro mot meg 9 ganger på 5år. Jeg føler meg stygg og kvalm, og tenker ofte jeg fortjener det han har gjort fordi jeg aldri blir flink nok til noe"

Anonymous poster hash: f9c7b...f34

Tja.... dette var faktisk litt vanskelig. Noen av mine største hemmeligheter vil jeg nemlig at folk skal vite, og jeg har for så vidt delt en av dem på instagram (at jeg har blitt misbrukt). Det føltes bra, sikkert mange som synes det er for mye og ubehagelig, men det får dem tåle.

Annet jeg ikke vil folk skal vite så mye om:

"jeg selvskader stort sett hver dag, forsvinner ut av meg selv og merker det ikke før det er for sent"

"jeg er alltid betatt/forelsket i mange på en gang, og lengter jevnlig etter dem alle sammen"

Anonymous poster hash: 2fab0...945

"Jeg sliter med sosial angst, depresjon og selvmordstanker. Jeg har drevet med selvskading siden jeg var 5år, men har få arr, det startet da nabogutten voldtok meg. Jeg er ikke så glad og tullete som dere tror"

Kun nærmeste familie vet om angsten og depresjonen. Løyet til fastlege og psykolog om selvmordstankene. Selvskadingen vet ingen om, for jeg skader meg ikke bare ved å kutte (svært sjeldent). Voldtekten vet ingen om, for jeg har latet som at jeg var med på det i alle år. Selv om at jeg gråt og sa nei, så har jeg sagt at det var frivillig.

Anonymous poster hash: bec10...5db

Da jeg var 4 eller 5 ble jeg seksuelt misbrukt.

Anonymous poster hash: 8b06c...cb9

Jeg har nesten ingen venner, det gjør fysisk vondt å være ensom, og jeg hater intenst jobben min der ingen bryr seg med å være hyggelige mot meg...

Anonymous poster hash: 6983c...0bd

Ironien ved å finne denne tråden når jeg nettopp har deaktivert min facebook konto. :fnise:

"Jeg ser egentlig ikke meningen med å leve og skulle ønske jeg fullførte tanken da jeg var 16. Jeg kunne blitt spart for mobbing som senere har utviklet seg til angst og depresjoner."

"Jeg har ikke sagt til noen at kjæresten min var utro, fordi jeg er redd det hadde stilt ham i et dårlig lys."

Anonymous poster hash: b882c...c69

Oi, du virker som en positiv spire!

"Kjæresten min har slått meg, men jeg skulle ønske noen visste"

"Jeg skulle ønske at ting i livet mitt bare ordnet seg"

"Hvorfor kan ikke livet mitt bare være lett for én gangs skyld? Alltid har jeg måttet kjempe for å oppnå noe, men får det sjeldent slik jeg vil ha det"

Anonymous poster hash: 8d6e6...447

"Jeg har slitt med ptsd og depresjon i mange år etter at jeg ble bortført og voldtatt. Jeg har droppet gamle venner fordi jeg var redd de ville se forskjellen, og jeg ikke kunne spille lykkelig godt nok. Nå som ting begynner å bli bedre føler jeg at ingen kan se det heller, jeg var visst en bedre skuespiller enn jeg trodde."

Anonymous poster hash: 291de...aa9

"Jeg er en taper, og får ingenting i livet mitt til å fungere, og jeg tenker veldig tunge tanker hver dag. Jeg er misunnelig på alle som i mine øyne har "flaks", og som alt ordner seg for. Har ingen tro på egen fremtid, for jeg vet at ingenting noengang ordner seg for meg, uansett om jeg prøver eller ei."

Jeg skulle ønske noen brydde seg om meg, annet enn bare på facebook.

Anonymous poster hash: 89005...89f

Pstd, bulimi, overspising, depresjon, angst og masse annet. Overspiser kaster opp tarmene mine for å så ligge over doskåla med hoppende hjerte i halvtime, kapre meg selv opp, stæsje meg opp, smile og gå ut og møte verden med dep angst og redsel. Hver fuckings dag. Når dereikke ser meg er jeg slukt av mitt alt. Nemlig bulimien!

Anonymous poster hash: 39a30...62f

"Jeg hater dere som ødela så mye av livet mitt, selvbildet og selvrespekten av ren underholdning og ondskap, og ønsker genuint at enkelte av dere skal dø sakte av kreft ".

"Sliter med angst og er sykelig besatt av utseende. Kan falle i krampegråt av å se det stygge profilbildet mitt på face og vite at andre ser på det og tenker at jeg er stygg. Føler ikke jeg er verdt en dritt siden jeg ikke er perfekt i ansiktet"

Anonymous poster hash: 431a3...9a7

Grunnen til at jeg har gått ned 35 kilo siden januar i fjor er at jeg sulter meg. Jeg får mange bemerkninger på at jeg har blitt så tynn, men når jeg sier det er fordi jeg har blitt flink til å trene og spise riktig lyver jeg. Jeg har et veldig anstrengt forhold til mat. På grensen til spiseforstyrrelser. Men ingen ser det, ingen vet det. Jeg er ikke radmager. Enda...

