Gå til innhold

Din største hemmelighet som Facebookstatus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Jeg har egentlig lyst til å ta med meg barna mine å gå fra samboeren min som også er far til småtassene på tre mnd.
Årsak? Jeg liker ikke måten han behandler de små på. Måten han river dem opp av sengen på når de gråter og bærer dem under armen med hodet slengende. Måten han kaster dem ned igjen på stellebordet i sinne.
Kjefter og smeller på dem sånn at gråtingen deres blir enda verre enn den var i utgangspunktet. Fyren skjønner ikke at gråten blir mer intens pga frykten dem opplever av den ekstremt sinte faren. Ja, de er små, men de er ikke dumme og ute av stand til å føle frykt.

Gutten som alle tror er snill, fredelig og omsorgsfull, er egentlig et monster som blir ordentlig sint for den minste ting.

Jeg gråter stille for meg selv hver eneste kveld pga oppførselen hans."


*trippelsjekke at denne går som anonym*



Anonymous poster hash: 3431d...b94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg har antageligvis opplevd mere traumatiserende ting på mine 30 år enn størsteparten av Norge og synes de små problemene deres er direkte latterlige. Klarte jeg å jobbe meg igjennom det jeg har gjort, klarer pokker meg dere å jobbe dere igjennom det småpisset deres"

"Jeg ser ned på psykisk syke"



Anonymous poster hash: 553c8...4ba
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er sykelig opptatt av utseende. Alt jeg tenker på dag inn og dag ut er hva jeg kan gjøre for å bli penere. Lengre hår, restylane, mindre nese osv. Sammenligner meg konstant med andre som er naturlig pene og vet at jeg aldri kan nå opp til dem. Det suger litt.



Anonymous poster hash: 41401...3c8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått ved dere i tykt og tynt gjennom hele oppveksten og virkelig vært der, alltid. Hvor ble dere av? Jeg er lei av å føle meg ensom uten venner fordi alle er for opptatt med å poste bilder og statuser av sine perfekte tilværelser på facebook. Jeg føler meg psykisk syk av utmattelse, ensomhet og at så nært som ingenting går min vei. Faen ta alt...



Anonymous poster hash: 88163...4cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Naboen min *navn* er utro mot mannen sin og ligger med en fyr på samme kjøpesenter. Det har pågått lenge og han er ofte på besøk"

Anonymous poster hash: 2091d...1d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har egentlig lyst til å ta med meg barna mine å gå fra samboeren min som også er far til småtassene på tre mnd.

Årsak? Jeg liker ikke måten han behandler de små på. Måten han river dem opp av sengen på når de gråter og bærer dem under armen med hodet slengende. Måten han kaster dem ned igjen på stellebordet i sinne.

Kjefter og smeller på dem sånn at gråtingen deres blir enda verre enn den var i utgangspunktet. Fyren skjønner ikke at gråten blir mer intens pga frykten dem opplever av den ekstremt sinte faren. Ja, de er små, men de er ikke dumme og ute av stand til å føle frykt.

Gutten som alle tror er snill, fredelig og omsorgsfull, er egentlig et monster som blir ordentlig sint for den minste ting.

Jeg gråter stille for meg selv hver eneste kveld pga oppførselen hans."

*trippelsjekke at denne går som anonym*

Anonymous poster hash: 3431d...b94

Vær så snill å gå :(

Anonymous poster hash: 1289b...18f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loveheartx

"Jeg hadde sletta 90% av dere for lengst hvis det ikke var for at det hadde blitt kleint å møte på dere på butikken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at vi faktisk lever i en sånn verden da. Det er faktisk mulig å skrive det. Men de aller fleste er for redd for å si ting de mener. Dere klager på alle andre på facebook, mens dere er selv grunnen til at andre klager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble misbrukt av min far fra jeg var 10 år gammel



Anonymous poster hash: ff29e...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ensom. Jeg har aldri noen å snakke med, så jeg snakker til bilder av personer. Som om de faktisk er der og kan høre meg."



