Gå til innhold

Hvilken farge er det på kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får ikke sitert deg over (hva skjer KG?) men jeg så begge som hvit og gull, bare at den til venstre var mye mørkere selvsagt pågrunna lyset på bildet.

Anonymous poster hash: a2cc9...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men den er jo blå! Nettstedet har bekreftet at kjolen de lager er blå :P Det er dere som sier den er hvit som troller! :P

Ja, det kan godt hende, men på NRK linken har fotoet gjort slik at den ser hvit og gull ut.

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kun har sett en farge. Ser dere forskjell her?

http://imgur.com/ruE2uRf

Ja?

For meg ser kjolen på bildet i artikkelen til NRK ut som en hvit og gullfarget kjole i blålig lys ... Ser virkelig ikke svart.

Anonymous poster hash: b2891...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan godt hende, men på NRK linken har fotoet gjort slik at den ser hvit og gull ut.

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Og kun 12% så den som svart og blå, så må ligge noe i det.

Anonymous poster hash: a2cc9...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er like hvit som polities blå penskjorter ... Skjønner ikke hvordan dette kan være et tema å diskutere engang :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sitert deg over (hva skjer KG?) men jeg så begge som hvit og gull, bare at den til venstre var mye mørkere selvsagt pågrunna lyset på bildet.

Anonymous poster hash: a2cc9...11f

Jeg tror du tuller, venstre blå og svart, høyre hvit og gull.

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp fargene blå og svart på mobil, jeg ser kun hvitt og gull uansett, og det samme på den kjolen(?) nederst til venstre.

Jeg tror, som noen andre påpeker, at det nok også det har litt med belysning og slik å gjøre og, og hvordan hjernen oppfatter lys og skygge.

Ingen som tydeligvis har sett det nederste bildet på: http://swiked.tumblr.com/, der ser man jo tydelig at kjolen er jo blå og svart:

tumblr_inline_nkeezsjAuH1svicb3.jpg

Edit: noen vil sikkert si den ser indigo ut og.

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan godt hende, men på NRK linken har fotoet gjort slik at den ser hvit og gull ut.

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Uenig, den er klart blå og svart :P bakgrunnen er gul og hvit, men kjolen er blå som en smurf :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du tuller, venstre blå og svart, høyre hvit og gull.

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Hvit og gull på begge, men skyggelagt på venstre siden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke problemet er at vi oppfatter bildet feil. jeg tror problemet er at vi har forskjellige dataskjermer. Vi er blitt så involvert i teknologi at vi ikke tenker på at vi selvfølgelig har forskjellige skjermer, og når noe er på grenseland i ett eller annet så kan skjermene viser fargene helt forskjellig.

Er det noen som har sett på samme skjerm med noen og så har sett forskjellige farger?



Anonymous poster hash: 154cd...e32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Det er en animasjon - som avataren til Hoppetaujenta!

Den kjolen er grønn hos meg akkurat nå! :danse:

BwrpLSv.gif

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kisskiss

Jeg tror ikke problemet er at vi oppfatter bildet feil. jeg tror problemet er at vi har forskjellige dataskjermer. Vi er blitt så involvert i teknologi at vi ikke tenker på at vi selvfølgelig har forskjellige skjermer, og når noe er på grenseland i ett eller annet så kan skjermene viser fargene helt forskjellig.

Er det noen som har sett på samme skjerm med noen og så har sett forskjellige farger?

Anonymous poster hash: 154cd...e32

skriver under på denne! på kjæresten min sin pc var den sort og blå, han croppa bilde og sendte det til meg og VIPS! så var den hvit og gull! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriver under på denne! på kjæresten min sin pc var den sort og blå, han croppa bilde og sendte det til meg og VIPS! så var den hvit og gull! :ler:

Kult, jeg tror media snakket med psykologer eller hjerneforskere, de bør nok snakke med noen som jobber med grafikk eller programmering innen bilder osv..

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke problemet er at vi oppfatter bildet feil. jeg tror problemet er at vi har forskjellige dataskjermer. Vi er blitt så involvert i teknologi at vi ikke tenker på at vi selvfølgelig har forskjellige skjermer, og når noe er på grenseland i ett eller annet så kan skjermene viser fargene helt forskjellig.

Er det noen som har sett på samme skjerm med noen og så har sett forskjellige farger?

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Ja. Jeg så først hvit og gull, men etterhvert lyseblå og gull. Min samboer så på samme skjermen i sta og han så blå og svart..

Anonymous poster hash: 78733...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke problemet er at vi oppfatter bildet feil. jeg tror problemet er at vi har forskjellige dataskjermer. Vi er blitt så involvert i teknologi at vi ikke tenker på at vi selvfølgelig har forskjellige skjermer, og når noe er på grenseland i ett eller annet så kan skjermene viser fargene helt forskjellig.

Er det noen som har sett på samme skjerm med noen og så har sett forskjellige farger?

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Flere skriver at de har brukt samme enhet og plutselig har sett fargene helt annerledes.

Anonymous poster hash: a2cc9...11f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg så først hvit og gull, men etterhvert lyseblå og gull. Min samboer så på samme skjermen i sta og han så blå og svart..

Anonymous poster hash: 78733...7a7

Hadde du hodet i samme stilling?, prøv å reis deg opp å gå rund og se om det forandrer noe?, kanskje det har noe med vinkelen å gjøre, dataskjermer kan være slik at i en annen vinkel så ser noe forskjellig ut?

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hodet i samme stilling?, prøv å reis deg opp å gå rund og se om det forandrer noe?, kanskje det har noe med vinkelen å gjøre, dataskjermer kan være slik at i en annen vinkel så ser noe forskjellig ut?

Anonymous poster hash: 154cd...e32

Hadde det, ja.

Anonymous poster hash: 78733...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan den bli blå og svart? Jeg ser tydelig gull og hvit.

Edit: På de forskjellige linkene er jo fargene ulike? Ser ut som de er redigert eller noe. Er jo ikke mulig for oss å vite akkurat hvilke farger det er i virkeligheten.

Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...