Anonymous poster hash: c1617...09b

"Alt er ikke alltid like flott på innsiden. Selvom jeg kommer fra en ressurssterk familie er ikke alt like rosenrødt på innsiden. Pappa var voldelig gjennom hele barndommen og oppveksten min. Han sto å brølte og utagerte hver eneste uke. Som barn var jeg vitne til en rekke episoder et barn overhode ikke skal være vitne til. Pappa slo mamma, slang henne i veggen, tok nakkegrep på henne bakfra så hun kollapset ned på gulvet, stakk fingrene inn i øynene hennes og vred rundt, dyttet henne så hun falt bakover på trappen og slo hodet i trappetrinnene, kastet gjenstander på henne, la henne i gulvet å dro henne bortover etter håret osv. Han var bare fysisk voldelig mot meg to ganger, men psykisk voldelig var han mot meg hele oppveksten min. Mamma var ustabil og vinglete. Hun forlot han aldri, men jeg klarer likevel ikke å klandre henne å være sint på henne for det. Hun vet ikke hva godt hun kan gjøre for meg. Jeg ser skyldfølelsen i øynene hennes. Vi er begge skadet pga av denne mannen. Så, den omgjengelige hyggelige og tiltalende mannen som er så godt likt og har mange venner er ikke den personen dere alle tror han er."

Anonymous poster hash: 7f9ef...9d2

Jeg er lei meg :(

Anonymous poster hash: f446c...ca1

"Kjæresten min tok meg ufrivillig i rompa under sex etter jeg hadde sagt nei minst 10 ganger.. Føler meg sviktet og ekkel"

Anonymous poster hash: a08cd...822

"Ja livet mitt er bra og stort sett alt er på plass, men jeg er ensom og skulle ønske dere var flinkere til å invitere meg ut og ta meg med på ting. Lei av å mase på folk"

Anonymous poster hash: 7a363...eac

"Jeg sitter her deprimert og ensom ofte med tårer i øynene når det er helg og ferie, tankene om å forlate denne verden er der..."

Anonymous poster hash: b57cf...98a

"7 år.. 7 år med blod, svette og tårer. 7 år med utroskap og vold. Jeg har vært klar over alt hele tiden, visst at jeg burde dra. Likevel sitter jeg her nå, nydumpet av mannen som har såret meg så stygt og alt jeg ønsker er at han skal si at ikke han mente det slik at jeg kan være hans igjen." Noen som sa patetisk?

Anonymous poster hash: 4be8d...c45

"Jeg har egentlig lyst til å ta med meg barna mine å gå fra samboeren min som også er far til småtassene på tre mnd.

Årsak? Jeg liker ikke måten han behandler de små på. Måten han river dem opp av sengen på når de gråter og bærer dem under armen med hodet slengende. Måten han kaster dem ned igjen på stellebordet i sinne.

Kjefter og smeller på dem sånn at gråtingen deres blir enda verre enn den var i utgangspunktet. Fyren skjønner ikke at gråten blir mer intens pga frykten dem opplever av den ekstremt sinte faren. Ja, de er små, men de er ikke dumme og ute av stand til å føle frykt.

Gutten som alle tror er snill, fredelig og omsorgsfull, er egentlig et monster som blir ordentlig sint for den minste ting.

Jeg gråter stille for meg selv hver eneste kveld pga oppførselen hans."

*trippelsjekke at denne går som anonym*

Anonymous poster hash: 3431d...b94

Jeg har stått ved dere i tykt og tynt gjennom hele oppveksten og virkelig vært der, alltid. Hvor ble dere av? Jeg er lei av å føle meg ensom uten venner fordi alle er for opptatt med å poste bilder og statuser av sine perfekte tilværelser på facebook. Jeg føler meg psykisk syk av utmattelse, ensomhet og at så nært som ingenting går min vei. Faen ta alt...

Anonymous poster hash: 88163...4cb

"Jeg er ensom. Jeg har aldri noen å snakke med, så jeg snakker til bilder av personer. Som om de faktisk er der og kan høre meg."

Anonymous poster hash: f439a...41d

Når jeg har det kjipt, så trøster jeg meg bare med at om det blir verre så er det bare å ta livet sitt. Så er det over.

Anonymous poster hash: 40dc0...de6

Faren min er ikke min egen far, og foreldrene mine vet ikke at jeg har skjønt det, jeg tilogmed vet hvem det er, og det er en nær venn av de. Skulle bare ønske at han ante hvor jævlig min "far" har behandlet meg gjennom hele oppveksten, sånn at han kanskje brød seg bittelitt...

