Gå til innhold

Din største hemmelighet som Facebookstatus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Djeeez 90% av dere vil gi meg diabetes i nærmeste framtid!"

-Men det tror jeg de fleste vet at jeg kunne ha funnet på å skrive :fnise:
Altså jeg er glad for at mange av venninnene mine er lykkelige, men at de poster 10+ statuser og tagger kjæresten sin...Og parene sitter og kosemoser hverandre i status og kommentarer, jeg blir kvalm xD

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg sliter med sosial angst, depresjon og selvmordstanker. Jeg har drevet med selvskading siden jeg var 5år, men har få arr, det startet da nabogutten voldtok meg. Jeg er ikke så glad og tullete som dere tror"

Kun nærmeste familie vet om angsten og depresjonen. Løyet til fastlege og psykolog om selvmordstankene. Selvskadingen vet ingen om, for jeg skader meg ikke bare ved å kutte (svært sjeldent). Voldtekten vet ingen om, for jeg har latet som at jeg var med på det i alle år. Selv om at jeg gråt og sa nei, så har jeg sagt at det var frivillig.



Anonymous poster hash: bec10...5db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 4 eller 5 ble jeg seksuelt misbrukt.



Anonymous poster hash: 8b06c...cb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg en verden hvor man kunne fortelle sine mørkeste hemmeligheter i Facebookstatusene. Ting i livet ditt du skulle ønske ingen visste om deg. Tenk om du bare kunne skrive det på facebook. Hva ville du skrevet?

Her er min:

Min far er utro mot mamma. Jeg tror jeg må fortelle det.

Hvis du skulle skrevet din største hemmelighet som facebookstatus, hva ville det vært?

Anonymous poster hash: 03301...06c

Jeg brukte dildoen til mamma engang..

Anonymous poster hash: 6732a...3e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Min eksmann gjorde meg gravid og banket meg opp slik at jeg mistet barnet. Når jeg svimte av hjernerystelse og lå der og blødde voldtok han meg. Han holdt opp en kniv mot strupen min og sa han skulle drepe meg hvis jeg noen gang anmeldte ham."

Det er kun min samboer som vet det. Selv ikke mine foreldre vet. Jeg skulle ønske at folk virkelig visste når de dømmer meg for å ha gått tidlig ut av ekteskapet. De skulle bare ha visst.

Anonymous poster hash: 3dd77...4bc

Nei guri :( sender deg en klem! Du har min dypeste medfølelse. For en ondskap!

Anonymous poster hash: c4fc3...295

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg ligger med ene tremeningen min.

Har endel familie på facebooken min..



Anonymous poster hash: 3c131...9d2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mistenker jeg gjelder for mange:

Jeg stirrer desperat på statusen jeg nå poster i håp om at mange nok skal like den.



Anonymous poster hash: 55410...1eb
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ingen venner, det gjør fysisk vondt å være ensom, og jeg hater intenst jobben min der ingen bryr seg med å være hyggelige mot meg...



Anonymous poster hash: 6983c...0bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen hemmeligheter om meg lenger, jeg har fortalt alt til minst 3 personer, så vet ikke hva jeg skulle skrevet.

Kanskje "Wrææææææl" :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min...

Jeg er føler at jeg er bedre enn dere alle sammen. Jeg er kanskje ikke perfekt, men prøver ikke å fremstå som det heller. Uansett er jeg mer perfekt enn hva dere falske idioter noensinne kommer til å bli.

Og dagen etter skulle det stått:

Beklager statusen min i går, men stort sett er faktisk alle jeg kjenner nokså patetiske, redde og lever falske liv for å prøve å være like bra som naboen. Og ja - det gjelder deg også!

Og den tredje dagen skulle jeg skrevet:

Alt jeg skrev på mandag og tirsdag, mener jeg fremdeles i dag på onsdag.



Anonymous poster hash: 9dd93...307
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhistorien: Jeg hadde sex med en som har kjempestatus innenfor bransjen vi jobber i, mens jeg er en "nobody" og vi har masse felles venner på Face. Når vi møtes med andre til stedet, er han sykt overlegen, bare såvidt han gidder å si hei, mens han stadig sender sms til meg og spør om vi ikke skal ha sex.. Han er den dårligste jeg noen gang har hatt i senga, så det ble med den ene gangen, og oppførselen taler heller IKKE til hans fordel.

"Jeg hadde sex med *navn* og jeg angrer som faen. Men *navn*, kan du nå gi faen i å sende meg flere sms hvor du omtrent tigger om sex? Tror nemlig ikke dama di er så happy for at du vil pule andre*



Anonymous poster hash: 04173...1a9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har ingen venner."



Anonymous poster hash: 72203...137
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg er biseksuell, og drømmer om å suge en herlige mannekuk til spruten kommer og bli knulla i rompa"



Anonymous poster hash: 59900...815
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er egentlig Hannah Montana"



Anonymous poster hash: 842a5...1c5
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på prevensjonsmidler lenger, det passer absolutt ikke med barn og mannen har ikke peiling.

Anonymous poster hash: 1d08d...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så møkklei så og si alle statuser jeg ser på fb.

"Jeg har 40 i feber, og må holde senga idag. Min snille kjærestepærste har kjøpt godteri og Ibux til meg" + et stort bilde av Ibux og sjokolade.

"Idag har lille Maiximillian Leonard Leander gått et helt skritt. Varmer mammahjertet"

"Frydenlund Super har vært utmerket på sprangbanen idag!" Pluss et album med 40 bilder av en hest

Og lignende.. Vanvittig kjedelig. Har lyst til å kommentere alle statusene med dette bildet, men hadde blitt så upopulær, særlig siden mange av disse er familie ...

post-83353-0-27531600-1425288757_thumb.j

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hater alle drittungene deres"



Anonymous poster hash: 553c8...4ba
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har ikke sagt til noen at kjæresten min var utro, fordi jeg er redd det hadde stilt ham i et dårlig lys."



Anonymous poster hash: b882c...c69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli bestemor men må vente med å fortelle ..Vanskelig når en sprudler av stolthet og glede :hjerte::rodmer:



Anonymous poster hash: 450d9...472
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...