Anonymous poster hash: f439a...41d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ensom. Jeg har aldri noen å snakke med, så jeg snakker til bilder av personer. Som om de faktisk er der og kan høre meg."

Anonymous poster hash: f439a...41d

:hug:

Anonymous poster hash: ff29e...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har det kjipt, så trøster jeg meg bare med at om det blir verre så er det bare å ta livet sitt. Så er det over.

Anonymous poster hash: 40dc0...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er 100% overbevist om at jeg skal dø neste uke og tenker at hver dag fremover er min siste."

(Har ekstrem flyskrekk, men prøver å le det bort når jeg snakker om det.)



Anonymous poster hash: ef5f8...d37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har så stygge barn, jeg vrir meg I vemmelse når dere legger ut bilder av det dere innbiller dere om at er prinser og prinsesser. Og når du sier at MAMMAHJERTET jubler og smelte og fans oldemor, så synes jeg bare synd på dere. Det er ingenting som heter Mammahjerte. Og ungen din er både stygg og uoppdragen. Når du kommer på besøk hit, ikke ha med ungen(e), ikke snakk om de (n), ikke vis bilder og si ALDRI Mammahjerte hos meg!

Ellers har jeg det bra, men skulle likt å knulle flere av dere som er på vennelista mi da, har dessverre ikke fått pult alle jeg kunne tenkt meg.

Anonymous poster hash: ddad3...046

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min er ikke min egen far, og foreldrene mine vet ikke at jeg har skjønt det, jeg tilogmed vet hvem det er, og det er en nær venn av de. Skulle bare ønske at han ante hvor jævlig min "far" har behandlet meg gjennom hele oppveksten, sånn at han kanskje brød seg bittelitt...

Anonymous poster hash: 89005...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har ei venninne som jeg ikke respekterer. Hun er I mine øyne uintelligent, uten integritet og tar uendelig mange dumme valg. Jeg holder kontakten nesten kun av underholdningsverdi"

Anonymous poster hash: 6df9c...b33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Alt er ikke alltid like flott på innsiden. Selvom jeg kommer fra en ressurssterk familie er ikke alt like rosenrødt på innsiden. Pappa var voldelig gjennom hele barndommen og oppveksten min. Han sto å brølte og utagerte hver eneste uke. Som barn var jeg vitne til en rekke episoder et barn overhode ikke skal være vitne til. Pappa slo mamma, slang henne i veggen, tok nakkegrep på henne bakfra så hun kollapset ned på gulvet, stakk fingrene inn i øynene hennes og vred rundt, dyttet henne så hun falt bakover på trappen og slo hodet i trappetrinnene, kastet gjenstander på henne, la henne i gulvet å dro henne bortover etter håret osv. Han var bare fysisk voldelig mot meg to ganger, men psykisk voldelig var han mot meg hele oppveksten min. Mamma var ustabil og vinglete. Hun forlot han aldri, men jeg klarer likevel ikke å klandre henne å være sint på henne for det. Hun vet ikke hva godt hun kan gjøre for meg. Jeg ser skyldfølelsen i øynene hennes. Vi er begge skadet pga av denne mannen. Så, den omgjengelige hyggelige og tiltalende mannen som er så godt likt og har mange venner er ikke den personen dere alle tror han er."

Anonymous poster hash: 7f9ef...9d2

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har muligens ME, har slitt med depresjon og ikke vært i full jobb på mange år."



Anonymous poster hash: c04fc...456
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gå fra mannen min til fordel for en annen, men klarer ikke pga barna 😱

Anonymous poster hash: bc9f8...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ensom og klarer ikke å finne meg en skikkelig god vennegjeng. Det er derfor jeg har flyttet ganske mye, for at det skal være en grunn til at jeg ikke har så mange venner på nytt sted. Men jeg skylder på rastløshet."



Anonymous poster hash: 45956...7d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...