Anonymous poster hash: 89005...89f

"Jeg er ensom og klarer ikke å finne meg en skikkelig god vennegjeng. Det er derfor jeg har flyttet ganske mye, for at det skal være en grunn til at jeg ikke har så mange venner på nytt sted. Men jeg skylder på rastløshet."

Anonymous poster hash: 45956...7d9

alle dere 28 personer fortjener en god gammeldags bjørneklem :hug::hug::hug::hug::hug:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ensom. Kjæresten min flytter til andre siden av landet om et par mnd, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre når det skjer. Utenom han er mitt sosiale nettverk ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er liten og redd inni meg. Alt dere ser er en jævla maske jeg har tatt på meg for å overleve hver eneste dag.



Anonymous poster hash: 40a73...f40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er alkoholiker, men jeg drikker ikke lenger. Har erstattet alkoholen med mat og ser ut deretter"



Anonymous poster hash: e464f...a71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"... savner deg noe helt utrolig enkelte dager. Er nok den eneste som faktisk ikke hater deg etter slagsmålet med min andre eks. Har ikke våget å innrømme det til noen og holder meg borte, men ærlig savner deg og tenker mye på nettopp deg!"

"Jeg har utviklet sosial angst etter en veldig ubehagelig hendelse. Til og med ikke sagt det til fastlegen min".

Anonymous poster hash: 160c7...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er deprimert og jeg er lei.



Anonymous poster hash: 66f27...11b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da søsteren min hadde baby og ikke orket å ha sex med mannen sin, prøvde han seg på meg i fylla ved å komme og legge seg i sengen min da jeg hadde lagt meg om kvelden etter en fest vi hadde hjemme hos meg og mannen min"

Mannen min sov på et annet soverom da fordi han og jeg hadde et fælt forhold. Alle syns at mannen til søsteren min er helt fantastisk, og han har sine gode sider men seriøst. Men jeg kan jo aldri si det til noen. Ikke har han og jeg snakket om det etterpå heller. Men jeg måtte gå og legge meg i en annen seng.



Anonymous poster hash: 928d1...7dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen min vet ikke at jeg hadde ligget med 3 stk før han og han tror jeg var uskyldig og jomfru på bryllupsdagsnatta"

Anonymous poster hash: 13d19...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannen jeg har flyttet til utlandet for har bedratt meg i mange aar med hundrevis av kvinner og brytt meg ned psykisk hver dag."

Ps. Han er en eks naa.



Anonymous poster hash: 6574c...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at kona mi innrømmet utroskap for 5 år siden, og deretter var utro igjen på jobbreise noen år etterpå, føles samlivet ofte meningsløst. Jeg stoler ikke på henne lenger, og jeg er sikker på at det har vært flere utroskapstilfeller i løpet av ekteskapet vårt hun ikke har fortalt meg om. Jeg skulle ønske hun kunne være tøff nok til å være ærlig om fortiden, men det kommer aldri til å skje fordi hun åpenbart synes det er bedre å leve på løgn enn å være ærlig.

Siden hun bare fortsetter å nekte for at det er mer, og jeg ikke har noen tro på at hun noensinne vil fortelle meg noe uansett, så har jeg liten respekt for henne, vi kommuniserer dårlig, prater stort sett bare om hverdagsligheter, jeg slipper henne ikke innpå meg og jeg holder følelsesmessig avstand til henne i frykt for at jeg skal bli såret igjen.

Egentlig tror jeg ikke hun er klar over at jeg føler det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som verdens styggeste og feiteste person, blir kvalm når jeg ser meg selv i speilet/på bilder. Gråter meg til søvn så og si hver natt..

Jeg føler meg også helt alene i verden, selv om jeg har verdens beste forlovede. Jeg føler meg usynlig mange ganger, blir aldri tatt med i betraktning eller hørt av noen.



Anonymous poster hash: dec27...ad4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Jeg ønsker at et tom fly treffer alle som spammer ned feeden min med alle verdens ting som barna deres driver med"



Anonymous poster hash: 942f7...77f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Jeg spiser nesebjørnene mine

* Jeg tisser i dusjen

* Når jeg skulle kjøpe brudekjole i går var alle for små

* Jeg hadde en bestevenninne og hun skal være forlover, men i går trakk hun seg. Så nå har jeg ingen jeg kan spørre

* Jeg føler meg aldri 100% frisk, selv om jeg bare er 30 år

Anonymous poster hash: 3ed06...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet at samboeren min har vært utro flere ganger, og har løyet gjennom hele forholdet vårt. Men jeg har alt for dårlig selvtillit til å forlate han, så jeg gråter meg isteden i søvn"

Anonymous poster hash: 67412...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så ensom jeg. Noen i nærområdet som er interessert i venn med sosial angst?

#angst #bemyfriend #dårligvær

:skratte:



Anonymous poster hash: 820f2...07c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...