Gå til innhold

Linni Meister skal satse på musikken og fått platekontrakt


Savannah87

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, men hun kan jo ikke synge! Hvis hun kan få platekontrakt, så kan jo alle få det. Tipper hun får det fordi hun er kjendis. Ingenting i mot henne. Hun er sikkert en hyggelig og snill jente. Synge kan hun ikke. Kan de ikke heller gi platekontrakt til folk som faktisk kan synge?

Jeg skriver på mobilen, så kan ikke legge ut noen link. Dere kan f.eks søke opp Linni Meister på youtube med Survivor. Hvis dere ikke har hørt henne synge før. Eller sangen My Ass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes så mange knapper og knåtter som kan skrus på i et platestudio, at absolutt alle kan klare å lire av seg noe og få det gitt ut. Resultatet blir som regel ganske dumt syns jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hun fått kontrakt med Universal studio eller hva det nå heter? Lurer på hvordan hun klarte det.

De kan redigere stemmen og sånn, men blir for dumt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som en ålreit dame osv, ikke misforstå meg, men jeg kan ikke se for meg at hun kommer til å greie å selge noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som en ålreit dame osv, ikke misforstå meg, men jeg kan ikke se for meg at hun kommer til å greie å selge noe?

Ikke internasjonalt hvert fall. Jeg er spent på den nye sangen hennes. Det kommer ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en flopp, så fatter ikke at hun gidder. Hun er fin til å posere, ikke noe annet. Urettferdig for de som virkelig kan synge, og som ikke får platekontrakt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff husker desverre da hun covret Survivor av Destinys Child... For å ikke snakke om My Ass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min bestefar pleide å si:
"man trenger ikke ha talent så lenge man kan vrikke på rompa!"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diam0nd

hu er snart 30? litt merkelig at de satser på henne da, da det åpenbart er pga kroppen hennes for å si det sånn at de signer henne.

Men nå kan alle få platekontrakt, er ikke noe big deal lengre, man kan sikkert kjøpe seg en platekontrakt og.. er ikke han duden hennes rik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu er snart 30? litt merkelig at de satser på henne da, da det åpenbart er pga kroppen hennes for å si det sånn at de signer henne.

Men nå kan alle få platekontrakt, er ikke noe big deal lengre, man kan sikkert kjøpe seg en platekontrakt og.. er ikke han duden hennes rik?

Kroppen er utdatert ved fylte 30 altså?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her blir jo typisk russe-musikk, ikke ta så på vei folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noen ny popstjerne dette her, hehe. For meg virker det som hun kaster seg ukritisk på det ene prosjektet mer pinlig etter det andre...hvor er egentlig selvinnsikten? En platekontrakt kan vel de fleste med nok penger kjøpe seg. Har ikke med talent å gjøre. Dama kan jo overhode ikke synge.Og strengt talt - er man ikke for gammel for å synge russelåter når man nærmer seg 30?? Hvorfor ikke gjøre noe seriøst for en gangs skyld???? Noe realistisk? Noe som gir mening utover det å promotere seg selv???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noen ny popstjerne dette her, hehe. For meg virker det som hun kaster seg ukritisk på det ene prosjektet mer pinlig etter det andre...hvor er egentlig selvinnsikten? En platekontrakt kan vel de fleste med nok penger kjøpe seg. Har ikke med talent å gjøre. Dama kan jo overhode ikke synge.Og strengt talt - er man ikke for gammel for å synge russelåter når man nærmer seg 30?? Hvorfor ikke gjøre noe seriøst for en gangs skyld???? Noe realistisk? Noe som gir mening utover det å promotere seg selv???

Du fikk sagt det. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt matt, jeg.... Vi har allerede alt for mange artister som egentlig ikke kan synge... Hvorfor sløse bort platekontrakter på folk som ikke kan synge, istedet for å finne folk som faktisk kan synge, og som har litt sjel i musikken?

Det er da nok av dårlig musikk fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu er snart 30? litt merkelig at de satser på henne da, da det åpenbart er pga kroppen hennes for å si det sånn at de signer henne.

Men nå kan alle få platekontrakt, er ikke noe big deal lengre, man kan sikkert kjøpe seg en platekontrakt og.. er ikke han duden hennes rik?

Han duden er vel en millionær arving tror jeg. Har man nok penger, så kan få alt man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, må jeg begynne å gå med hørselsvern fremover? Elendige sangere har en lei tendens til å havne på spillelistene i butikker og på radioen...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, herre.. SPAR OSS! Del med minst mulig, kommenter minst mulig og la det gå oss hus forbi. Takk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Reza08

Må trekke litt på smilebåndet. Hva faen skal dette være for noe? Linni Meister har da aldri vært noen stor sanger, og nå skal hun få platekontrakt? Blir bare mer og mer useriøst. Huff, skulle ikke ha vært lov, men likevel litt komisk. Samtidig synes jeg litt synd på de som faktisk kan synge og ikke får innvilget ønsket sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...