Gå til innhold

Hva ville din mann/kjæreste blitt overrasket over om han fikk vite om deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange jenter jeg har ligget med. Og hvor pene de er (modeller alle sammen, noen haute cotoure, noen type playboy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange aborter jeg har tatt.



Anonymous poster hash: 2370a...7f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange aborter jeg har tatt.

Anonymous poster hash: 2370a...7f6

Med hans barn eller andre du var sammen med før?

Mener i første tilfelle at du kanskje burde nevne det hvis han ønsker barn...

Anonymous poster hash: ae5fa...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hans barn eller andre du var sammen med før?

Mener i første tilfelle at du kanskje burde nevne det hvis han ønsker barn...

Anonymous poster hash: ae5fa...d28

Før jeg møtte han.

Anonymous poster hash: 2370a...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg har herpes

at jeg sexchatter m 2

at jeg har hemmelige bilder på mob

at jeg ser ally macbeal

at jeg har snust og runket ofte til trusene hennes. og morens

at jeg elskér pupper

Anonymous poster hash: 1ca3c...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barnet han tror er hans egentlig ikke er det

Anonymous poster hash: 8b4c4...5c1

Hørte på radioen for en stund siden at 15% av danske barn har en annen far enn den de tror er faren sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte på radioen for en stund siden at 15% av danske barn har en annen far enn den de tror er faren sin..

Mener ikke å spore av her altså, men jeg har lært at det der er en vanlig misforståelse. I Norge har det vært snakk om 10 %, men det er 10 % av den gruppen som tar DNA-test (fordi de er usikre i utgangspunktet) som viser seg å ikke være far til barnet. De aller fleste tester det aldri, og blant totalen er det mye, mye mindre enn 10 % som ikke er far til det barnet de tror de er far til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å spore av her altså, men jeg har lært at det der er en vanlig misforståelse. I Norge har det vært snakk om 10 %, men det er 10 % av den gruppen som tar DNA-test (fordi de er usikre i utgangspunktet) som viser seg å ikke være far til barnet. De aller fleste tester det aldri, og blant totalen er det mye, mye mindre enn 10 % som ikke er far til det barnet de tror de er far til.

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Tusenvis-av-barn-har-ukjent-far-7326699.html

Noen forskere mener 10% av alle barn uvitende lever med en far som ikke er biologisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Tusenvis-av-barn-har-ukjent-far-7326699.html

Noen forskere mener 10% av alle barn uvitende lever med en far som ikke er biologisk.

Alltid kjekt å ta med resten av avsnittet som omtaler dette også? For det du skriver viser seg jo ikke å stemme.

"En kritisk gjennomgang av de ulike undersøkelsene tilsier imidlertid en mye lavere andel, særlig i vestlige land. Her ser det ut til å ligge på mellom to og tre prosent. Litt lavere blant barn som er født av gifte mødre, og litt høyere blant barn av enslige mødre."

Da ble plutselig ikke andelen så høy. Og temaet ikke like tabloid.

Anonymous poster hash: 44b48...fe7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke og får vite antall sexpartnere jeg har hatt.



Anonymous poster hash: a7b83...ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barnet han tror er hans egentlig ikke er det

Anonymous poster hash: 8b4c4...5c1

Fyfaen

Anonymous poster hash: 06cdc...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg angrer på at jeg ikke gikk.

Anonymous poster hash: a91e2...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen av dere er dama mi :(

Endret av King of the North
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror han ville blitt overasket over antall sexpartnere. I allefall hvis han fikk vite at jeg ikke vet det selv en gang! :/ Er ikke så mange at jeg ikke kunne klart å telle, men nok til at jeg ikke holder oversikten i hodet. Han vet om at jeg kom fra et langvarig forhold før ham, men tror ikke han vet hvor effektiv man kan være i single perioder. hahaha! Vi omgås en av mine ONS-er innimellom, treffes på fest og sånn, og jeg tror han ville blitt sjokket om han fikk vite at vi hadde hatt sex.

På den annen siden begynte vårt forhold egentlig som en ONS, så kanskje han ikke ville blitt overasket likevel.

Det er forøvrig ingen hemmelighet, noe av dette. Han ene omgangsvennen er hemmelig, det ble vi enige om da vi våknet den dagen. Kun min bestevenninne, en felles venninne vet om det. Antall partnere er ikke hemmelig, har alltid sett på meg selv om en seksuell person, og aldri latet som jeg er spesielt prektig. Jeg gjør det jeg har lyst til på alle områder i livet. Men han nevnte i forbifarten en gang at sånt snakket vi ikke om, og det syns jeg er greit. For alt jeg vet har han hatt sex med kun meg og sin eks, eller 1000 folk. Spiller ingen rolle så lenge jeg vet at det kun er meg nå. Og at han vet at det kun er han for meg.



Anonymous poster hash: 3f07d...991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har hatt sex med faren hans. :forvirret:

Anonymous poster hash: b14d1...d5e

Hva får det av deg!?

Anonymous poster hash: cc04c...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse penger jeg bruker på bulimi :'(

Anonymous poster hash: cc04c...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...