AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #81 Del Skrevet 2. mars 2015 "Det begynner å bli veldig opplagt når du har ligget med den gifte sjefen din, nok en gang, når du poster hjerte hjerte statuser om mannen din og de tre ungene dine for å kamuflere det hele etter dere har pult i smug" "Jeg synes det blir litt rart at du viser fram spedbarnet ditt på FB, når du pulte venninna mi oppetter veggen på julebordet, mens dun kone satt hjemme" "En del av dere lever gjennom ungene dere har fått. Har dere ingenting annet å melde?" "Ungene dine kjeder meg, jeg kjenner de ikke og har aldri møtt de" "Jeg er glad jeg slapp å vokse opp på internett" "Jeg er faktisk så fornøyd med livet som det ser ut som. Det er ikke min feil at du har vanskelig for å tro det" Anonymous poster hash: b1bed...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #82 Del Skrevet 3. mars 2015 "Jeg elsker mannen min så inderlig mye. Min beste venn og store kjærlighet! Men jeg tenker kun på kvinner. Klarer ikke ha sex med han mer og det gjør vondt for hver gang jeg avviser han" Anonymous poster hash: 4bd6a...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #83 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg delte faktisk en av de største hemmelighetene mine på fb nå nylig. Hadde blitt intervjuet om hendelsen og ville legge det ut selv istedenfor at det dukket opp masse spørsmål. Har utelukkende fått positive tilbakemeldinger fra famile og venner, og det er SÅ deilig å ha sagt det. Føles rart å bli kalt modig og tøff, for det føles ikke sånn, men det varmer veldig. Anonymous poster hash: 64779...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livmora Skrevet 3. mars 2015 #84 Del Skrevet 3. mars 2015 "Jeg kastet bort jomfudommen min i fylla, fordi jeg trodde den allerede var tatt. Senere har jeg forstått at ufrivillig sex ikke regnes som første gang." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #85 Del Skrevet 3. mars 2015 "Hadde jeg ikke eid skam hadde jeg byttet sexpartner hver uke" Anonymous poster hash: 641fc...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #86 Del Skrevet 3. mars 2015 "Jeg har et seksuelt forhold med en gift mann som er dobbelt så gammel som meg. Det er den beste sexen jeg noen gang har hatt, og jeg har ikke dårlig samvittighet." Anonymous poster hash: 1ed92...c5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #87 Del Skrevet 3. mars 2015 "Jeg tror jeg ble voldtatt av onkelen min flere ganger da jeg var fire år (og han 17), men har ikke sagt noe fordi jeg ikke helt stoler på hukommelsen min + at jeg ikke vil ødelegge familien, kommer heller aldri til å si noe"Anonymous poster hash: a6539...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinneline Skrevet 4. mars 2015 #88 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg på randen til et sammenbrudd. 2015 skulle bli et lettere år, men etter mye sykdom og sykehusopphold virker alt mørkt. Å være hjemme gjør meg deprimert, men jeg merker også at kropp og sinn har hatt behov for hvile. Føler meg som en hormonell 14åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #89 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg har angst, et elendig forhold til hele familien min og får ofte sammenbrudd fordi jeg føler meg helt alene her i verden.Anonymous poster hash: 3a57c...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #90 Del Skrevet 4. mars 2015 "Jeg hater det når du to minutter etter å ha fått høre at sykdommen min er kronisk og jeg aldri vil bli bedre sier: God bedring da, du skal se du blir bra snart!. Nei jeg vil ikke bli bra og er dømt til et liv med smerter." eller "Ja vi har alle skjønt at du er kjempesnill når du pleier for din syke kone eller lager middag en dag eller tar frem støvsugeren en gang i året. Men du kunne faktisk ha sett lenger enn egen nesetipp en gang og sett at dette er noe alle oppegående folk gjør, og de gjør det oftere enn deg. I tillegg trenger de ikke legge det ut her som status for å få høre fra andre hvor flinke de er. Ikke skjønner du hvorfor din kollega er sliten til tider heller, men du vet godt hvorfor. Han pleier nemlig sin syke kone hver dag, gjør alt av husarbeid i hjemmet og passer på de to barna. Samtidig må ha rydde opp etter alle feilene du gjør på jobb. Men han legger aldri ut en status om det."Anonymous poster hash: 31c45...59d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #91 Del Skrevet 4. mars 2015 "Jeg ble utsatt for overgrep da jeg og bestevenninna mi var på ferie i Tyrkia. Min daværende kjæreste fikk aldri vite noe, og jeg ble heldigvis ikke smittet av noen skumle seksuelt overførbare sykdommer."Anonymous poster hash: 8448b...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #92 Del Skrevet 4. mars 2015 'Jeg er vilt forelsket i vikaren på jobben og hadde jeg ikke hatt en treåring hjemme hadde jeg flyttet fra samboeren for lenge siden.' Oh well. Anonymous poster hash: 1289b...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 4. mars 2015 #93 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg på randen til et sammenbrudd. 2015 skulle bli et lettere år, men etter mye sykdom og sykehusopphold virker alt mørkt. Å være hjemme gjør meg deprimert, men jeg merker også at kropp og sinn har hatt behov for hvile. Føler meg som en hormonell 14åring. Huff, det høres vanskelig ut. Håper ting klarer opp for deg snart, og at du går i møte en litt lysere vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #94 Del Skrevet 4. mars 2015 "Jeg har et seksuelt forhold med en gift mann som er dobbelt så gammel som meg. Det er den beste sexen jeg noen gang har hatt, og jeg har ikke dårlig samvittighet."Anonymous poster hash: 1ed92...c5c Denne faktisk 😀Anonymous poster hash: 02ecc...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #95 Del Skrevet 4. mars 2015 "Alle dere NAV-snyltere, jeg vet hvem dere er. Det er ikke vanskelig å legge sammen to og to. Har lyst å melde dere inn til NAV, men jeg tør ikke - for da regner jeg med at barnevernet hadde kommet inn i bildet hos dere."Anonymous poster hash: bd6f6...cb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #96 Del Skrevet 4. mars 2015 "Jeg ble sjekket opp av Northug." Kjenner jeg blir flau av bare tanken på å skrive det slik at alle kan se det. Skrytet og patetisk, men jeg syns det er fint å tenke på det i blant, når jeg føler meg litt nedfor Anonymous poster hash: b82f5...31e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #97 Del Skrevet 4. mars 2015 "Jeg har hatt et hemmelig forhold med mellomlederen min".Anonymous poster hash: d0d70...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 4. mars 2015 #98 Del Skrevet 4. mars 2015 "Karma er en bitch, håper den biter dere alle i ræva" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 4. mars 2015 #99 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Må vel bli noe som dette; "De som har gjort meg vondt, og som ødela barndommen min ønsker jeg ikke at skal bli lykkelige" Endret 4. mars 2015 av Blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #100 Del Skrevet 4. mars 2015 "Jeg hater dere som ødela så mye av livet mitt, selvbildet og selvrespekten av ren underholdning og ondskap, og ønsker genuint at enkelte av dere skal dø sakte av kreft ". "Sliter med angst og er sykelig besatt av utseende. Kan falle i krampegråt av å se det stygge profilbildet mitt på face og vite at andre ser på det og tenker at jeg er stygg. Føler ikke jeg er verdt en dritt siden jeg ikke er perfekt i ansiktet" Anonymous poster hash: 431a3...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå